Dune: Part Two (UHD)
Dune: Part Two krijgt een prima uitgave mee op 4K UHD+BD Steelbook.
Lees dit artikel
Dune: Part Two (UHD)
Dune: Part Two krijgt een prima uitgave mee op 4K UHD+BD Steelbook.
Lees dit artikel
Tja, ik weet niet of ik deze ga kijken. Deel 1 vond ik erg tegenvallen, zeker na alle jubelende verhalen van fans hierover.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Ik heb het gevoel dat ik iets mis.
Heb zelf alleen deel 1, maar vond de film ook tegenvallen in vergelijking met de BD's van Blade Runner 2049 en Arrival. Beeld en geluid waren bij deel 1 ook zo goed waardoor het voor mij leek alsof dat het enige was waar aandacht aan besteed was om zo de film mooier en duurder te maken i.p.v. beter.
Ik denk dat Warner een beetje doorgeslagen is op het gebied van het beeld, het geluid en de prijs, want de meeste andere maatschappijen doen volgens mij meer moeite om het betaalbaar en interessant te houden. Misschien is het beter als ze weer de toverstaf van Harry Potter gaan gebruiken.
Geef geluid de ruimte.
Mijn HT
Ik heb hem vorige week in de cinema gezien (beetje laat), maar deze schaf ik zeker nog aan. Super goeie film.