Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.

Discussie: DVDforum in staking

  1. #1

    Standaard DVDforum in staking

    "HET Nederlandstalige discussieplatform over DVD, DVDforum is gesloten.

    Het DVDforum beheer is voor onbepaalde tijd in staking.

    - Wij staken omdat we meer begrip willen voor het werk dat we doen.
    - Wij staken omdat we meer begrip willen voor de tijd en het geld dat wij in DVDforum moeten steken.
    - Wij staken omdat een aantal van onze bezoekers zich niet naar behoren weet te gedragen.

    Met vriendelijke groet,

    Rutger ter Maten
    Hoofd DVDforum Beheer
    tevens stakingsleider van de grote DVDforum Beheer staking 2002-200X

    Please feel free to contact me with any question, remarks or 'hart-onder-de-riemen'
    rutger@dvdforum.nl "

    my remark:

    ach, dvd.nl/forum is de laatste tijd toch een stuk gezelliger

    maar serieus, wat willen jullie nou. een paar veren in je reet en dan weer doorgaan? ok, ik heb ontzeeeeettend veeeeel begrip voor het werk dat jullie doen. ik waardeer het eeeenorm. ongelofelijk goed wat jullie doen! serieus!

    ik hoop alleen niet dat de reden om in staking te gaan is omdat een enkeling wat (gezonde) kritiek levert. daar moet je toch boven staan als forumbeheerder. er is niet voor niets een klachtenbox en feedback topic. en iedereen moet vrij zijn om zijn mening te laten horen en volgens mij is niemand echt buiten zijn boekje gegaan... toch?

  2. #2
    MisterNoName
    Guest

    Standaard

    Behalve Southernsun dan

  3. #3
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Jammer om te lezen, misschien wel het meest succesvolle forum
    op dit moment in de benelux.

  4. #4

    Standaard

    Idd, erg jammer dat zoiets gebeurd...maaja, er zitten nu eenmaal een (paar) rot(te) appel(s) op dat forum....maar die zitten volgens mij wel op elk forum...
    Ik snap ook niet zo goed waarom ze NU ineens staken..?
    Omdat er 1 stomme raseikel mensen loopt te flessen daar ?
    Omdat iemand commentaar gaf op het werk wat de admins deden (daar moeten ze toch boven staan vind ik...)

    Nouja, het zal (hopelijk) niet te lang duren.....

    Blijven we toch lekker hier posten.......
    HUP NAC

  5. #5

    Standaard

    Ik snap het eigenlijk niet. Was er wat mis daar dan?

    Ik heb toch gisteravond nog gezellig zitten lezen en replies gegeven op het forum zonder dat er iets mis was, ik vind het echt helemaal nergens op slaan.

    Ze staken omdat ze meer begrip willen? Begrip voor wat? Die hadden ze toch al? Ik snap het niet? Iedereen was daar toch vriendelijk? Ik snap wel dat het onderhouden van een forum veel werk is maar daar kies je toch zelf voor? En ik denk dat het dvdforum een makkelijk en leuk forum was voor ze om te onderhouden omdat 95% van de mensen gewoon normaal deden, zo zie ik dat dan.

    Ze staken omdat bezoekers zich niet gedragen? Er zitten overal weleens rotte appels op "elk" forum tussen, daar doe je niks aan. Vond het op het dvdforum wel meevallen.

    Sorry hoor maar deze staking is een goede manier om juist bezoekers te verliezen. Ik vind de redenen voor de stakingen niet gegrond, en dat zomaar zonder het met de bezoekers te bespreken? Zwak vind ik dat.

    Terwijl ik respect heb voor de forum beheerders van dvdforum.nl vind ik dit een klap in het gezicht voor de vaste bezoekers.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gisteren tot 23.00 uur op het forum gezeten en ik heb geen ellende gezien... Kan iemand vertellen wat er gebeurd is?

    Voor de rest waardeer ik zeker wat ze doen, ik heb (vele) jaren geleden een BBS gehad, dat kostte toen ook erg veel tijd, ik weet dus wat ze voelen.

    Rotte appels moeten gewoon geweerd worden voor zover het kan, bij een static IP adres die gewoon weigeren en wanneer ze die niet hebben heb je pech.....

    Suc6

  7. #7

    Standaard

    Ja, ik vraag me af welke reactie nu de aanleiding heeft gegeven om het zo abrupt te sluiten. Erg jammer dat het zo moet gaan, maar ik kan het daarentegen ook best begrijpen.

    Ze proberen er van alles aan te doen om het staande te houden, de server moet dus onverwachts van plek verhuizen dus het forum ligt er een paar keer uit, meteen wat kritiek van enkelen, wat eigenlijk onnodig is. Is dat de reden geweest?

    Chris?? Weet jij meer?

  8. #8

    Standaard

    Heb denk ik het topic gevonden waarmee ze problemen hadden?

    http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum10/HTML/000270.html

    Irene maar ja aan de andere kant moeten de forumbeheerders eigenlijk boven het kriktiek staan en of ze er wat mee doen is aan hun. Om nou direct het forum dicht te gooien vind ik een beetje te ver gaan. Je moet wel ergens tegen kunnen

  9. #9

    Standaard DVDForum staakt!

    Nou nou.......

    www.dvdforum.nl

    Edit: dat zou voor DVD.nl wel 's heel wat nieuwe leden kunnen opleveren....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #10

    Standaard

    Ik snap het ook niet. Heb Rutger al een mail gestuurd met vraag om uitleg, zodra ik iets terugkrijg post ik het wel hier. Ik vind het ook erg jammer daar het dvdforum mijn dvd hobby de afgelopen jaren erg versterkt heeft. Ook heb ik via dit forum een groot deel van m´n collectie verkregen en heb ik via de info daar heel wat miskopen weten te voorkomen!
    Zou het echt jammer vinden als het niet meer open ging (ook omdat ik hadr op weg was richting de 3000 posts...)

  11. #11

    Standaard

    Heeft iemand Rutger al geemaild?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #12

    Standaard

    oh laat maar ik zie het al
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rikusk
    Heb denk ik het topic gevonden waarmee ze problemen hadden?

    http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum10/HTML/000270.html
    Tot zover had ik 'm gisteren niet meer meegelezen. Maar jah, ik zit ook niet net als Rutger tot midden in de nacht achter mijn pc.

  14. #14

    Standaard

    Kwam er net achter dat startforum.nl gewoon werkt met je dvdforum.nl username en paswoord

    http://www.startforum.nl/forums/asp/...ML/000009.html

    Ja je moet toch wat

  15. #15

    Standaard

    Tja, dat commentaar van Dees slaat af en toe kant noch wal....
    Maar ik zou dat gewoon negeren, tis commentaar van één idioot, niet van iendereen op het dvdforum....

  16. #16
    ernie
    Guest

    Standaard

    Inderdaad, dit is mijn eerste post hier. Ik denk dat ze behoorlijk hun hand overspelen... Eerst hadden ze een paar dagen technische problemen en nu dit. Ik heb trouwens geen idee wat de aanleiding is voor deze (domme) actie.

    Goedemorgen gewenst aan alle forummers op dvd.nl !

  17. #17

    Standaard

    Als ik dat topic lees heb ik eigenlijk ook nooit helemaal begrepen waarom we geen winkels mogen noemen in andere topics behalve het commercieel topic? Hebben de beheerders een afspraak met de winkels of zo? Want zo maak je toch alleen maar meer werk als forumbeheerder door alle topics te veranderen als iemand een winkelnaam noemt? Wie kan me dit uitleggen??

  18. #18
    MisterNoName
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ernie
    Inderdaad, dit is mijn eerste post hier. Ik denk dat ze behoorlijk hun hand overspelen... Eerst hadden ze een paar dagen technische problemen en nu dit. Ik heb trouwens geen idee wat de aanleiding is voor deze (domme) actie.

    Goedemorgen gewenst aan alle forummers op dvd.nl !

    Om het een domme actie te noemen ga je in mijn mening iets te ver , die mensen steken er aardig wat vrije tijd in.

    Het zal hopelijk niet al te lang duren voordat het geliefde forum weer terug in komt

    Mvg Richard

  19. #19

    Standaard

    Weet iemand wat er precies aan de hand is dan ? Waarom zouden ze in godsnaam staken ??

  20. #20

    Standaard

    het is inderdaad ene afspraak geweest om winkelnamen alleen te mogen noemen in de commerciele topics. Wat precies het doel ervan is geweest, is me ook nooit echt duidelijk geweest. Maar ja, regels zijn regels....

  21. #21
    wouter_p
    Guest

    Standaard

    Ik heb ook geen idee wat er aan de hand is. Ik ga hier eens kijken hoe dit forum werkt. Nieuw lid erbij... Het ziet er in ieder geval leuk uit.

  22. #22

    Standaard

    Ik snap het eigenlijk niet. Was er wat mis daar dan?

    Ik heb toch gisteravond nog gezellig zitten lezen en replies gegeven op het forum zonder dat er iets mis was, ik vind het echt helemaal nergens op slaan.

    Ze staken omdat ze meer begrip willen? Begrip voor wat? Die hadden ze toch al? Ik snap het niet? Iedereen was daar toch vriendelijk? Ik snap wel dat het onderhouden van een forum veel werk is maar daar kies je toch zelf voor? En ik denk dat het dvdforum een makkelijk en leuk forum was voor ze om te onderhouden omdat 95% van de mensen gewoon normaal deden, zo zie ik dat dan.

    Ze staken omdat bezoekers zich niet gedragen? Er zitten overal weleens rotte appels op "elk" forum tussen, daar doe je niks aan. Vond het op het dvdforum wel meevallen.

    Sorry hoor maar deze staking is een goede manier om juist bezoekers te verliezen. Ik vind de redenen voor de stakingen niet gegrond, en dat zomaar zonder het met de bezoekers te bespreken? Zwak vind ik dat.

    Terwijl ik respect heb voor de forum beheerders van dvdforum.nl vind ik dit een klap in het gezicht voor de vaste bezoekers.

    ------------------------------------------------------------------
    Heb denk ik het topic gevonden waarmee ze problemen hadden?

    http://www.dvdforum.nl/ubb/Forum10/HTML/000270.html

  23. #23

    Standaard

    Tja, voor mij ook een complete verrassing.

    Wat ik gisteren nog wel meekreeg in één of andere feedback-topic is dat het beheer op de vingers werd getikt omdat één of andere gladiool de kans had gekregen om de boel op te lichten en toch te kunnen blijven posten het op forum.

    Maar of dat de rede is voor een staking? In ieders geval blij met dvd.nl als uitvalbasis! Voor de 2e keer een redder in nood...

  24. #24

    Standaard

    Nou...dan zal het record bezoekers ook wel omhoog gaan

  25. #25

    Standaard

    Wel verassend. Hoop niet dat het hier zover zou komen. Blijft toch het dvd forum van nederland .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •