De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Standaard Dutch FilmWorks Home Entertainment releases - juli/augustus 2024 NL

Dutch FilmWorks Home Entertainment releases - juli/augustus 2024 NL

Lees dit artikel

Standaard

Voor wie het mocht interesseren: IF verschijnt ook in Amerika op UHD mét Nederlandse ondertitels
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Echt enorm irritant dat Nederlandse uitgevers en websites tegenwoordig niet meer vermelden welke extras er op de disc staan. (DFW kennende zal er wel helemaal niks aan extras op staan, maar toch...)

Volgens Bol.com komt Sting pas volgende week op 9 augustus uit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Echt enorm irritant dat Nederlandse uitgevers en websites tegenwoordig niet meer vermelden welke extras er op de disc staan. (DFW kennende zal er wel helemaal niks aan extras op staan, maar toch...)

Volgens Bol.com komt Sting pas volgende week op 9 augustus uit.
    Dat zou heel goed kunnen kloppen, volgens website Boekenvoordeel zou 'ie ook uitkomen op 2 augustus, maar kan niet besteld worden op de website en is ook niet fysiek in de winkel te vinden.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Standaard

Vandaag Sting gekocht bij BoekenVoordeel. Onze uitgave blijkt identiek te zijn aan die uit Duitsland en Engeland van Studio Canal. Bij het opstarten moet je een keuze maken uit "United Kingdom", "Deutschland" en "Nederland". Kies je voor Nederland dan is het Studio Canal-logo te zien en daarna kom je in een Engelstalig menu waarin je "Play Film", "Scene Selection" of "Set Up" kunt kiezen. Er staan geen extra's op de disc (voor zover ik weet heeft alleen de Amerikaanse release een paar extra's).

Bij Set Up kun je kiezen uit 2 audiosporen: Engels LPCM 2.0 Stereo of Engels DTS-HD Master Audio 5.1. De LPCM-track is om een of andere reden de standaard track, dus vergeet niet de DTS-HD MA-track te selecteren voordat je de film bekijkt.

Dutch Filmworks is inmiddels al zo'n twee jaar onderdeel van Studio Canal, dus het is niet zo verwonderlijk dat de disc structuur er zo uit ziet, maar ik had het zo nog niet gezien.

Standaard

Ja, en die extras zijn de moeite niet waard en duren bij elkaar iets van 15 minuten. In dit geval is een kale versie dus niet zo erg, want je mist niks.

Standaard

Dat DFW al zo'n twee jaar onderdeel van Studio Canal is me volledig ontgaan.

Maar gezien hun deal met Paramount en wat daarvan fysiek terechtkomt zou ik geen hoop vestigen dat nu opeens al die interessante UHD's van Studio Canal,
    opeens NL sub gaan krijgen. Zou wel slim zijn, want veel van die SC titels worden telkens opnieuw verpakt en rond de 10 euro aangeboden.
    Dus NL subs op die SC titels en dan doen ze echt iets met die Benulux deal

Oke, nu weer wakker worden uit die droom en terug naar de DFW nachtmerrie

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag Sting gekocht bij BoekenVoordeel. Onze uitgave blijkt identiek te zijn aan die uit Duitsland en Engeland van Studio Canal. Bij het opstarten moet je een keuze maken uit "United Kingdom", "Deutschland" en "Nederland". Kies je voor Nederland dan is het Studio Canal-logo te zien en daarna kom je in een Engelstalig menu waarin je "Play Film", "Scene Selection" of "Set Up" kunt kiezen. Er staan geen extra's op de disc (voor zover ik weet heeft alleen de Amerikaanse release een paar extra's).

Bij Set Up kun je kiezen uit 2 audiosporen: Engels LPCM 2.0 Stereo of Engels DTS-HD Master Audio 5.1. De LPCM-track is om een of andere reden de standaard track, dus vergeet niet de DTS-HD MA-track te selecteren voordat je de film bekijkt.

Dutch Filmworks is inmiddels al zo'n twee jaar onderdeel van Studio Canal, dus het is niet zo verwonderlijk dat de disc structuur er zo uit ziet, maar ik had het zo nog niet gezien.
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor wie het mocht interesseren: IF verschijnt ook in Amerika op UHD mét Nederlandse ondertitels
    Is DVD Compare toevallig je bron, want onderstaande unboxing video laat wat anders zien?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Is DVD Compare toevallig je bron, want onderstaande unboxing video laat wat anders zien?

Ja. Anders niet erg hoor, dan zet ik er met mijn Pana wel zelf ondertiteling onder.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten