De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Standaard LEGO Horizon Adventures [2024]

Trailer

Playstation Blog:https://blog.playstation.com/2024/06...-holiday-2024/

De studio die normaal de Lego games doet is hier niet bij betrokken.

Nu snap ik ook waarom Sony deze niet in de State op Play liet zien.Tja ik had niet kunnen bedenken dat zij een game o.a op de Switch uitbrengen.

Maar wat apart dat er geen PS4 versie komt.Tuurlijk gaat de PS5 & PC versie alles aan boord hebben qua tech maar als het ook op de Switch kan draaien moet een PS4 versie makkelijk te doen zijn lijkt me.

Dit gaat een must-have titel worden voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 23:08

Standaard

Horizon en LEGO? Win win
    De sfeer is uiteraard wel wat minder serieus dan de standaard games.

Standaard

Ik heb niets met dit soort games hoor.
    Totdat er een Legend of Zelda lego game komt misschien

Standaard

Het lijkt me een kwestie van tijd voordat er nu meer Horizon sets voor Lego uitkomen

Met als über-set: de Thunderjaw!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Het lijkt me een kwestie van tijd voordat er nu meer Horizon sets voor Lego uitkomen

Met als über-set: de Thunderjaw!
    Lijkt me apart als ze hier geen set aan zouden koppelen.

Ben heel blij dat deze productie buiten Traveller's Tales[doen veel Lego games] is gedaan want anders was ik een stuk minder positief.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb niets met dit soort games hoor.
    Totdat er een Legend of Zelda lego game komt misschien
    Oke.Ik dacht juist dat jij hier blij van zou worden.

Standaard

Er is een heel groot puspunt aan deze Lego game: Bij deze game is alles van Lego.Dat is bv bij LEGO Marvel's Avengers minder het geval.
    Qua Lego game zie ik dit dan ook als next-level.Het ziet er visueel ook super strak uit.

https://blog.playstation.com/2024/06...-holiday-2024/ [Onder in deze link staan screens]
    Er zit zoveel detail in deze game.Hier is duidelijk een heel goed team mee bezig geweest.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-06-2024 om 13:27

Standaard

The Sony Tie-In We Weren't Expecting [DF Clips]

Standaard

Wij willen ook graag een LEGO setje ?

Standaard

Als deze game straks uit is dan ben ik na een 1e solo run wel in om met iemand hier een online co-opje te doen.Ben normaal niet zo van de online dingen maar bij deze game trek ik dat denk ik wel.

We gaan het tegen die tijd wel zien.
    Er is bij deze game ook nog geen vaste datum.

Standaard

[Playstation Acces]Er zijn al wet mensen die een korte preview hebben kunnen spelen.

Duidelijk zeggen ze dat het solo & co-op is.Deze preview klinkt geweldig.
    Ook is duidelijk dat Sony nog geen nieuwe gameplay wil laten zien want dit zijn trailer beelden.Wel is het zo dat de trailer voor een groot deel al uit gameplay bestaat.

Dit is gewoon een heel cool project.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2024 om 18:39

Standaard

Voor mensen die denken dat dit een 100 uur game gaat worden zal ik meteen uit de droom helpen want het gaat volgens de laatste berichten meer richting de 8 uur.Volgens mij heb ik hier op dit forum nog nooit geklaagd over dat een game de kort zal zijn en dat gaat nu ook niet gebeuren.

Als de ontwikkelaar 8 uur top kwaliteit kan leveren dan ben ik tevreden.Dit is sowieso een luchtige kijk op Horizon.

Die 100+ die gaan we straks in Horizon 3[het echte vervolg] wel weer ervaren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-06-2024 om 16:15

Standaard

Als het 8 uur is, dan ben ik wel benieuwd of dat in de prijs gereflecteerd wordt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als het 8 uur is, dan ben ik wel benieuwd of dat in de prijs gereflecteerd wordt.
    Geen idee of dat nodig is.

Gezien het solo & co-op is zal een deel van de fun ook zitten om levels vaak opnieuw te doen.Verder zal de een wel veel tijd besteden aan het bouwen van je thuisbasis[ Mother’s Heart] en de ander laat dat onderdeel links liggen.

Heb ook nog geen boxart voorbij zien komen.

Standaard

De 8 uur speelduur was in mijn vorige bericht nog gebaseerd op geruchten dus hier een klein stukje daarover:https://playsense.nl/589427/lego-hor...rte-speelduur/

Het is dus ech een game met replay value

LEGO Horizon Adventures kent op de PlayStation 5 twee grafische modi:https://playsense.nl/589439/lego-hor...rafische-modi/

Bij Sony's eigen games hoef ik me nooit de vraag te stellen of het wel 60fps gaat draaien.Qua tech zijn die games altijd goed.

Heb heel veel zin in deze game!

UPDATE
    In dit stukje komt o.a. naar voren dat de game op Unreal 5 draait:https://www.gamed.nl/view/147947
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-06-2024 om 15:05

Standaard

In de Nintendo -Direct was wat nieuwe gameplay te zien.

Standaard

5 Things You Need To Know About Lego Horizon Adventures

Instellingen bij het plaatsen van berichten