Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: Twister 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er inmiddels al iets bekend over een 4K release met NL ondertitels van "Twister", nu "Twisters" in de bioscoop draait ?
    Denk niet dat die er komt eerlijk gezegd, anders had je al wel wat placeholders gezien, ook van buitenlandse webshops waarvan de versie vaak dan NL subs heeft. Ik heb in ieder geval de US versie in huis.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Denk niet dat die er komt eerlijk gezegd, anders had je al wel wat placeholders gezien, ook van buitenlandse webshops waarvan de versie vaak dan NL subs heeft. Ik heb in ieder geval de US versie in huis.
    De Amerikaanse versie is uitgebracht door Warner Bros. Zie dat hij in Engeland door Universal (zelfde distributeur al bij ons) op 14 oktober wordt uitgebracht. Nu maar afwachten, of deze dan NL ondertitels gaat hebben.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie is uitgebracht door Warner Bros. Zie dat hij in Engeland door Universal (zelfde distributeur al bij ons) op 14 oktober wordt uitgebracht. Nu maar afwachten, of deze dan NL ondertitels gaat hebben.
    Tja, gelukkig is dat geen must voor mij. Zou ik anders toch heel wat mooie uitgaves moeten missen...

Standaard

Volgens deze afbeelding van de achterzijde van de UHD = het antwoord JA
    https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1500_.jpg

Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er inmiddels al iets bekend over een 4K release met NL ondertitels van "Twister", nu "Twisters" in de bioscoop draait ?
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Begrijp niet dat er staat "exclusief voor UK". Ik heb deze editie toch echt al paar weken geleden bij amazon.it besteld. Exact dezelfde foto's.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Wat je zou kunnen begrijpen is dat het tegenwoordig veel bij uitgaven is dat de maatschappijen eerst met een dure "Luxe Collectors Edition" en/of "Steelbook" uitgaven komen en pas (veel) later met een "Standaard" uitgave.

Nu zijn er een flink aantal consumenten die niet geïnteresseerd zijn in die dure "Exclusieve" verpakkingen (waardoor je deze ook vaak terug ziet in z'n 3 voor ... actie). En dat hebben ze in de UK al een tijdje door. Daarom deze UK uitgave met de film in een Standaard verpakking en zonder Blu-ray voor 10-20 euro minder

Als de deze via Amzon.it koopt en hij heeft dezelfde afbeeldingen koop je wsl een import versie

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Begrijp niet dat er staat "exclusief voor UK". Ik heb deze editie toch echt al paar weken geleden bij amazon.it besteld. Exact dezelfde foto's.
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Volgens onderstaande unboxing video is de Engelse 4K boxset van Universal 100GB, terwijl de Amerikaanse disc van Warner Bros. 66GB is. En op de achterkant van de box is te zien dat de 4K voorzien is van Nederlandse ondertitels.

Standaard

Ik heb deze gekocht en hij komt morgen

Standaard

Waar heb je deze besteld?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens onderstaande unboxing video is de Engelse 4K boxset van Universal 100GB, terwijl de Amerikaanse disc van Warner Bros. 66GB is. En op de achterkant van de box is te zien dat de 4K voorzien is van Nederlandse ondertitels.
    Klopt inderdaad, de UK disc (ook van de reguliere keepcase versie) is een BD-100. Ben wel benieuwd of deze dan een andere beeldtransfer bevat met een hogere bitrate, of omdat men puur een grotere disc heeft verbruikt voor de extra audiotracks die erop staan. De US heeft naast de Atmos track alleen een DD5.1 en 2.0 track erbij, de UK versie drie DTS tracks, die nemen toch wat meer ruimte in.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Waar heb je deze besteld?
    Beetje late reactie, ik heb hem gekocht bij een verkoper op marktplaats.

https://www.marktplaats.nl/u/absurd-films/17105530/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Beetje late reactie, ik heb hem gekocht bij een verkoper op marktplaats.

https://www.marktplaats.nl/u/absurd-films/17105530/
    Dat is een erg goede verkoper, daar koop ik ook vaak het eea van, vooral veel import van boutique labels (Shout, Kino Lorber). Met name omdat ik dan zeker weet dat ik de slipcover erbij krijg omdat hij die afbeeldt (vooral bij KL ben je na een tijdje na de releasedatum er niet zeker van), plus dat alles al onbeschadigd in NL is gearriveerd. Plus de kosten zijn nagenoeg hetzelfde als zelf bestellen via Amazon. Dus een aanrader wat mij betreft.

Standaard

Die verkoper kende ik niet. Even bookmarken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Inderdaad de kosten zijn op zich hetzelfde als ik hem op Amazon wilde kopen was hij met verzending en TAX 69.63. Nu heb ik hem voor 60 euro.
    Is tevens een van de duurste enkele films die ik heb gekocht
    En hij is echt een goede verkoper ik had hem al de dag erop thuis.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is een erg goede verkoper, daar koop ik ook vaak het eea van, vooral veel import van boutique labels (Shout, Kino Lorber). Met name omdat ik dan zeker weet dat ik de slipcover erbij krijg omdat hij die afbeeldt (vooral bij KL ben je na een tijdje na de releasedatum er niet zeker van), plus dat alles al onbeschadigd in NL is gearriveerd. Plus de kosten zijn nagenoeg hetzelfde als zelf bestellen via Amazon. Dus een aanrader wat mij betreft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Inderdaad de kosten zijn op zich hetzelfde als ik hem op Amazon wilde kopen was hij met verzending en TAX 69.63. Nu heb ik hem voor 60 euro.
    Is tevens een van de duurste enkele films die ik heb gekocht
    En hij is echt een goede verkoper ik had hem al de dag erop thuis.
    Ik ben in afwachting van de italiaanse release, die identieke foto's heeft. Ook engelse tekst. Wel iets goedkoper 39,99 excl verzendkosten.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten