De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Standaard The NeverEnding Story 4K 5-disc 40th Anniversary Edition

Net op de dag dat ik de Duitse 4K-uitgave van The NeverEnding Story in mijn brievenbus ga krijgen heeft Imprint Films in Australië een 5-disc boxset aangekondigd met daarin de internationale versie van de film op 4K en Blu-ray, de langere Duitse versie op 4K en Blu-ray en de onlangs in Engeland uitgebrachte documentaire Life After The NeverEnding Story plus diverse nieuwe en oude extra's. De releasedatum is 27 november a.s.

Het betreft een gelimiteerde uitgave (onbekend hoeveel exemplaren) en ze brengen de boxset maar één keer uit met als gevolg dat de website al een tijd plat ligt. Hieronder het persbericht.

Laatst aangepast door Frank : 30-08-2024 om 07:06

Standaard

Ik lees in de reacties op Blu-ray.com dat de uitgave $250,- kost. Dat zijn wel Australische dollars, dus omgerekend zo'n € 153,-.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik lees in de reacties op Blu-ray.com dat de uitgave $250,- kost. Dat zijn wel Australische dollars, dus omgerekend zo'n € 153,-.
    Pas!
    Laatst aangepast door Werner : 30-08-2024 om 08:00
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Een mooie set voor de fans. Ik heb zelf niet zoveel met deze film.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De site is weer bereikbaar.

Wat een prijs.... Dan moet het echt een top 10 film van mij zijn zoals Blade Runner (als die nog niet op UHD uitgegeven was), dan zou ik het er voor over hebben.

Standaard

mooie editie, maar ik pas ook vanwege de prijs.

Standaard

Plus verzendkosten, douanekosten, btw én invoerrechten. Bij deze krijg je alles erbij, want boven de €150

Ik heb de film op bluray, niet onaardig, maar het boek is vele malen beter.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Standaard

Ik wilde graag A Bridge Too Far hebben maar met een prijs van over de 100 euro incl verzenden vind ik het toch te gek.....hopelijk komt er ergens anders nog een 4k release.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Plus verzendkosten, douanekosten, btw én invoerrechten. Bij deze krijg je alles erbij, want boven de €150

Ik heb de film op bluray, niet onaardig, maar het boek is vele malen beter.
    Gelukkig zijn de invoerrechten op cd's en dvd's 0%

Bijkomende kosten als u online bestelt buiten de EU (belastingdienst.nl)

Standaard

Ik ben benieuwd bij deze nieuwe release de langere Duitse versie de openingstitels en de titel van het boek e.d. in het Engels is. Dat zou dan voor het eerst zijn. En ik ben benieuwd of de Duitse versie DTS-HD Master Audio heeft. Tot op heden is die versie alleen uitgebracht met DTS-HD High Resolution.

Het is trouwens vreemd dat de featurette over de restauratie aanwezig is, want die featurette gaat over de originele restauratie uit 2013 van de langere Duitse versie die een hoop DNR bevatte. In 2018 is vervolgens een remaster gemaakt die in 2021 ook op 4K is uitgebracht. Die featurette was ook aanwezig op de 30th Anniversary Edition van Warner Bros., terwijl op die uitgave alleen de internationale versie stond.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig zijn de invoerrechten op cd's en dvd's 0%

Bijkomende kosten als u online bestelt buiten de EU (belastingdienst.nl)
    [offtopic]
    Inderdaad ja, dat is wel veranderd dan, want dat was voorheen altijd (maar) een paar procent, terwijl iedereen daar altijd bang voor voor was als je boven de €150 uit kwam.

Rare percentages overigens, bijv 4,5% invoerrechten voor horloges. "Nou kan nog aardig aantikken voor een Rolex van €25.000" zou je denken, maar er staat dan bij dat het minimaal €0,30 en maximaal €0,80 per horloge is...
    [/offtopic]
    Laatst aangepast door Oakey : 30-08-2024 om 16:48
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten