Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    REVIEWS:https://www.metacritic.com/game/indi...=xbox-series-x

Als ik de reviews zo lees dan heeft MachineGames erg goed werk geleverd.
    Nice, dan ga ik 'em zeker overwegen bij de PS5 (fysieke) release.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice, dan ga ik 'em zeker overwegen bij de PS5 (fysieke) release.
    Ben blij dat het een AAA game is geworden zonder 1000 bugs.Hoop dat Microsoft/Bethesda met deze pure SP game succes gaat hebben.

Standaard

Digital Foundry Tech Review - Xbox Series X|S [De jongens zijn ook bezig met de PC versie]

Ik ga de early access vandaag digitaal kopen.

Standaard

Ik wil hem ook wel spelen maar ik ga geen Xbox kopen ervoor.
    Dus ik moet wachten tot hij op de PS5 komt.

Indiana Jones and the Great Circle de 'grootste en langste game ooit' van MachineGames:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/i...van-machinega/

Lang of kort ik wil het spelen.

Gezien ik fan ben van alles wat de studio gedaan heeft ga ik niet wachten op de PS5 versie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik wil hem ook wel spelen maar ik ga geen Xbox kopen ervoor.
    Dus ik moet wachten tot hij op de PS5 komt.
    Ergens in de lente komt hij naar PS5.

Standaard

Jammer dat duurt nog erg lang.
    Ergens in de lente komt hij naar PS5.

Standaard

Wat een topper is dit.

Door de first-person view heb je veel meer een band met de omgeving en objecten.De wereld zelf heeft ook enorm veel detail.

Groot pluspunt: Exploratie gaat hier boven combat.

Troy Baker: Deze man zet hier denk zijn beste werk neer.

Zelf moet ik bij deze game meer aan Dishonored[die andere Bethesda game] denken dan aan Uncharted/Tombraider.

Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2024 om 10:46

Standaard

Kijk er naar uit. Ben de soundtrack aan het beluisteren en die klinkt alvast heerlijk John Williamsy.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Kijk er naar uit. Ben de soundtrack aan het beluisteren en die klinkt alvast heerlijk John Williamsy.
    Ook die is goed.

Gordy Haab: Deze gast heeft ook de Star Wars games van EA gedaan.

Standaard

Nu lees ik dat hij op de pc ook een release heeft.
    Nu zit ik er toch over te denken om hem op de pc te kopen.

Dus alsjeblieft geen spoilers voor de game.

Standaard

Nu lees ik dat hij op de pc ook een release heeft.
    Nu zit ik er toch over te denken om hem op de pc te kopen.

Dus alsjeblieft geen spoilers voor de game.

Heb jij een PC die een beetje up-to-date is voor gaming ?

DF PC tech review

De game is echt prachtig om op je scherm te zien.1800p/60fps op de Xbox is ook heel netjes hoor.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2024 om 09:29

Standaard

Heb jij een PC die een beetje up-to-date is voor gaming ?

De game is echt prachtig om op je scherm te zien.1800p/60fps op de Xbox is ook heel netjes hoor.
    Ja ik heb een goede PC, 11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900K @ 3.50GHz 3.50 GHz
    48 ,0 gb ram geheugen.
    En een goede Nvidia RTX 3080

Dus moet lukken toch.

Standaard

Ja ik heb een goede PC, 11th Gen Intel(R) Core(TM) i9-11900K @ 3.50GHz 3.50 GHz
    48 ,0 gb ram geheugen.
    En een goede Nvidia RTX 3080

Dus moet lukken toch.
    Ah ik wist niet dat jij nog actief was met PC gaming.

Ja je kan hem zeker draaien.Als ik zo kijk dan ga je qua visuals en performance net onder de Xbox Series X versie zitten.

Als ik jou was zou ik de game voor nu op PC spelen.In de lente kan je nog altijd de keuze maken om voor de PS5 versie te gaan.

Morgen is de game officieel uit.Ik ben de early access aan het spelen.

Ben nu al groot fan van deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2024 om 17:43

Standaard

Ah ik wist niet dat jij nog actief was met PC gaming.

Ja je kan hem zeker draaien.Als ik zo kijk dan ga je qua visuals en performance net onder de Xbox Series X versie zitten.

Als ik jou was zou ik de game voor nu op PC spelen.In de lente kan je nog altijd de keuze maken om voor de PS5 versie te gaan.

Morgen is de game officieel uit.Ik ben de early access aan het spelen.

Ben nu al groot fan van deze game.
    Ja ik ben benieuwd of ik een leuke aanbieding tegen kom, of is hij alleen via steam te krijgen?
    Ik ben erg benieuwd of het die heerlijke Indiana Jones gevoel geeft en ook erg benieuwd naar de muziek.
    Ik weet dat het een first person game is, dat is niet mijn favoriet, maar daar wil ik deze keer wel doorheen zien.

Standaard

Ja ik ben benieuwd of ik een leuke aanbieding tegen kom, of is hij alleen via steam te krijgen?
    Ik ben erg benieuwd of het die heerlijke Indiana Jones gevoel geeft en ook erg benieuwd naar de muziek.
    Ik weet dat het een first person game is, dat is niet mijn favoriet, maar daar wil ik deze keer wel doorheen zien.
    De PC versie is ook via Microsoft/Xbox te krijgen.Toen ik nog op PC speelde was mijn ervaring dat alles via Steam het fijnst werkt.
    Misschien een kleine korting richting kerst op Steam.Voor nu is hij 70 Euro.

Standaard

De PC versie is ook via Microsoft/Xbox te krijgen.Toen ik nog op PC speelde was mijn ervaring dat alles via Steam het fijnst werkt.
    Misschien een kleine korting richting kerst op Steam.Voor nu is hij 70 Euro.
    Ja best wel duur, maar ik zie ook andere bijvoorbeeld op cdkeys daar kost hij 56 euro.
    En de premium editie is 80 voor PC.

Welke editie heb jij Jeroeni?

Standaard

Deze.

Digital

[Xbox Series X/S]

Daar kon ik vrijdag al mee aan de slag.

Had niet verwacht dat dit zo'n goede action-adventure zou gaan worden.

Als Xbox goede games maakt dan komt er vast wel weer een goede klik tussen hen en mij.
    In 2025 hebben ze de nieuwe DOOM op de planning staan

@Driekus: Als je de game gekocht hebt laat hier dan weten hoe hij draait met jou PC specs
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2024 om 17:51

Standaard

Als ik zo de reacties op het web lees dan kan het niet anders dan dat Microsoft een hit! heeft.

Nu ik verder in de game ben besef ik hoeveel werk er in de game heeft gezeten.Petje af voor wat MachineGames heeft neergezet.

Standaard

Net gedaan met het stuk in het Vaticaan. Pas verlaten nadat ik alles er gevonden en de puzzels opgelost had. Soms makkelijk en dan weer moeilijkere opdrachtjes om te ontcijferen. Vind het wel gaaf tot nu toe. Het voelt volledig als een Indy advontuur aan en dat is het belangrijkste.

Standaard

Net gedaan met het stuk in het Vaticaan. Pas verlaten nadat ik alles er gevonden en de puzzels opgelost had. Soms makkelijk en dan weer moeilijkere opdrachtjes om te ontcijferen. Vind het wel gaaf tot nu toe. Het voelt volledig als een Indy advontuur aan en dat is het belangrijkste.
    Is jou ervaring ook dat het op gameplay gebied toch wel heel anders dan Uncharted is ?

Standaard

Is jou ervaring ook dat het op gameplay gebied toch wel heel anders dan Uncharted is ?
    Zeker. Hadden ze voor third person gekozen dan had het een kloon geweest. First person was bij deze een goeie keuze. Al had ik dat niet verwacht toen ik de eerste beelden zag. Het is ook veel meer stealth gerichter dan ik dacht. Ook dat is aardig. Je moet tweemaal nadenken eer je ergens gewoon binnenkomt.

Standaard

Zeker. Hadden ze voor third person gekozen dan had het een kloon geweest. First person was bij deze een goeie keuze. Al had ik dat niet verwacht toen ik de eerste beelden zag. Het is ook veel meer stealth gerichter dan ik dacht. Ook dat is aardig. Je moet tweemaal nadenken eer je ergens gewoon binnenkomt.
    Die first person maakt het idd echt een andere ervaring.De puzzels enzo zijn op deze manier veel meer immersive.

Wie denkt een actie game te kopen die komt van een koude kermis thuis.[Dat laatste is hier in NL een gezegde]

Standaard

Nog een paar dingen en dan heb ik Indy op 100% uitgespeeld.De game is beter dan ik verwacht had.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-12-2024 om 09:39

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten