Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Hyves....

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Heb me ook maar aangemeld.
    Hoe meer zielen.......ach de rest ken je wel...

  3. #53

    Standaard

    Van nu.nl (vanwege de ernst een dubbele posting, er staan twee hyves threads hier)...

    Jongeren in gevaar door hyves.nl

    Uitgegeven: 6 juni 2006 09:44
    Laatst gewijzigd: 6 juni 2006 10:00


    RIJSWIJK - Jongeren die op profielwebsites als hyves.nl, sugababes.nl en superdudes.nl een profiel aangemaakt hebben met hobby's, interesses en foto's, lopen een groot risico. Dit meent bijna de helft van de 1100 ondervraagden van een onderzoek van hcc, de vereniging van computergebruikers, dat dinsdag bekend werd.

    Meer dan 90 procent van de ondervraagde leden van hcc vindt dat er risico's kleven aan het plaatsen van profielen op profielsites. De veiligheid van de jongere zou in het geding zijn.


    Ouders zijn de aangewezen personen om hun kinderen bewust te maken van gevaren van dergelijke sites, meent driekwart van de ondervraagden. Ook zouden de beheerders van de site daar verantwoordelijk voor zijn, vindt 19 procent. Voorlichting zou het effectiefste instrument zijn om de risico's van profielsites te verminderen.

    Seks

    De leden vinden kennis en vermaak (58 procent) en het vertrouwd raken met techniek (25 procent) de belangrijkste voordelen voor jongeren die opgroeien met computers en internet. Een belangrijk nadeel vinden de leden dat jongeren veel achter de computer zitten en daardoor een minder sociaal leven hebben. Ook vindt een derde van de ondervraagden de blootstelling aan seks en geweld een nadeel.

  4. #54

    Standaard

    Zijn wij nog jongeren?

    Ik kan het begrijpen dat men deze angst heeft. Veel jonge mensen zijn redelijk naief en weten niet wat voor types door deze profielen struinen met niet altijd even goeie bedoelingen. Als je deze reacties gewoon negeert en alleen een netwerkje met bekende opbouwd dan is er niets aan de hand. Maarja je bent jong en.....

    Het is misschien erger dat jonge mensen alleen via een medium als internet hun contacten kunnen onderhouden en geen directe sociale interactie met mensen hebben.
    Dit forum is ook een voorbeel van een surogaat wereld, leuk maar toch zeker niet op het niveau als daadwerkelijke sociale interactie tussen mensen. Met lichaamstaal, intonatie en andere menselijke trekjes die hierbij komen kijken. Misschien dat er een groep mensen zal ontstaan die deze mannier van communiceren niet meer zal begrijpen en hierdoor een sociale achterstand oplopen.
    Of ben ik nu een doemdenker??

  5. #55

    Standaard

    Het is niet voor niets 6-6-6
    Co-StarTrader

  6. #56

    Standaard

    met het ontstaan van msn en de opkomst van mobiele telefoons heb ik juist het idee dat ik veel beter contacten kan onderhouden dan vroeger, eigenlijk. je stuurt nu sneller een sms'je of mailtje om iets af te spreken. ik verlies veel minder snel mensen uit het oog, zeg maar.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    met het ontstaan van msn en de opkomst van mobiele telefoons heb ik juist het idee dat ik veel beter contacten kan onderhouden dan vroeger, eigenlijk. je stuurt nu sneller een sms'je of mailtje om iets af te spreken. ik verlies veel minder snel mensen uit het oog, zeg maar.
    Sommige mensen die zien elkaar hierdoor juist minder en bellan alleen maar. Dus een verminderd persoonlijk contact.
    Je kunt wel contacten behouden die anders misschien minder makkelijk te onderhouden zijn. Maar mensen waar je juist contact mee houd door ze regelmatig te zien is naar mijn idee toch veel intenser dan de mensen die ik toevallig wel eens spreek via MSN of aanverwante communicatie middellen.
    Er zijn mensen die ik alleen nog maar spreek via dit medium en misschien in het echte leven weinig te melden hebben of de drang om eens samen af te spreken.

  8. #58

    Standaard

    Rein Schaap, ahum, is dat niet dezelfde Rein Schaap die de plussen- en minnenthread hiero bijhield? :wink:
    Nou ja.......bijhouden was een groot woord
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #59

    Standaard

    En ook maar ff aangemeld!!

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    Flirt!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    Heb je aan mij niet genoeg?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    You got one :wink:

  15. #65

    Standaard

    Heb me ook maar even bij deze hyve aangemeld

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    Flirt!
    .....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    You got one :wink:

    Ik zag 't al,leuk!!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    Heb je aan mij niet genoeg?
    Ehmm...eerlijk antwoord?!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Wie wil m'n Hyvevriendje zijn?! :P:P
    Heb je aan mij niet genoeg?
    Ehmm...eerlijk antwoord?!

    [jamie steekt tong uit modus]

  20. #70

    Standaard

    Iemand geniale ideeen om deze hyve nieuw leven in te blazen..??

    Ik pas even...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #71

    Standaard

    Ik heb me ook maar een saangemeld by Hyves, via een zoek op dvd.nl deze thread tegengekomen en de hyves dvd community is gewoon op sterven na dood.
    Best zonde..........
    Laatste bericht hier is ook alweer van 1 jaar geleden......

  22. #72

    Standaard

    Sinds kort ben ik ook maar aan de hyves begonnen. Erg grappig allemaal alleen niet iets om m'n hele levensverhaal op te zetten...

    De foto's die ik er op heb staan komen ook allemaal al van internet af. Het blijft leuk om te zien wat mensen allemaal schrijven dat open en bloot voor iedereen te zien is...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Sinds kort ben ik ook maar aan de hyves begonnen. Erg grappig allemaal alleen niet iets om m'n hele levensverhaal op te zetten...

    De foto's die ik er op heb staan komen ook allemaal al van internet af. Het blijft leuk om te zien wat mensen allemaal schrijven dat open en bloot voor iedereen te zien is...
    Je bent toch wel al lid van de dvdhyve he! :wink:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Je bent toch wel al lid van de dvdhyve he! :wink:
    die is RIP volgens mij.
    Misschien dat oprichter Rein nog wat kan bedenken?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    die is RIP volgens mij.
    Misschien dat oprichter Rein nog wat kan bedenken?
    Daar is inderdaad niet veel te beleven...

    Wel erg leuk om van sommigen wat meer en duidelijkere foto's te zien.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •