Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 159 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Serie met opzet niet op TV gezien (reclame iemand?) en al bij de eerste besprekingen (magzines, internet) besloten voor de DVD versie te gaan. En natuurlijk de tinnen box. De prijs doet er niet toe.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #27

    Standaard

    Originally posted by Mich
    De prijs doet er niet toe.
    Voor mij wel hoor

  3. #28

    Standaard Band of Brothers

    Ik vond de serie al zeker de moeite waard om naar te kijken. Band of Brothers word zeker toegevoegd aan mijn groeiende collectie!

    Dit is niets anders dan een klasse productie van het team Hanks en Spielberg.


    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    In 1 woord: fantastisch

    Wel vind ik de DTS track essentieel, vandaar dat ik voor de R1 versie ben gegaan.
    Helemaal nu ik zie dat de DD5.1 track niet met de volledige 448kbps is gemaakt. Daar hadden ze toch wel genoeg ruimte voor?!

    Serie met opzet niet op TV gezien (reclame iemand?)
    BBC iemand?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Waarom nu minder Toppers dan een tijd terug? De budgetten voor DVD's zijn nu veel groter, dus mogen we ook meer verwachten. We zijn dus een stuk kritischer dan anderhalf jaar geleden.
    Ja dat snap ik wel...er komt tegenwoordig zoveel 'goeds' uit. . Maar wie weet krijgt de 4 disc LOTR wel het toppers-predikaat. Als tie er niet meer aan voldoet, dan weet ik het niet meer. . Maar goed...ik dwaal af. Band of Brothers....geen DVD.nl topper, maar zeker wel een top 'film'!
    Komt wel goed...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Threepio

    [/b] BBC iemand?
    nederlandse ondertitels iemand?
    fatsoenlijke beeldkwaliteit nog iemand?

    you can't beat that lovely feeling called DieVieDie
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  7. #32

    Standaard

    De beste, mooiste, meest ontroerende, meest reeele, mooist gefilmde, best geacteerde mini-serie ooit. Niets aan te merken op deze release. Beeld is anamorphic dus perfect, geluid kon niet beter (ook al is het geen DTS .....!!!), extra's zijn interessant. Als ik geschiedenisleraar zou zijn, zouden mijn volgende tien lessen gevuld worden met alle tien de afleveringen. Kortom: mooi mooi en mooi!!!

  8. #33

    Standaard

    [b]nederlandse ondertitels iemand?
    not needed here...

    beeldkwaliteit van de bbc was best goed, en ze waren de enige (en de eerste) die het in breedbeeld uitzonden.

    dvd is wel stukken beter

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Threepio

    not needed here...

    beeldkwaliteit van de bbc was best goed, en ze waren de enige (en de eerste) die het in breedbeeld uitzonden.

    dvd is wel stukken beter
    VTM was ook in breedbeeld, maar met reclame ertussen. Ver-schrik-ke-lijk!

  10. #35

    Standaard

    Inmiddels 3 diskjes (6 afleveringen) gekeken en ik ben zeer onder de indruk. Prachtige serie!

  11. #36

    Standaard

    Ik moet wel kwijt dat de ondertitels behoorlijk onder de maat zijn. Ik weet niet meer hoe dat op TV was, maar ik hoor vaak hele stukken zin niet vertaald of fout vertaald. Nu luister en lees ik tegelijk en zou ook zonder de NL subs kunnen, maar ik snap niet dat dit niet beter gedaan wordt.
    Ik ga het eens proberen met de Engelse subs. Die zijn volgens mij letterlijk en ik heb ze alleen maar nodig in case ik iets niet goed versta.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #37

    Standaard

    Wat is het verschil tussen de 5 en 6 disc versie ?

    Gr,

    Ray

  13. #38

    Standaard

    Originally posted by RaymonE
    Wat is het verschil tussen de 5 en 6 disc versie ?
    De verpakking en een cd met extra's, lees de review maar even

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Atlas


    Inderdaad is dit een behoorlijk gemiste kans. Ook ik miste een mooi uitgevoerd naslagwerkje. Had wel gemogen gezien de prijs van aanschaf.

    Verder is de uitvoering van de tinbox prachtig.
    Ik vind het DVD-Rom gedeelte anders behoorlijk uitgebreid, hoor.
    Tijdlijnen, originele oorlogsbeelden en foto's en ga zo maar door. Nederland komt ook flink aan bod bij de 'WWII Experiences'.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb hem en ik ben zo blij als een kind. ik heb gekozen voor de tin versie interreseerde me niet echt wat het ging kosten want dit is gewoon echt mooi
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  16. #41

    Standaard

    Ik heb ook de tin box besteld bij proxis. vrijdag kreeg ik een mailtje dat ie verzonden is. normaal krijg ik het dan woensdag binnen. Blij dat ik deze week nog vrij ben.

    Greetz Tjeerd
    Why can't people just be people?

  17. #42

    Standaard

    Ik heb de serie ook express niet op TV gekeken (kwaliteit )
    Heb zojuist de eerste afl. op dvd gekeken (geleend)
    Ik zat echt aan de buis gekluisterd om het zo maar te zeggen, als de rest vd serie net zo goed is, nou dan laat maar komen
    Ik denk als dde rest echt niet zo goed is of nog beter dat ik de BOX (TINBOX) met Sinterklaas ga halen!
    Ben benieuwd naar de actie scenes in de seire als ik die geizen heb en die goed vind ben ik denk ik verkocht.
    VD week eens bekijken dus
    StarTrader

  18. #43

    Standaard

    "Als ik geschiedenisleraar zou zijn, zouden mijn volgende tien lessen gevuld worden met alle tien de afleveringen."

    Leuk opgemerkt Jack, alleen jammer dat hier in het huidige onderwijs geen tijd voor is. Ik geef op dit moment les over WOII en zou niets liever doen dan 10 uur inruimen voor de serie, maar je zit nou eenmaal met de studiewijzer, examenprogramma's enzovoort. Erg jammer want ik vind dat je 100 % gelijk hebt. Zou daar zelf nog aan bij willen voegen dat we daarna ook direct Schindlers List en Saving Private Ryan gaan bekijken. Erg goed voor de visualisatie, zou ik zeggen.

    Wij allen kunnen in de verre verste niet bevatten wat er met deze mensen is gebeurt, hoe voelde dat nu op dat slagveld, wat gaat er door je heen en wat hebben zo moeten doorstaan. Ben Affleck zei in Pearl Harbour erg mooi toen hij een brief schreef naar Evelyn "Making friends here is not easy, yesterday I had a drink with a few guys, today they were all shot" Dat is denk ik ook de realiteit, dat gaf een van de geinterviewden ook wel toe, toen hij vertelde over de replacements.

    Wat kan ik verder nog toevoegen aan datgene dat er al gezegd is. Een klein ding, ik zat met traben in m'n ogen te kijken, maar toen ik de eerste docu, met al die interviews zag, greep het met pas echt naar de strot.

    Monumentaal !!!!!!!!

    Wanneer je niet weet wat er zich heeft afgespeeld voor jou geboorte, zul je altijd een kind blijven "Marcus Tulius Cicero"

    Voor degenen die nog meer interviews willen zien/horen moeten eens op deze site kijken : Steven Spielberg Jewish Film Archive
    http://sites.huji.ac.il/jfa/ideas.htm

  19. #44

    Standaard

    Ik heb mijn Band of Brothers Tin-Box ook binnen gekregen en tot nu toe alleen de eerste aflevering gekeken.
    Maar als de rest van de serie net zo goed is als de eerste aflevering dan is deze box iedere euro waard!

  20. #45

    Standaard BOB VOOR WEINIG!!!

    BAnd Of Brother in regio 4 kost slechts 45 euro bij www.ezydvd.com.au

    Je praat hier over de ZES disc versie, scheelt je toch 90 euro met de winkel, niet onaardig lijkt me zo, met een beetje pech moet je invoerrechten en belasting betalen a 19%, dan komt de box je op
    56 EURO, nou ja, dan nog circa 80 euro verschil met Nederland voor exact dezelfde discs! En ja, dit is inclusief portokosten en inclusief belasting teruggave van Australische douane (regelt EZYDVD voor je!)

    Succes en veel plezier met deze waanzinnige serie!

  21. #46

    Standaard

    Op welke prijzen baseer jij dit? In Nederland is BoB 6-disc voor < 100 euroos te koop.

    Bij play voor 45,- pond regio 2.

    maar voor prijzen moet je in onderstaande thread zijn:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...threadid=12651
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  22. #47

    Standaard Re: BOB VOOR WEINIG!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Balk
    En ja, dit is inclusief portokosten en inclusief belasting teruggave van Australische douane (regelt EZYDVD voor je!)
    Klinkt erg lief, maar bij export is geen BTW verschuldigd. Ezy 'regelt' dus helemaal niets, behalve een gegarandeerde BTW aanslag in NL omdat zij dure DVD's altijd aangetekend versturen waardoor er een grote oranje sticker 'VALEUR' op komt te staan. Dit trekt aandacht van onze vrinden der Douane.
    Tis maar dat je er rekening mee houdt. Dan zou DeVoteD iets handiger zijn, die doen dat niet...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  23. #48

    Standaard

    Net de serie uitgekeken, specials moet ik nog, erg indrukwekkend Vooral dat stuk over het concentratiekamp vond ik erg aangrijpend.
    En wij ons maar druk maken over dvd'tjes, fijn dat we dat in alle vrijheid kunnen doen, dankzij o.a. easy-company.

    Sierd

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    En wij ons maar druk maken over dvd'tjes, fijn dat we dat in alle vrijheid kunnen doen, dankzij o.a. easy-company.
    Sierd
    Heel mooie stelling....treft de spijker op z'n kop.
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  25. #50

    Standaard

    Precies wat ik inderdaad ook dacht, echter !! Komt de credit niet alleen aan Easy Company toe. Er waren veel meer soldaten mee gemoeid. En hier in het oosten van het land waar ik woon, waren dat vooral Canadezen. Straten in verschillende dorpen heten nu nog steeds Canastraat of dergelijke verwijzingen. Wanneer we weer een jaarlijkse viering hebben zit de eretribune vooral vol met Canadezen.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •