Digital Foundry Tech Review - Xbox Series X|S [De jongens zijn ook bezig met de PC versie]
Ik ga de early access vandaag digitaal kopen.
Wat een topper is dit.
Door de first-person view heb je veel meer een band met de omgeving en objecten.De wereld zelf heeft ook enorm veel detail.
Groot pluspunt: Exploratie gaat hier boven combat.
Troy Baker: Deze man zet hier denk zijn beste werk neer.
Zelf moet ik bij deze game meer aan Dishonored[die andere Bethesda game] denken dan aan Uncharted/Tombraider.
Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2024 om 10:46
Kijk er naar uit. Ben de soundtrack aan het beluisteren en die klinkt alvast heerlijk John Williamsy.
Nu lees ik dat hij op de pc ook een release heeft.
Nu zit ik er toch over te denken om hem op de pc te kopen.
Dus alsjeblieft geen spoilers voor de game.
Ah ik wist niet dat jij nog actief was met PC gaming.
Ja je kan hem zeker draaien.Als ik zo kijk dan ga je qua visuals en performance net onder de Xbox Series X versie zitten.
Als ik jou was zou ik de game voor nu op PC spelen.In de lente kan je nog altijd de keuze maken om voor de PS5 versie te gaan.
Morgen is de game officieel uit.Ik ben de early access aan het spelen.
Ben nu al groot fan van deze game.
Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2024 om 17:43
Ja ik ben benieuwd of ik een leuke aanbieding tegen kom, of is hij alleen via steam te krijgen?
Ik ben erg benieuwd of het die heerlijke Indiana Jones gevoel geeft en ook erg benieuwd naar de muziek.
Ik weet dat het een first person game is, dat is niet mijn favoriet, maar daar wil ik deze keer wel doorheen zien.
Deze.
Digital
[Xbox Series X/S]
Daar kon ik vrijdag al mee aan de slag.
Had niet verwacht dat dit zo'n goede action-adventure zou gaan worden.
Als Xbox goede games maakt dan komt er vast wel weer een goede klik tussen hen en mij.
In 2025 hebben ze de nieuwe DOOM op de planning staan
@Driekus: Als je de game gekocht hebt laat hier dan weten hoe hij draait met jou PC specs
Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2024 om 17:51
PU video review
Als ik zo de reacties op het web lees dan kan het niet anders dan dat Microsoft een hit! heeft.
Nu ik verder in de game ben besef ik hoeveel werk er in de game heeft gezeten.Petje af voor wat MachineGames heeft neergezet.
Net gedaan met het stuk in het Vaticaan. Pas verlaten nadat ik alles er gevonden en de puzzels opgelost had. Soms makkelijk en dan weer moeilijkere opdrachtjes om te ontcijferen. Vind het wel gaaf tot nu toe. Het voelt volledig als een Indy advontuur aan en dat is het belangrijkste.
Zeker. Hadden ze voor third person gekozen dan had het een kloon geweest. First person was bij deze een goeie keuze. Al had ik dat niet verwacht toen ik de eerste beelden zag. Het is ook veel meer stealth gerichter dan ik dacht. Ook dat is aardig. Je moet tweemaal nadenken eer je ergens gewoon binnenkomt.
Update voor Xbox & PC: https://playsense.nl/607916/nieuwe-u...u-beschikbaar/
Nog een paar dingen en dan heb ik Indy op 100% uitgespeeld.De game is beter dan ik verwacht had.
Laatst aangepast door jeroeni : 25-12-2024 om 09:39