De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch FilmWorks Home Entertainment releases - maart/april 2024

    Dutch FilmWorks Home Entertainment releases - maart/april 2024

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Verbazend dat ze Beverly Hills Cop alsnog uitbrengen op 4K. Jammer genoeg niet deel 3. (deel 2 is met NL ondertitels te krijgen) Maar je hoort me niet klagen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Verbazend dat ze Beverly Hills Cop alsnog uitbrengen op 4K. Jammer genoeg niet deel 3. (deel 2 is met NL ondertitels te krijgen) Maar je hoort me niet klagen!
    Misschien TZT, deel 1 was ook alweer een paar jaar terug. Maar zeker goed dat er weer meer wordt uitgebracht.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Misschien TZT, deel 1 was ook alweer een paar jaar terug. Maar zeker goed dat er weer meer wordt uitgebracht.
    Zeker nu Cinéart de handdoek in de ring gooit wat fysieke releases betreft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Vraagje Rogier: Vanaf Saints & Sinners lopen de plotomschrijvingen van de films door elkaar heen & is het niet te volgen. Misschien is er wat fout gegaan?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vraagje Rogier: Vanaf Saints & Sinners lopen de plotomschrijvingen van de films door elkaar heen & is het niet te volgen. Misschien is er wat fout gegaan?
    Hoi, nee dat is de opzet van het nieuwsbericht helaas. De teksten zijn naast elkaar in kaders geplaatst met een stuk wit er tussen maar de backend neemt dit helaas niet over. Ik kan daar helaas niks aan veranderen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoi, nee dat is de opzet van het nieuwsbericht helaas. De teksten zijn naast elkaar in kaders geplaatst met een stuk wit er tussen maar de backend neemt dit helaas niet over. Ik kan daar helaas niks aan veranderen.
    Aha ok, in ieder geval bedankt voor de uitleg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •