De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: HMV Wijnegem

Standaard HMV Wijnegem

Ik ben zojuist in de HMV in het shoppingcentrum van Wijnegem geweest, en het is maar om te melden dat ze daar vanaf nu ook Blu-rays hebben. Uitsluitend boutiquelabels zoals BFI, Eureka!, Criterion, Arrow e tutti quanti. De prijzen zijn redelijk als je vergelijkt wat je via import betaalt. Ik heb net When The Wind Blows (BFI) gekocht voor 19,99 en die staat op Amazon.co.uk voor 14,99 pond ex. verzenden. Voordeel: voor zoiets moet ik in de toekomst niet meer naar Brussel. Bestellen gaat nog niet, de website van HMV in België is nog niet operationeel maar dat komt nog.
    Laatst aangepast door Werner : 10-07-2024 om 07:47
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Ik ben benieuwd of de website ook zo'n 20% kortingscoupon gaat krijgen die ik regelmatig voor de Engelse zie langskomen.

Standaard

Verandering in de HMV van Wijnegem: naast het (uitgebreide) importaanbod verkopen ze nu ook lokale Blu-ray en 4K-releases. Het is werkelijk zeer lang geleden dat ik nog een winkel met een dergelijk aanbod zag!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Verandering in de HMV van Wijnegem: naast het (uitgebreide) importaanbod verkopen ze nu ook lokale Blu-ray en 4K-releases. Het is werkelijk zeer lang geleden dat ik nog een winkel met een dergelijk aanbod zag!
    Ik houd dit even in mijn achterhoofd voor begin mei. Dan ga ik samen met mijn ouders naar een concert in Brussel en rijden op vrijdagmiddag dan weg vanuit Brussel. Dit ligt redelijk langs de route (of via Breda of via Turnhout terug).

Standaard

Morgen ging ik sowieso naar Wijnegem. HMV stond niet op mijn bezoeklijst. Nu dus wel. Bedankt voor de tip, Werner.

Instellingen bij het plaatsen van berichten