Deze had nog geen eigen topic dacht ik.
Eerste trailer is er. Ik kijk trailers vanwege spoilers meestal maar half, wat ik zag beviel wel!
Deze had nog geen eigen topic dacht ik.
Eerste trailer is er. Ik kijk trailers vanwege spoilers meestal maar half, wat ik zag beviel wel!
Komt hier waarschijnlijk op SkyShowtime aangezien we geen Paramount+ hebben.
Ouch.
Star Trek: Section 31 Review – Blandly Going Where No One Should Go
'Star Trek: Section 31' Review: A Mediocre Episode of a Television Show That Doesn't Exist
Bij ons 21 februari op SkyShowtime.
Laatst aangepast door tmvde : 03-02-2025 om 14:27
Net de trailer gezien, deze "Star Trek" ga ik skippen.
Reviews ga ik niet lezen, ga er fris in. Ik heb er wel zin in! Weet niet of ik tot 7 februari kan wachten, er is al een andere mogelijkheid....
Het viel inderdaad wel tegen....
Ten eerste de crew. Rachel Garrett is natuurlijk leuk bedacht om die mee te laten doen en Alok gaat nog, maar verder is de een nog irritanter dan de ander met Fuzz als dieptepunt. Zelfs Michelle Yeoh heeft zich mee laten zuigen; ook Philippa Georgiou werd steeds meer een karikatuur i.p.v. het arrogant maar innemend personage dat ze in Discovery was.
De muziek was ook opvallend; echt niet best en helemaal niet des Star Trek. Het verhaal zelf ging nog wel, maar hoe het er allemaal uit zag en 'voelde': het had elke random serie kunnen zijn. SFX: meh.
En het begin was echt wel goed met die sprong naar het verleden.
Heel, heel jammer. Volgens mij heb ik nog nooit een Star Trek film of serie een onvoldoende gegeven (wel losse delen natuurlijk), maar dit is dan de eerste keer. En dan ben ik met een 5 nog wel mild.
Ik zal de blu-ray heus nog wel kopen om alles compleet te houden, maar dat is het. Wat een tegenvaller.![]()
Hoi Rogue, bedankt voor je review. De trailer bevestigde mijn vermoeden, maw, ik blijf er ver van af.
Tsja, als trekkie wil ik wel alles gezien hebben, ook de slechte. Dan weet je ook weer hoe gelukkig je mag zijn met het meeste wat wel goed is.
Het is niet voor het eerst dat ik bij het kijken van Star Trek dacht: dat is niet best. Elke serie heeft mindere delen, zelfs TOS en TNG. Dit zou oorspronkelijk ook een serie zijn en dit zie ik dan ook maar als 1 van die....