De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Standaard Rocky: Ultimate Knockout Collection in 4K

Ik heb een hele mooie box op blu ray van Rocky.
    Dus ik denk niet dat ik hem ga upgraden naar 4K.
    Hier zitten wel alleen de 4K schijven.
    Ook geen NL subs neem ik aan.

Release 16 juli 2024
    klik op de foto voor meer info.

Laatst aangepast door Driekus : 24-05-2024 om 08:34

Standaard

|Ik ga deze wel upgraden, ook omdat er nieuwe versie van deel 4 en Balboa bijzitten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    |Ik ga deze wel upgraden, ook omdat er nieuwe versie van deel 4 en Balboa bijzitten.
    Ik ben niet zo'n Stallone-fan. Vertel eens Rogier, wat was er mis met de vorige deel 4?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben niet zo'n Stallone-fan. Vertel eens Rogier, wat was er mis met de vorige deel 4?
    Ik heb geen idee, maar ik ben altijd wel benieuwd naar nieuwe versies/DC's, dus ook naar deze

Standaard

Hoi, heeft iemand het mail adres van WB waar je inruildiscs kan aanvragen voor deze collectie. De nieuwe boxset heeft gecorrigeerde disc maar de eerste release en de steelbooks niet. Ik zou dit graag aanvragen maar kan geen e-mail bemachtigen.

Standaard

Dat is WHV@wbd.com
    Maar verwacht er niks van. Ik heb sinds mei dit jaar tig keer gemaild en een keer een reactie gehad dat ze iets zouden versturen, maar heb nooit iets ontvangen. Daarna weer gemaild, weer geen reactie tot uiteindelijk eind november deze mail:

Dear Customer,

Hello and thank you for your email.
    This inbox is designated solely for DVD/Blu-ray support for any known issues related to physical products released in North America. For further assistance regarding your inquiry, please reach out to your local territory. We appreciate your understanding and value your continued patronage. Thank you for your support.

Warner Home Video Customer Service |
    Warner Bros. | WHV@wbd.com

Kansloze missie dus als je het mij vraagt. Maar toch succes!

Standaard

Thanks, ik ga een poging wagen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtosv Bekijk bericht
    Thanks, ik ga een poging wagen!
    Ja, doe je goed. Ik heb zelf bovenstaande boxset in de Black Friday sale gekocht en de oude verkocht. Kostte me totaal 20,- en dat zou de Steelbook versie van Balboa (die niet in de oude set zat) ook kosten en nu heb ik alle films in een box en met de goede audiotracks Dus prima opgelost zo.

Standaard

Er was toch alleen wat mis met de nagesynchroniseerde audio?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Er was toch alleen wat mis met de nagesynchroniseerde audio?
    Nee, de audiotracks op (in elk geval) de Europese releases hadden een lagere pitch en klonken qua stemmen een stuk lager:

• Please note, when originally released, the European audio tracks were slightly low pitched. Warner/MGM are currently doing a replacement program containing the disc with the audio in their correct pitches. To receive your replacement, contact Warner at WHV@wbd.com. The 6-film collections have corrected discs.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, de audiotracks op (in elk geval) de Europese releases hadden een lagere pitch en klonken qua stemmen een stuk lager:
    [/B][*][/LIST]
    Hogere stemmen had ik toch een stuk storender gevonden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Dit was er blijkbaar aan de hand:

• Rocky 4K had incorrect mono audio that was a fold-down of the 5.1 mix rather than the Original Theatrical mono it should have been. (You can tell because there should be a brief piano cue of the Rocky Theme in the original mono mix—right after the final bell at the end of the climactic fight, as the lines “Ain’t gonna be no rematch” and “Don’t want one” are spoken—that’s not heard in the 5.1 mix.)
    • Rocky II 4K had its 5.1 mix pitched 2-4% too low for the entire film.
    • Rocky III 4K had all of its foreign language tracks pitched 2-4% too low for the entire film.
    • And Rocky IV 4K had one shot early in the Theatrical Cut (at 10:17 into the film, as Rocky is washing his car) that briefly shifted to full 1.78 instead of the 1.85 the rest of the film is presented in.

BRON

Instellingen bij het plaatsen van berichten