De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Industry (Max)

Standaard Industry (Max)

Serie over bankiers en handelaars, waarbij een aantal beginnelingen worden gevolgd.

Iemand deze serie gezien? Ik heb het eerste seizoen nu afgerond en weet niet goed wat ik ervan moet denken. Aan het ene kant voelt het soms bijna ongemakkelijk aan om te kijken en aan de andere kant wil je door blijven kijken. Ik heb wel dat ze in het tweede seizoen een betere balans vinden tussen de vele minder interessante uitspattingen (waaronder imo onnodig veel sex) en de wel interessante verhalen van de werkvloer. Ik zal wel met seizoen 2 beginnen en kijken of ik door ga kijken. Ik heb wel gezien dat Kit Harrington mee gaat doen, dat kan wel interessant zijn.

Standaard

Las net een recensie van de Volkskrant waarin het derde seizoen 5 sterren krijgt. Zelf niks van gezien en het onderwerp spreekt me niet meteen aan.

Standaard

Dat klinkt dan toch wel goed, bedankt. We gaan het zien.

Standaard

Seizoen is echt al een verbetering t.o.v. seizoen 1. Het lijkt wel of ze of ze letterlijk mijn zorgen (een betere balans vinden tussen de vele minder interessante uitspattingen (waaronder imo onnodig veel sex) en de wel interessante verhalen van de werkvloer.) hebben gelezen en dachten: dat gaan we oplossen.

En toch weer een wow moment op het einde. Ik wilde meteen door naar seizoen 3, maar er staan nog maar 3 delen. Toch wel knap dat de Volkskrant o.b.v. 1 deel dat uitgekomen was t.t.v. hun recensie een cijfer kon geven....dat is dus nietszeggend.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen is echt al een verbetering t.o.v. seizoen 1. Het lijkt wel of ze of ze letterlijk mijn zorgen (een betere balans vinden tussen de vele minder interessante uitspattingen (waaronder imo onnodig veel sex) en de wel interessante verhalen van de werkvloer.) hebben gelezen en dachten: dat gaan we oplossen.

En toch weer een wow moment op het einde. Ik wilde meteen door naar seizoen 3, maar er staan nog maar 3 delen. Toch wel knap dat de Volkskrant o.b.v. 1 deel dat uitgekomen was t.t.v. hun recensie een cijfer kon geven....dat is dus nietszeggend.
    Media krijgen vaak meer afleveringen om een recensie over te schrijven.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-08-2024 om 16:40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Media krijgen vaak meer afleveringen om een recensie over te schrijven.
    Dat kan; toch denk ik dat je een heel seizoen moet zien om echt een oordeel te vellen.

Standaard

Deze staat ook wel op mijn lijst (zeker na het bekijken van Succession) maar iets houdt me nog wel een beetje tegen. Eerst maar langverwachte seizoenen van andere series kijken, deze volgt denk ik er even achteraan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze staat ook wel op mijn lijst (zeker na het bekijken van Succession) maar iets houdt me nog wel een beetje tegen. Eerst maar langverwachte seizoenen van andere series kijken, deze volgt denk ik er even achteraan.
    Om teleurstellingen te voorkomen: het is zeker niet op het niveau van Succession.

Standaard

Ik moet nog 2 delen, maar kan nu al stellen dat seizoen verreweg het beste seizoen tot nu toe is. Gewoonweg een heel goed verhaal. En de toevoeging van Kit Harrington met zijn hele kliek in de serie is een hele goede zet geweest. En de karakters worden écht verder ontwikkeld, zeker Rishi (erg goed deel) en Yasmin komen genoeg aan bod.

Nog 2 te gaan...

Instellingen bij het plaatsen van berichten