Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Astro Bot [PS5]

Standaard Astro Bot [PS5]

Het vervolg op Astro's Playroom.Er zijn maar weinig game die zo leuk gebruik van de Dualsense controller.
    Voor de duidelijkheid: Dit gaat een volwaardige game zijn.Prijs is nu nog niet bekend.

Uitgever: Sony Interactive Entertainment
    Studio: Team Asobi
    Genre: Platform
    Re: 6 Sep

Trailer

Team Asobi-Studio profile

Playstation Blog:https://blog.playstation.com/2024/05...5-september-6/

[Power Unlimited Blog]

Astro Bot wordt astronomisch hard genieten:https://pu.nl/artikelen/blog/astro-b...hard-genieten/

De laatste dagen heb ik alle info rondom de game gevolgd en mijn conclusie is dat er veel reden is om hiet naar uit te kijken.

Waar Astro's Playroom[Gratis op PS5] nog een uit de kluiten gewassen demo is gaat de ontwikkelaar nu duidelijk voor een AAA platformer.Astro's Playroom is zo goed dat ik denk dat de nieuwe Astro game niet voor een Mario game onder gaat doen.

Eigenlijk is het heel tof dat we dit najaar een dikke Platform game krijgen op de Playstation.Misschien is de aankondiging van de nieuwe Astro ook wel toffer dan een nieuwe Horizon of God of War.

Na een paar dagen sta ik er nu heel positief in.

UPDATE
    Astro Bot is vier keer groter dan Astro’s Playroom:https://playsense.nl/588065/astro-bo...tros-playroom/

Als Sony hier 60 Euro voor vraagt dan is dat denk terecht.Dat een platformer geen 60 Euro waard kan zijn vind ik een bullshit verhaal[Er gaan nu al veel discussies]

Ben benieuwd wat voor prijs Sony hier aan gaat hangen.Sackboy[ook Sony game] was volgens mij de volle mep.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2024 om 17:28

Standaard

Ik vind de gratis astros playroom wel aardig, maar ik ga er geen volledige game van kopen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind de gratis astros playroom wel aardig, maar ik ga er geen volledige game van kopen.
    Jou soort reactie zorgt nu voor veel discussie op het web.Niet gek want mensen zijn gewend om Astro nu gratis te spelen.[was bedoeld als demo]
    Ik ervaar de kwalteit in Playroom zo hoog dat ik het bijna bizar vindt dat ze dat gratis hebben aangeboden.Nu gaan ze duidelijk voor een AAA productie.
    Iets van 80 levels in 6 werelden is niet mis.De echte grote fun zit hem in wat ze nu met die Dualsense controller gaan doen.

Maar zou jij wel een nieuwe Mario game van 60 Euro kopen ?
    Ik heb eerder het idee dat dit niet jou ding is.

Er ligt nu bij Sony een uitdaging om er een juiste prijs aan te hangen.Ik zal voor deze gameplay game met liefde 60 Euro betalen.

Vraag aan de jongens die ervaring hebben met dit genre:
    @ tmvde & Driekus: Hebben jullie interesse in deze exclusieve platform game ?
    Zo ja zouden jullie hier 60 Euro voor neer leggen ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2024 om 17:56

Standaard

Ik speel nog wel eens Mario op m’n Nes, mini NES en mini SNES of m’n emulator op m’n Wii, maar ik associeer gewoon PlayStation niet met een platform game. Dat is voor mij retro en speel ik op retro consoles. Misschien een beetje krom maar zo werkt het in mijn hoofd haha. Verder vind ik de nieuwe Mario’s en ook deze Astro een beetje kinderlijk en zal ik door m’n kids ervoor uitgelachen worden als ze weer een Creeper “killen” in Minecraft met een of andere iron of diamond pick axe.
    Gekkigheid natuurlijk, maar ik merk dat ik liever open world games speel als RDR of sommige AC’s en actiegames als Uncharted of ff knallen met COD.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jou soort reactie zorgt nu voor veel discussie op het web.Niet gek want mensen zijn gewend om Astro nu gratis te spelen.[was bedoeld als demo]
    Ik ervaar de kwalteit in Playroom zo hoog dat ik het bijna bizar vindt dat ze dat gratis hebben aangeboden.Nu gaan ze duidelijk voor een AAA productie.
    Iets van 80 levels in 6 werelden is niet mis.De echte grote fun zit hem in wat ze nu met die Dualsense controller gaan doen.

Maar zou jij wel een nieuwe Mario game van 60 Euro kopen ?
    Ik heb eerder het idee dat dit niet jou ding is.

Er ligt nu bij Sony een uitdaging om er een juiste prijs aan te hangen.Ik zal voor deze gameplay game met liefde 60 Euro betalen.

Vraag aan de jongens die ervaring hebben met dit genre:
    @ tmvde & Driekus: Hebben jullie interesse in deze exclusieve platform game ?
    Zo ja zouden jullie hier 60 Euro voor neer leggen ?
    Was de enige game van de presentatie die me leuk leek. 60 euro weet ik niet, maar er zijn vast wat goedkopere opties te vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was de enige game van de presentatie die me leuk leek. 60 euro weet ik niet, maar er zijn vast wat goedkopere opties te vinden.
    Sony heeft nog geen prijs bekend gemaakt dus die 60
    gok ik.

Standaard

Ik speel nog wel eens Mario op m’n Nes, mini NES en mini SNES of m’n emulator op m’n Wii, maar ik associeer gewoon PlayStation niet met een platform game. Dat is voor mij retro en speel ik op retro consoles. Misschien een beetje krom maar zo werkt het in mijn hoofd haha. Verder vind ik de nieuwe Mario’s en ook deze Astro een beetje kinderlijk en zal ik door m’n kids ervoor uitgelachen worden als ze weer een Creeper “killen” in Minecraft met een of andere iron of diamond pick axe.
    Gekkigheid natuurlijk, maar ik merk dat ik liever open world games speel als RDR of sommige AC’s en actiegames als Uncharted of ff knallen met COD.
    Dat zo'n platformer met alles er op en aan nu exclusief in de maak voor Playstation is kan ik erg waarderen.

De kids van nu spelen sowieso andere dingen dan ik en jij.Mijn neefje is helemaal gek van Roblox.
    Het gekke is dat ik van heel dat Roblox ook niks snap.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-06-2024 om 22:16

Standaard

Sony heeft nog geen prijs bekend gemaakt dus die 60
    gok ik.
    Snap ik, maar ik bedoelde dat er meestal wel webshops zijn die zo’n 10 euro onder de adviesprijs zitten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Snap ik, maar ik bedoelde dat er meestal wel webshops zijn die zo’n 10 euro onder de adviesprijs zitten.
    Ja op die manier.

Standaard

Weet je toen ik mijn PS5 kocht was ik erg verrast dat Astro Playroom erin zat Gratis nog wel.
    Ik vind het nog steeds een leuke game, ik hou van platform games.

En inderdaad ook ik zat te kijken naar die presentatie van Playstation te kijken en dacht wat een ***games allemaal, totdat deze kwam Astro bot.
    Ik dacht weer zo'n leuke Astro game. En zat ook te wachten dat er gezegd zou worden wat hij ging kosten, maar dat kwam niet.

Nou, ik zou best wel 60 euro neertellen voor een leuke platform game hoor.
    Doe ik ook altijd als er een Mario game uitkomt.

Dus mijn antwoord is Ja, ik zou hem wel pre-orderen.

Standaard

@Driekus: Als wij er niet zouden zijn dan zou dit genre[buiten Nintendo dan] bijna geen bestaansrecht meer hebben.Veel kids van nu zijn met gratis games bezig zoals Roblox & Fortnite.

Beetje apart waarom dat mensen hier geen 60 Euro voor over hebben Als het je ding niet is oke maar dat geld voor alle games.
    Er is geen andere game op de Playstation game die beter/leuker gebruik maakt van de controller dan Astro Playroom.Nu met een volwaardig vervolg gaan ze in alles net een stap verder.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2024 om 14:35

Standaard

@Driekus: Als wij er niet zouden zijn dan zou dit genre bijna geen bestaansrecht meer hebben.Veel kids van nu zijn met gratis games bezig zoals Roblox & Fortnite.
    vergeet Minecraft ook niet he Roblox komt er hier niet in, daar worden ze echt stront vervelend van. Fortnite vind ik nog te heftig voor ze. Maar inderdaad, als je niet opgegroeid bent met platform games ga je daar nu niet meer naar terug denk ik.

Standaard

vergeet Minecraft ook niet he Roblox komt er hier niet in, daar worden ze echt stront vervelend van. Fortnite vind ik nog te heftig voor ze. Maar inderdaad, als je niet opgegroeid bent met platform games ga je daar nu niet meer naar terug denk ik.
    Ja die is bij hen ook heel erg in trek.GTA & Call of Duty doen het ook goed bij de kids[meer die van richting 12 jaar].

Wij als volwassene moeten niet cool proberen te zijn met onze games want dan sla je bij de kids de plank mis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2024 om 09:03

Standaard

Ja die is bij hen ook heel erg in trek.GTA & Call of Duty doen het ook goed bij de kids.
    Dan bedoel je hoop ik wel "kids" van 16+, want daaronder zou ik het geen goede ontwikkeling vinden....

Standaard

Dan bedoel je hoop ik wel "kids" van 16+, want daaronder zou ik het geen goede ontwikkeling vinden....
    Die games worden onder de 16 al gespeeld Rogier.Als ik kids zou hebben zou dat bij mij ook niet gebeuren hoor.
    En een 16+er koopt geen Astro of Mario.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2024 om 09:11

Standaard

Die games worden onder de 16 al gespeeld Rogier.Als ik kids zou hebben zou dat bij mij ook niet gebeuren hoor.
    Dat snap ik Jeroen, maar je post kwam over alsof je het maar een normale en goede ontwikkeling vind. Ik vind de games die kinderen onder de 16 spelen echt bizar, zoals GTA en COD. Ik weet dat het gebeurt, maar het is eigenlijk te gek voor woorden. Gelukkig hebben die van mij nog genoeg andere interesses. Gamen is leuk, maar moet geen doel van het leven op zich zijn vind ik.

Standaard

Dat snap ik Jeroen, maar je post kwam over alsof je het maar een normale en goede ontwikkeling vind. Ik vind de games die kinderen onder de 16 spelen echt bizar, zoals GTA en COD. Ik weet dat het gebeurt, maar het is eigenlijk te gek voor woorden. Gelukkig hebben die van mij nog genoeg andere interesses. Gamen is leuk, maar moet geen doel van het leven op zich zijn vind ik.
    Zo bedoel ik het absoluut niet nee.Een verkoper bij Gamemania heeft mij wel eens verteld ove hoe dat gaat.
    De ouders kopen dat voor hun kinderen en dan kan je als verkoper weinig tot niets doen.

Jongere die alleen maar met hun telefoon bezig zijn vind ik ook zorgelijk.Maar goed laten we het hier bij Astro houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-06-2024 om 09:26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Weet je toen ik mijn PS5 kocht was ik erg verrast dat Astro Playroom erin zat Gratis nog wel.
    Ik vind het nog steeds een leuke game, ik hou van platform games.

En inderdaad ook ik zat te kijken naar die presentatie van Playstation te kijken en dacht wat een ***games allemaal, totdat deze kwam Astro bot.
    Ik dacht weer zo'n leuke Astro game. En zat ook te wachten dat er gezegd zou worden wat hij ging kosten, maar dat kwam niet.

Nou, ik zou best wel 60 euro neertellen voor een leuke platform game hoor.
    Doe ik ook altijd als er een Mario game uitkomt.

Dus mijn antwoord is Ja, ik zou hem wel pre-orderen.
    Sackboy A Big Adventure: Heb jij deze exclusieve Sony platformer ook ?
    Deze is ook te gek!

Ik hoop dat Sony nog eens ooit een nieuwe Little Big Planet[Sackboy] maakt.Zo'n nieuwe knutselen/platform game is erg welkom bij mij.

Standaard

Sackboy A Big Adventure: Heb jij deze exclusieve Sony platformer ook ?
    Deze is ook te gek!

Ik hoop dat Sony nog eens ooit een nieuwe Little Big Planet[Sackboy] maakt.Zo'n nieuwe knutselen/platform game is erg welkom bij mij.

Sackboy natuurlijk heb ik dat fantastische spel.

Erg mee vermaakt, nog steeds niet echt helemaal uitgespeeld ook geloof ik.

Standaard

Ik ben aan het wachten op de remake van Tombi!

Standaard

Dit soort verwijzingen naar andere Sony games vind ik zo leuk aan Astro.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja in het Nederlands heette het spel Tombi.
    En weer jammer dat het niet in het Nederlands word ondersteunt... GGRR
    Ah, dat was ik vergeten dat ie in NL Tombi heette. Heb deze ook nog gespeeld op de PSX destijds.

Standaard

Morgen gaan de pre-orders live en dan zien we de prijs.
    Ik vind dde boxart nice dus ik ga voor fysiek.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten