Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Godzilla Minus One

Standaard Godzilla Minus One

Na het succes van de Japanse release (die niet Engels vriendelijk was) werd er een US versie aangekondigd, met Engelse ondertitels (zie hier voor meer info).
    Amazon heeft nu de titel in pre order (link) en heeft de coverart laten zien, waar vooral de backcover interessant is gezien de specs:

71G0oOmuZdL._SL1500_.jpg

71G0-SjfIML._SL1500_.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-09-2024 om 11:47

Standaard

Wat is zo interessant Rogier?

Standaard

Engels/Japans gesproken en Engels ondertiteld.

Standaard

Er zou binnenkort ook een UK variant aangekondigd worden. Ik wacht dus nog even.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Engels/Japans gesproken en Engels ondertiteld.
    Dat is toch best logisch voor een US release?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat is zo interessant Rogier?
    Dat is toch best logisch voor een US release?
    Deze release stond niet gepland en is puur tot stand gekomen door internationale vraag naar aanleiding van de Japanse 4K-uitgave. Fans van de film spraken online hun teleurstelling uit dat de (mooi verzorgde) 4K uitgave in Japan geen Engelse ondertiteling mee had gekregen. De distributeur heeft hier naar geluisterd en heeft speciaal voor de VS een Amerikaanse release gemaakt met Engelse ondertiteling voor de film. Overigens niet voor de extra's, maar dat schijnt niet echt invloed te hebben op de populariteit als ik de interesse zo online zie in verschillende 4K Collectors groepen op FB waar ik lid van ben. Dus dit is best een speciale uitgave, niet zomaar eentje uitgebracht door een grote uitgever binnen hun internationale releasestrategie.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-09-2024 om 10:39

Standaard

Ik heb de Japanse release en ik zet daar met mijn Panny zélf wel ondertitels onder. Is overigens een zeer mooi verzorgde uitgave met als extra een Black and White-versie van de film, de Amerikaanse ziet er niet zo netjes uit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze release stond niet gepland en is puur tot stand gekomen door internationale vraag naar aanleiding van de Japanse 4K-uitgave. Fans van de film spraken online hun teleurstelling uit dat de (mooi verzorgde) 4K uitgave in Japan geen Engelse ondertiteling mee had gekregen. De distributeur heeft hier naar geluisterd en heeft speciaal voor de VS een Amerikaanse release gemaakt met Engelse ondertiteling voor de film. Overigens niet voor de extra's, maar dat schijnt niet echt invloed te hebben op de populariteit als ik de interesse zo online zie in verschillende 4K Collectors groepen op FB waar ik lid van ben. Dus dit is best een speciale uitgave, niet zomaar eentje uitgebracht door een grote uitgever binnen hun internationale releasestrategie.
    Duidelijke uitleg! Ik dacht dat het een gewone release was en had geen idee dat dat allemaal speelde, vandaar mijn verbazing.

Standaard

Duidelijke uitleg! Ik dacht dat het een gewone release was en had geen idee dat dat allemaal speelde, vandaar mijn verbazing.
    No problem, de reguliere uitgaven zou ik ook niet zomaar posten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de Japanse release en ik zet daar met mijn Panny zélf wel ondertitels onder. Is overigens een zeer mooi verzorgde uitgave met als extra een Black and White-versie van de film, de Amerikaanse ziet er niet zo netjes uit.
    De Amerikanen hebben dezelfde uitgave gekregen als de Japanse hoor. Was wel enkel te bestellen via de godzilla.com site.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De Amerikanen hebben dezelfde uitgave gekregen als de Japanse hoor. Was wel enkel te bestellen via de godzilla.com site.
    Dat is *niet* dezelfde versie! De Amerikanen hebben Engelse ondertiteling, de Japanners niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Ik las dat ie ook in de UK uitkomt. Hopelijk is ie snel te reserveren!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is *niet* dezelfde versie! De Amerikanen hebben Engelse ondertiteling, de Japanners niet.
    Ik doelde op je opmerking dat de Amerikaanse er niet zo netjes uitzag. Ze hebben ook diezelfde Japanse verpakkingen gekregen. Voor de rest logisch dat de Amerikaanse Engelse ondertiteling heeft. De dub kan me gestolen worden.
    Laatst aangepast door Lorre : 07-09-2024 om 08:06

Standaard

Op amazon.it staan inmiddels 2 versies te bestellen:
    Godzilla Minus One (Deluxe Edition 2 4K UHD + Blu-ray) https://amzn.eu/d/ein1nDN

Godzilla Minus One (Steelbook 4K UHD + Blu-ray) https://amzn.eu/d/2GMdy35
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Voor ik de Italiaanse versie eventueel zou bestellen wil ik toch graag zeker weten of deze Engelse subs heeft.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor ik de Italiaanse versie eventueel zou bestellen wil ik toch graag zeker weten of deze Engelse subs heeft.
    Bij de Productbeschrijving onderaan staat alleen dat deze Italiaanse ondertiteling heeft, dus het lijkt me twijfelachtig of er ook Engelse op staan.

Standaard

De informatie is niet altijd volledig of correct, maar ik deel de twijfel. In dat geval is het beter te wachten op een Engelse uitgave.

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Ik vond de film ook weer niet zo goed dat ik er heel veel aan uit ga geven, zeker niet de prijs van zo'n collector's edition. Ik wacht wal af maar neem wel genoegen met een standaard editie die hopelijk ook verschijnt.

Standaard

Ik zie dat de deluxe versie ook te bestellen is via Anime-On-Line (UK). Halverwege het bestelproces zie ik dat versturen naar Nederland 3 pond kost. Ze brengen vooraf geen VAT in rekening en komen dan in totaal op 49,66 Britse ponden. Ik heb nog geen totale rekensom naar euro's gemaakt incl. de te verwachten douanekosten, maar het ziet er in eerste instantie wel verleidelijk uit...
    .
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze webshop?

Edit:
    ik zie overigens ook een optie voor de goedkopere steelbook die verkrijgbaar is via Rarewaves voor 36,- euro excl. verzenden.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 03-10-2024 om 19:23

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik zie dat de deluxe versie ook te bestellen is via Anime-On-Line (UK), de originele distributeur. Halverwege het bestelproces zie ik dat versturen naar Nederland 3 pond kost. Ze brengen vooraf geen VAT in rekening en komen dan in totaal op 49,66 Britse ponden. Ik heb nog geen totale rekensom naar euro's gemaakt incl. de te verwachten douanekosten, maar het ziet er in eerste instantie wel verleidelijk uit...
    .
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze webshop?

Edit:
    ik zie overigens ook een optie voor de goedkopere steelbook die verkrijgbaar is via Rarewaves voor 36,- euro excl. verzenden.
    Dit is de originele distributeur:

https://www.alltheanime.com/products...deluxe-edition

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor de correctie, tekst meteen aangepast

Ben ik in de picture?

Standaard

Bij All the Anime heb ik regelmatig besteld. Daar zijn de verzendkosten wel redelijk hoog, maar het wordt wel netjes verpakt. Bezorging meestal door Post NL waarbij je een mail krijgt voor inklaring.

Standaard

Ik heb goede ervaringen met Anime-On-Line. Goed service en verpakking. Bestel daar echter bijna niet meer sinds Brexit.

Anime-On-Line is de webshop van de anime uitgever MVM. In het verleden verzorgden zij de distributie en webshop van All The Anime voordat All The Anime de overstap maakte naar Lime Wood Media.

Steelbook is €39,99 bij FNAC. Ze verzenden met DHL Express voor een vrij lage prijs als ik mij goed herinner: https://www.fnac.com/a20915445/Godzi...iki-Blu-ray-4K
    Laatst aangepast door Scavenger : 04-10-2024 om 11:23

Standaard

Dank voor je toelichting.

Ik denk erover om de deluxe editie te kopen vanwege de b&w versie waar ik heel benieuwd naar ben. Komt daarmee nog dichter bij het origineel uit 1954. De kleuren-versie heb ik in de bioscoop gezien. Nu nog even kiezen tussen Anime-on-line (geen ervaring mee + douanekosten) of Rarewaves (in het totaal iets goedkoper maar ook twijfelachtige verpakking in bubbelenveloppe + soms lang onderweg)
    Laatst aangepast door BigLebowski : 04-10-2024 om 20:36

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    ...Steelbook is €39,99 bij FNAC. Ze verzenden met DHL Express voor een vrij lage prijs als ik mij goed herinner: https://www.fnac.com/a20915445/Godzi...iki-Blu-ray-4K
    Verzenden die ook naar Nederland als ik vragen mag?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten