Wat gek gedaan:
Wat gek gedaan:
Besteld bij Nedgame 22,99[gebruikt]
Tombi! keert terug in Tombi! Special Edition, de ultieme versie van het legendarische platformmeesterwerk.
Als de titulaire Tombi spring, bijt en slinger je je een weg door verbluffende 2,5D-landschappen op een zoektocht om een ??betreurenswaardig kader van snode varkens te overwinnen. Onderweg verken je oude relikwieën, ontdek je fascinerende personages, ontgrendel je spannende missies en ontdek je verborgen schatten. Het is een platformavontuur dat lineaire en niet-lineaire gameplaystijlen perfect combineert.
Tombi! werd voor het eerst gepubliceerd in 1997 en is vandaag terug in een sterk uitgebreide speciale editie boordevol verbeteringen in de kwaliteit van leven, waaronder:
-Save overal! U hoeft zich geen zorgen meer te maken over het terugkeren naar een controlepunt.
-Terugspoelen - Zit je vast aan een moeilijke uitdaging? Probeer het nog eens!
-Schakelaar voor analoge bediening
-Een museum boordevol klassieke gedrukte advertenties, originele verpakkingen en handleidingen, nooit eerder vertoonde ontwikkelingsdocumenten en originele kunstwerken in hoge resolutie
-Een nieuwe geremasterde soundtrack
-Interview met de maker, Tokuro Fujiwara
Laatst aangepast door Driekus : 13-09-2024 om 07:38
Digitaal gekocht op PSN €69,99
[PS5]
De game is ook fysiek verkrijgbaar maar dan met code en dus geen disc!
Tja soms gebeurd dat in het land van games.
Laatst aangepast door jeroeni : 20-08-2024 om 20:49
Besteld
IMG_1080.jpg
Wordt morgen bezorgd.
Bol.com pre-order
Na de Digital Digital Foundry preview heb ik toch wat meer vertrouwen gekregen in deze remake.[Re 8 okt]
Laatst aangepast door jeroeni : 12-09-2024 om 16:58
Bij Nintendo besteld.
Gekocht bij Bol € 18,90
Zag van de week pas dat er een PS4 versie van dit spel is uitgekomen.
Gekocht voor PS5 € 49,99 [digital]
UPDATE
8 november voor iedereen die de game fysiek wil hebben.
Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2024 om 15:04
Gekocht bij bol.
allyourgames.nl €53,95
Net Neva Deluxe Edition besteld voor PS5 met 5 euro Prime korting. Van de maker van de zeer bijzondere game Gris.
Een van de eerste games die ik op de Playstation in 1996 speelde was deze Tomb Raider.
Ik heb hem nog steeds die game, maar ook die erna kwamen heb ik nog steeds origineel op de Playstation 1.
Dus nu 4 generaties van Playstations later heb ik deze maar gekocht op de Playstation 5.
PS5 versie digitaal gekocht op PSN
Bij bol gekocht.
De Smurfen hebben een slipcase een lenticular of zoiets heet dat.
Net binnen
Heel veel zin in deze depressieve game
Succes met alle glitches en bugs!
Deze toch maar gekocht bij bol.
Best een leuke game.
Wat Black Friday deals: