Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Standaard The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

Een nieuwe (dus geen remake) Zelda game, en nu echt een Zelda game want Zelda is de speelbare karakter.
    Ik moet zeggen, ik vind die @jeroeni zogezegd Chibi stijl wel passen in deze game.
    Het ziet er allemaal erg leuk uit, mooi landschap en best een grote map voor een kleine game.

Als de map klopt zoals we op deze foto zien.

Ik ben erg benieuwd naar de game en je hebt geen zwaard maar een soort toverstaf waar je dingen mee moet dupliceren... een hele andere gameplay.
    Ik ga hem zeker kopen natuurlijk.

Ook komt er een nieuwe Legend of Zelda Switch Lite Hyrule edition, om nog maar eens geld te verdienen aan de Zelda fan, zoals ik.
    Hier zit dan wel gelijk een jaar abonnement bij op Switch online + uitbreidingspakket.
    Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 10:07

Standaard

Hier is een grondige videoanalyse van de game door Zeltik.

Erg interessant om naar te kijken.
    Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 14:18

Standaard

Het gaat zeker een leuke Zelda game worden hoor.Op gameplay gebied doen ze leuke dingen.

Persoonlijk ben ik meer fan van het windwaker achtige stijltje.Na Gamecube heeft Nintendo dat nog een paar keer op de handheld consoles gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 17:23

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het gaat zeker een leuke Zelda game worden hoor.Op gameplay gebied doen ze leuke dingen.

Persoonlijk ben ik meer fan van het windwaker achtige stijltje.Na Gamecube heeft Nintendo dat nog een paar keer op de handheld consoles gedaan.
    Wind Waker moest ik toen even aan wennen, maar is nu een van mijn favoriete games.

Ik vind toch deze stijl ook leuk, ik was erg verrast toen Link's Awakening werd gepresenteerd.
    Het ziet er allemaal erg cute uit.

Toch hoop ik nog op een verrassing dit jaar, A Link Between Worlds naar de switch zou mijn jaar compleet maken.
    Omdat ze nu Donkey Kong Country Returns en Luigi Mansion 2 ook naar de switch brengen die ook op de 3DS waren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wind Waker moest ik toen even aan wennen, maar is nu een van mijn favoriete games.

Ik vind toch deze stijl ook leuk, ik was erg verrast toen Link's Awakening werd gepresenteerd.
    Het ziet er allemaal erg cute uit.

Toch hoop ik nog op een verrassing dit jaar, A Link Between Worlds naar de switch zou mijn jaar compleet maken.
    Omdat ze nu Donkey Kong Country Returns en Luigi Mansion 2 ook naar de switch brengen die ook op de 3DS waren.
    Deze Zelda staat voor september dus ik zou dit jaar niets meer verwachten.Nintendo gaat deze Echoes of Wisdom alle ruimte geven.
    Sowieso heeft Nintendo alles uit deze hardware gehaald wat er uit te halen is.Laat nieuwe projecten maar mooi op de Switch 2 uitkomen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-06-2024 om 17:36

Standaard

Link is speelbaar in The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

https://www.gamed.nl/view/148094

Standaard

Een reis door Hyrule.

Gaat een leuke game worden.

Deze ga ik zeker een keer kopen maar ik heb voor september al twee andere games in de planning staan.Ik heb al even zoiets van als ik geen tijd heb om het te spelen dan heeft het ook geen zin om het al meteen te kopen.

Mocht een game vet in de aanbieding zijn ja dan ga ik er meteen op af.

Wat meer rust in m'n hobby werk gewoon prettiger voor mij.Die druk om maar snel iets uit te spelen om aan iets anders te beginnen heb ik niet meer.

Standaard

Ziet er inderdaad allemaal erg leuk uit.
    Ik heb de game natuurlijk weer op release dag.

Ben benieuwd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ziet er inderdaad allemaal erg leuk uit.
    Ik heb de game natuurlijk weer op release dag.

Ben benieuwd.
    Had niet anders verwacht.Heel tof dat de huidige Switch nog een Zelda game krijgt.

Een type spel als Wave Race en 1080 Snowboarding heb ik deze generatie wel gemist.Eigenlijk doet Nintendo dat vanaf de Wii al niet meer.
    Maar goed ik ben de laatste die zal zeggen dat de Switch line-up niet goed was.

Standaard

De game is gisteren gelekt en te downloaden voor emulators.

Morgen krijg ik het spel binnen, ik hoop een beetje op tijd.
    Ben erg benieuwd naar het spel.

Standaard

Wat een leuke spel.
    Ik had zo mijn twijfels eerst weet je, om te spelen met Zelda als protagonist.
    Maar het verhaal is erg leuk, het spel is erg mooi gemaakt en het lijkt veel op de remake van Links Awakening maar
    dat vind ik helemaal niet er want ook dat was en is een super leuk spel. Ze moeten meer games in deze vorm doen.
    Zoals The Minish cap maar ook A Link to the Past zou fantastisch zijn in deze vorm.
    Het spelen met de staf om dingen en zo te dupliceren gaat erg leuk en is erg handig om dat je niet kan vechten in het begin.
    Je komt ook in een gevecht met Link erg leuk, als je wint krijg je zijn zwaard die je kunt gebruiken
    En de Dungeons zijn erg leuk weer, heerlijk zoeken in iedere hoek van het spel want je weet nooit of je misschien wel een hart stukje mis als je dat niet doe.
    En ook leuk je kan onder water zwemmen en rupees verzamelen die daar liggen.
    Ik denk dat dit spel wel aan gaat slaan bij alle Zelda fans. Wat ik nu lees op facebook in de Zelda groepen wordt hij goed ontvangen.

Ik heb gisteren net de eerste baas gehad en gewonnen en ga vandaag weer verder met de game.
    Het enige minpuntje, als je het een minpuntje kan noemen, is de vele dialoog die je moet lezen, ach je kan het heel snel door skippen door op de B knop te rammen, maar dat had van mij minder gemogen.
    Ok voor mij is dit toch wel een 9.5 de game is mooi gemaakt het landschap ziet er erg mooi uit en de kaart is ook vrij groot.
    Kan niet wachten om weer verder te gaan.

Laatst aangepast door Driekus : 27-09-2024 om 08:43

Standaard

Ga deze ook zeker een keer checken.

Standaard

Nu ik steeds verder komt met dit spel en ook de map steeds meer open wordt.
    Vind ik de map erg veel op die van A Link to the Past lijken. veel plaatsen komen overeen.

Echt wel grappig, ik ben benieuwd, net de derde baas bevochten en gewonnen.
    Heerlijk spel, een zogeheten top down game.

Vandaag weer lekker verder gaan.

Ook heb ik deze gekocht maar nog niet open gemaakt.

Standaard

Mooi!
    Ik dacht dat jij al een Switch Lite had.

Standaard

Mooi!
    Ik dacht dat jij al een Switch Lite had.
    Nee die had ik niet omdat ik altijd op tv speel.
    Maar deze moest ik gewoon hebben he Zelda editie.

Standaard

Heb er nu ook al wat uurtjes inzitten (moeilijk om te stoppen met dit spel). Wat ik ook erg gaaf vind aan deze Zelda is dat er ook elementen van Breath of the Wild/TotK inzitten, zoals het maken van je eigen voedsel, in dit geval smoothies, het verslaan van een groep vijanden om een schatkist te kunnen openen. En je kunt eigenlijk overal heen, geen echte barrières meer door muren, bomen etc., je kunt hier gewoon op klimmen d.m.v. je echoes en zo op afgelegen plekken komen, waar dan weer vaak een schatkist of iets anders verborgen ligt.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

Standaard

Van wat ik tot nu toe gezien heb spreekt deze Zelda me meer aan dan TotK.Het experimenteren met dingen past hier beter.
    Denk dat het een leuke december game gaat worden voor mij.Ben nu nog druk met Dead Rising.

Standaard

Het is een fantastisch spel, mijn verwachtingen van dit spel zijn overtroffen. En het spel is erg verslavend kan niet stoppen met spelen als ik eenmaal bezig ben.

Standaard

Geweldig spelletje. De chibi art style ligt me volledig. Mogen ze er meer van gaan maken. Het is erg moeilijk te stoppen met deze.

Standaard

Er is wel iets waar ik zelf een bij zet.
    Ja je kan met die echoes experimenteren maar levert dat ook replay value op ?
    Lees her en der dat het soms ook wel te duidelijk is welke echo je kan/moet gebruiken.

Heb al even een hekel aan games die een illusie van creatief zijn oproepen maar het in wezen niet zijn.
    Dead Rising: Ja daar ben ik weerDeze game laat de speler heel veel zelf doen/bedenken.Gelukkig dat hier toch nog een soort van tutorial in zit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2024 om 17:25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Geweldig spelletje. De chibi art style ligt me volledig. Mogen ze er meer van gaan maken. Het is erg moeilijk te stoppen met deze.
    Als ze waren gegaan voor het Windwaker stijltje dan was ik hier day1 voor gegaan.

Standaard

Als ze waren gegaan voor het Windwaker stijltje dan was ik hier day1 voor gegaan.
    Denk niet dat we ooit nog eentje in die stijl gaan krijgen jammer genoeg. Ze mogen van mij ook gerust Phantom Hourglass en Spirit Tracks een deftige remake geven. Ik weet nog goed toen de eerste foto's opdoken van The Wind Waker ik ongelofelijk teleurgesteld was. Tot ik het spel op mijn tv in actie zag... Meteen verliefd op die cel-shaded graphics.

Standaard

Er is wel iets waar ik zelf een bij zet.
    Ja je kan met die echoes experimenteren maar levert dat ook replay value op ?
    Lees her en der dat het soms ook wel te duidelijk is welke echo je kan/moet gebruiken.

Heb al even een hekel aan games die een illusie van creatief zijn oproepen maar het in wezen niet zijn.
    Dead Rising: Ja daar ben ik weerDeze game laat de speler heel veel zelf doen/bedenken.Gelukkig dat hier toch nog een soort van tutorial in zit.
    Het is vrij snel duidelijk welke echo je het best waar gebruikt. Idem met het oproepen van monster echos bij bepaalde vijanden. Het enige die me echt irriteert is dat ze, net als Tears of the Kingdom en Breath of the Wild, de inventory in één lijn gemaakt hebben. Je hebt na een tijd zoveel echos dat het echt vervelend wordt om net die ene te willen vinden/oproepen. Ook lijkt het limiet van de Switch wel bereikt. Hier en daar wat framedrops. Niet zo irritant als die Pokémon Scarlet/Violet, maar toch wel soms opvallend. Als ze dit backwards compatible gaan maken met hun opvolger hoop ik dat hij gewoon soepelder gaat draaien dankzij een update. Dan ga ik hem vast nog eens opnieuw spelen. Maar voorlopig is dit echt wel meer voor de sfeer en verhaal dan voor de uitdaging.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Het is vrij snel duidelijk welke echo je het best waar gebruikt. Idem met het oproepen van monster echos bij bepaalde vijanden. Het enige die me echt irriteert is dat ze, net als Tears of the Kingdom en Breath of the Wild, de inventory in één lijn gemaakt hebben. Je hebt na een tijd zoveel echos dat het echt vervelend wordt om net die ene te willen vinden/oproepen. Ook lijkt het limiet van de Switch wel bereikt. Hier en daar wat framedrops. Niet zo irritant als die Pokémon Scarlet/Violet, maar toch wel soms opvallend. Als ze dit backwards compatible gaan maken met hun opvolger hoop ik dat hij gewoon soepelder gaat draaien dankzij een update. Dan ga ik hem vast nog eens opnieuw spelen. Maar voorlopig is dit echt wel meer voor de sfeer en verhaal dan voor de uitdaging.
    Die vorige in deze stijl had ook last van framedrops[Unreal engine]
    Denk idd dat het de limiet van de Switch is.
    Hij staat zeker op de lijst van de games die ik nog wil spelen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten