De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Standaard Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

Toch maar een topic aanmaken voor deze geweldige serie.

Ik kijk niet heel veel anime, ik heb de meeste 'grote' films wel gezien en natuurlijk de meeste Ghibli's. Series eigenlijk maar zelden, ook omdat het aanbod zo overweldigend is met zoveel keus. Blue Eye Samurai was de laatste die ik heb gezien geloof ik.

Maar dit is toch wel een speciale serie hoor. Erg mooie animaties, met verschillende stylen erin verweven. Een sterk verhaal tussen goed en kwaad. Personages die worden uitgediept en met wie je kunt meeleven. Een ijzersterke soundtrack.

Het eerste seizoen is met Engelse ondertiteling op blu-ray uitgekomen in meerdere landen net als de film Mugan Train; het tweede seizoen met Engelse ondertiteling alleen in de VS. Op Crunchyroll staat alles, behalve vreemd genoeg het eerste seizoen. Ze hebben dus wel het derde seizoen en het vierde seizoen (dat nog bezig is).

Gaat dat zien!

Standaard

Swordsmith Village arc was ook weer geweldig, nu weer wachten op de disc. Inmiddels had ik de blu-ray van The Entertainment District ook al binnen.

De vijfde arc wordt een serie van films, ik ben erg benieuwd hoe ze dat gaan doen.
    Laatst aangepast door rogue : 22-08-2024 om 14:36

Standaard

En begonnen met het vierde seizoen dat uit maar 8 delen bestaat: de Hashira Training Arc. Eerste 4 delen gezien en nog steeds kan ik de serie niet genoeg aanbevelen....

Instellingen bij het plaatsen van berichten