Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Twister 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er inmiddels al iets bekend over een 4K release met NL ondertitels van "Twister", nu "Twisters" in de bioscoop draait ?
    Denk niet dat die er komt eerlijk gezegd, anders had je al wel wat placeholders gezien, ook van buitenlandse webshops waarvan de versie vaak dan NL subs heeft. Ik heb in ieder geval de US versie in huis.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Denk niet dat die er komt eerlijk gezegd, anders had je al wel wat placeholders gezien, ook van buitenlandse webshops waarvan de versie vaak dan NL subs heeft. Ik heb in ieder geval de US versie in huis.
    De Amerikaanse versie is uitgebracht door Warner Bros. Zie dat hij in Engeland door Universal (zelfde distributeur al bij ons) op 14 oktober wordt uitgebracht. Nu maar afwachten, of deze dan NL ondertitels gaat hebben.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie is uitgebracht door Warner Bros. Zie dat hij in Engeland door Universal (zelfde distributeur al bij ons) op 14 oktober wordt uitgebracht. Nu maar afwachten, of deze dan NL ondertitels gaat hebben.
    Tja, gelukkig is dat geen must voor mij. Zou ik anders toch heel wat mooie uitgaves moeten missen...

Standaard

Volgens deze afbeelding van de achterzijde van de UHD = het antwoord JA
    https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1500_.jpg

Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er inmiddels al iets bekend over een 4K release met NL ondertitels van "Twister", nu "Twisters" in de bioscoop draait ?
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Begrijp niet dat er staat "exclusief voor UK". Ik heb deze editie toch echt al paar weken geleden bij amazon.it besteld. Exact dezelfde foto's.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Wat je zou kunnen begrijpen is dat het tegenwoordig veel bij uitgaven is dat de maatschappijen eerst met een dure "Luxe Collectors Edition" en/of "Steelbook" uitgaven komen en pas (veel) later met een "Standaard" uitgave.

Nu zijn er een flink aantal consumenten die niet geïnteresseerd zijn in die dure "Exclusieve" verpakkingen (waardoor je deze ook vaak terug ziet in z'n 3 voor ... actie). En dat hebben ze in de UK al een tijdje door. Daarom deze UK uitgave met de film in een Standaard verpakking en zonder Blu-ray voor 10-20 euro minder

Als de deze via Amzon.it koopt en hij heeft dezelfde afbeeldingen koop je wsl een import versie

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Begrijp niet dat er staat "exclusief voor UK". Ik heb deze editie toch echt al paar weken geleden bij amazon.it besteld. Exact dezelfde foto's.
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten