Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.

Standaard

Deze is voor de Series X/S in de aanbieding voor 3,99.

Deze ultieme versie is dit jaar uitgekomen voor de PS5 & Xbox.

o.a. 120fps en mods

Heb nu alle DOOM games compleet.Natuurlijk heb ik deze games jaren terug al op PC gespeeld maar het is leuk dat er nu een console versie is die niet onder doet voor PC.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2024 om 17:45

Standaard

@jeroeni

Deze ultimate versie heb ik op de Switch, maar als je DOOM of DOOM II had toen deze versie uitkwam, dan was deze upgrade gratis.
    Misschien nog wel het geval?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    @jeroeni

Deze ultimate versie heb ik op de Switch, maar als je DOOM of DOOM II had toen deze versie uitkwam, dan was deze upgrade gratis.
    Misschien nog wel het geval?
    Ik had DOOM 1 & 2 zelf niet in bezit.Mijn broer kocht in 2004 een dikke PC en als ik bij hem op bezoek kwan dan speelde ik deze games.
    Dat was ook de periode dat wij DOOM 3 & Half-Life 2 speelde.

Op basis van wat ik net gespeeld heb ben ik heel blij met deze versie.Zie dat hij op de Switch ook mooi 60 draait.

Standaard

Na wat uren verder kan ik toch wel zeggen dat dit een erg vette uitgave is.

Ook leuk om te zien dat DOOM[2016] zo dicht bij DOOM[1993] ligt.Ik speel het bijna ook precies hetzelfde.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-12-2024 om 14:07

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

o.a. 120fps en mods

Heb nu alle DOOM games compleet.Natuurlijk heb ik deze games jaren terug al op PC gespeeld maar het is leuk dat er nu een console versie is die niet onder doet voor PC.
    Om alle levels op 100% te krijgen is best een uitdaging.Wat dat betreft heeft het soms ook wel wat weg van een Zelda Puzzel.
    In een nieuwe run weet je alles en kan je rap door zo'n level.

Speel dit nu in 4K/120fps.ook geen gedoe meer met die zwarte balken aan de zijkant.

Ik kan alleen maar positief zijn over deze uitgave.Was gisteren op Youtube aan het kijken en heel veel oude console versies zijn het net niet.

Heel groot pluspunt:Het voelt ook heel goed met controller.[De echte PC gamer zal dat wel nooit geloven]

Conclusie: Beter als dit gaat het niet worden.

Standaard

Komt morgen normaal binnen:

Standaard

Om alle levels op 100% te krijgen is best een uitdaging.Wat dat betreft heeft het soms ook wel wat weg van een Zelda Puzzel.
    In een nieuwe run weet je alles en kan je rap door zo'n level.

Speel dit nu in 4K/120fps.ook geen gedoe meer met die zwarte balken aan de zijkant.

Ik kan alleen maar positief zijn over deze uitgave.Was gisteren op Youtube aan het kijken en heel veel oude console versies zijn het net niet.

Heel groot pluspunt:Het voelt ook heel goed met controller.[De echte PC gamer zal dat wel nooit geloven]

Conclusie: Beter als dit gaat het niet worden.
    Ik las dat ze in deze versies de Wolfenstein bonus levels hebben gecensureerd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik las dat ze in deze versies de Wolfenstein bonus levels hebben gecensureerd.
    Durf ik zo ff niet te zeggen.Scientist add-on: Ben deze mod namelijk fanatiek gaan spelen.

Standaard

o.a. 120fps en mods

Ben ik net ook aan begonnen

Terug naar m’n jeugd…

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ben ik net ook aan begonnen

Terug naar m’n jeugd…
    Ja leuk hé

Ben een mod add-on nu op een hoge difficulty aan het doen en daarna ga ik mijn game tijd vol besteden aan Oblivion[2006]
    Paar dagen geleden al een begin gemaakt.Omdat ik door de jaren heen meer ervaring met het RPG genre heb opgedaan is het nu opnieuw genieten met deze game.

Tuurlijk genoot ik in 2006 ook van deze game maar veel mechanics waren nieuw voor mij waardoor ik niet alles goed benut heb.

Heerlijk hoe oude games weer op je pad kunnen komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2025 om 15:59

Standaard

[5th Anniversary Edition]

Gezien ik nooit de DLC heb gespeeld had ik zo iets van ik wil deze versie ook fysiek hebben.

krijg hem morgen binnen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht

En dan ook nog maar deze besteld. Tja, je bent fan van de franchise of niet, hè. 109 euro zit dan wel de seizoenspas bij.

Nu krijg ik een mail van Bol dat deze bestelling is geannuleerd.

Beste Driekus
    Je bestelde artikel is geannuleerd, omdat het artikel niet meer op de markt zal verschijnen. Onze excuses hiervoor.

Standaard

20-3 komt hij uit.

Ubisoft heeft op moment een hit nodig dus daarom dat ze een zo goed mogelijk product willen leveren.Veel projecten van de laatste tijd hebben niet gedaan wat ze moesten doen aan de kassa.

Standaard

20-3 komt hij uit.

Ubisoft heeft op moment een hit nodig dus daarom dat ze een zo goed mogelijk product willen leveren.Veel projecten van de laatste tijd hebben niet gedaan wat ze moesten doen aan de kassa.

Ja maar de Gold edition die ik had voorbesteld komt er dus niet.
    Dus heb nu ook maar de gewone editie besteld zogenoemde special editie.

Standaard

Als het goed is komt deze vandaag.
    Lijkt me leuk om deze op een 65 inch tv te spelen.

Standaard

Ook dit gekocht gewoon voor pure nostalgie.
    Dit spel heb ik zo vaak gespeeld op de C64 en later op de Atari 2600.
    Game dag samen met mijn nicht, ze zal verrast zijn als ik volgende week met dit kom.

Laatst aangepast door Driekus : 17-01-2025 om 08:26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als het goed is komt deze vandaag.
    Lijkt me leuk om deze op een 65 inch tv te spelen.

Ga deze game zeker niet voor de 3e keer kopen.De reden: Nintendo vraagt er te veel voor en de tech is ook niet je-van-het.
    Zag in een DF video dat de laadtijden langer zijn dan de Wii versie.Ook zijn er kleine visuele veranderingen die de plank mis slaan.

Zo'n nieuwe uitgave als deze moet natuurlijk wel beter zijn.Dat er geen extra content in zit snap ik nog.

Het is verder een geweldige platformer hoor.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-01-2025 om 10:42

Standaard

Deze afgelopen donderdag (na 2 jaar geleden besteld te hebben) binnen gekregen, "Sam & Max Hit The Road Collector's Edition" van Limited Run Games.
    De originele game (duitse versie) in doos ben ik samen met "Day of the Tentacle" in de jaren 90 kwijt geraakt door deze aan iemand uit te lenen.

sam-and-max-pc-lrg.png.jpgSamAndMaxHitTheRoad_Mockup_Market_Banner_CE_1.png.jpg

https://limitedrungames.com/collecti...1f8869de&_ss=r
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Standaard

Krijg ik vandaag binnen.
    Ben heel blij met deze Switch versie.
    Ik was gewoon geen fan van de besturing op de 3DS en dat probleem is nu weg.Qua visuals is het net wat minder dan deel 3 maar nog steeds een mooie game om te zien.

Dat het net wat onder doet voor deel 3 is niet raar want het is in basis een 3DS game.Er zit dus echt wel werk in deze Switch versie.

Als je fan bent van deel 1 & 3 dan raad in deze ook zeker aan!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten