Pagina 5 van 67 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1654 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Afgelopen maand 2 bestellingen gedaan en beide 3 dagen na versturen al binnen. Nog nooit zo snel gegaan.

  2. #102

    Standaard

    Wacht nu ook al een tijdje op 2 bestelling van play. Ben benieuwd.

  3. #103

    Standaard

    vertrouwen in play is weer terug wat betreft leveringssnelheid; op 10 september 3 dvd's besteld, vandaag al 2 binnen; lijkt erop dat ze de problemen (whatever they were) hebben opgelost...

  4. #104

    Standaard

    vertrouwen in play is weer terug wat betreft leveringssnelheid; op 10 september 3 dvd's besteld, vandaag al 2 binnen; lijkt erop dat ze de problemen (whatever they were) hebben opgelost...
    mwah, ik wacht al 2 weken op herbestelling, nadat de eerste na een maand nog niet binnen was. Gister weer iets besteld, ben benieuwd.

    edit: item besteld op 13/9 is vandaag aangekomen, de 'herbestelling' nog niet maar nu wil ik weer een dvd bestellen krijg ik de volgende melding:

    This item can only be delivered to a UK address.

    iemand dit al eens meegemaakt ?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    vertrouwen in play is weer terug wat betreft leveringssnelheid; op 10 september 3 dvd's besteld, vandaag al 2 binnen; lijkt erop dat ze de problemen (whatever they were) hebben opgelost...
    mwah, ik wacht al 2 weken op herbestelling, nadat de eerste na een maand nog niet binnen was. Gister weer iets besteld, ben benieuwd.

    edit: item besteld op 13/9 is vandaag aangekomen, de 'herbestelling' nog niet maar nu wil ik weer een dvd bestellen krijg ik de volgende melding:

    This item can only be delivered to a UK address.

    iemand dit al eens meegemaakt ?
    Ik maak dit nu op dit moment mee. Zeer vaag. Ik moet ze morgen zowiezo mailen want ik had een pakketje teruggestuurd naar ze en ze zouden de verzendkosten terugstorten... wat ze nog niet gedaan hebben.

  6. #106

    Standaard

    Erg vreemd, ik wacht al bijna twee weken op een DVD, terwijl ik bij m'n vorige bestellingen alles binnen een week ontving. Heeft iemand hier nog meer last van?

  7. #107

    Standaard

    Nee alles de laatste tijd prima na zo'n 8 dagen bezorgd.

  8. #108

    Standaard

    Erg vreemd. Maar weet iemand of PLAY de replacements wel aangetekend verstuurd? Dat doet Blahdvd wel...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrewulf
    Erg vreemd. Maar weet iemand of PLAY de replacements wel aangetekend verstuurd? Dat doet Blahdvd wel...
    Nee, Play verzendt replacements niet aangetekend...

  10. #110

    Standaard

    Ah ok. Ik heb m'n DVD's inmiddels ontvangen. Waarschijnlijk ligt het aan Royal Mail Netherlands.. want vandaag kreeg ik drie DVD's tegelijkertijd binnen, waaronder een zeer recente bestelling en ook een bestelling van twee weken geleden.

  11. #111

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd ook problemen met de leveringen van play. 3 maanden geleden een dvd besteld en na een maand nog niet binnen. Ze hebben een nieuw exemplaar toegestuurd maar ook die naar een maand niet binnen. Dit nog een keer herhaald, maar nog steed noppes. Nu krijg ik mijn geld terug gestort.

    Dit ben ik echt niet gewend van play. Het maffe is dat ik mijn bestelling van amazon wel krijg.

  12. #112

    Standaard

    Op E-bay klaagt men ook al over bezorging van pakjes uit de UK, probleem lijkt dus niet enkel voorbehouden aan Play:

    http://forums.ebay.nl/thread.jspa?th...02075&start=40

  13. #113

    Standaard

    ik heb eigenlijk een vraagje, is waarschijnlijk al gevraagd hoor maar kan je bij play betalen met een bankoverschrijving ? ik dacht van wel maar toen ik me dan aanmeldde omdat ik will & grace dvds wou kopen moest ik mijn creditkaart nummer invoeren, wat ik dus niet heb.

    ik wou de complete box set kopen voor 216 euro, wat beter is dan op
    Blahdvd want daar is het net geen 240

    wel raar vind ik dat de dozen op beide sites er anders uitzien. is dit gewoon een fout of zijn het verschillende boxsets?

  14. #114

    Standaard

    kun je play niet meer mailen???

    ik heb een refund aangevraagd omdat een dvd tot 2 keer toe niet is aangekomen, maar krijg nu maar de helft van het betaalde bedrag teruggestort op mijn cc!!!

    als ik een mailtje stuur naar info@play.com krijg ik dit terug:

    ****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

    Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

    ****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

    maar op de site is hier niets van terug te vinden!!

    iemand een idee??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #115

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    is het contactadres niet info@play247.com ?
    is dat niet al een heel oud adres?
    maar ik kan het natuurlijk altijd eens proberen.
    bedankt!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    is het contactadres niet info@play247.com ?
    is dat niet al een heel oud adres?
    maar ik kan het natuurlijk altijd eens proberen.
    bedankt!
    Er is ook een playusa site, daar staat dit emailadres: info@playusa.com . Misschien kun je dat proberen en vragen of ze het doorsturen naar de Europese Play?

  18. #118

    Standaard

    weet iemand welk soort verpakking Two And A Half Men Season 1 heeft bij Play.com? alvast bedankt :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    weet iemand welk soort verpakking Two And A Half Men Season 1 heeft bij Play.com? alvast bedankt :wink:
    4 slimcase in een sleeve.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    weet iemand welk soort verpakking Two And A Half Men Season 1 heeft bij Play.com? alvast bedankt :wink:
    4 slimcase in een sleeve.
    *foto*

    ah ok bedankt!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #121

    Standaard

    Volgens mij zijn de prijzen in euro's nu toch echt iets omhoog gegaan... zo'n € 0,50 per item...

  22. #122

    Standaard

    Iemand hier ervaring mee. bij de dvds die ik wil bestellen staat nergens dat de ondertiteling ook in nederlands is. Wel zijn het r2 dvds. het gaat bijvoorbeeld om the transporter 1 en 2 en lucky number slevin. niet dat ik straks dvd krijg zonder ondertiteling. Wie kan mij helpen ?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deluxe
    Iemand hier ervaring mee. bij de dvds die ik wil bestellen staat nergens dat de ondertiteling ook in nederlands is. Wel zijn het r2 dvds. het gaat bijvoorbeeld om the transporter 1 en 2 en lucky number slevin. niet dat ik straks dvd krijg zonder ondertiteling. Wie kan mij helpen ?
    de meeste uitgaves bij play zijn niet nederlands ondertiteld, alleen engels.
    Als het er niet bij staat is de kans dus heel groot dat het ook werkelijk niet zo is, sommige uitzonderingen daargelaten.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #124

    Standaard

    Hebben meer mensen momenteel leveringsproblemen met play?

    Van 2 dvd's die op 16 jan verzonden zijn, is er maar een vorige week aangekomen. Een ander die 20 jan verzonden is, is ook nog niet binnen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano
    Hebben meer mensen momenteel leveringsproblemen met play?

    Van 2 dvd's die op 16 jan verzonden zijn, is er maar een vorige week aangekomen. Een ander die 20 jan verzonden is, is ook nog niet binnen.
    DVD's van mij zijn 21/01 verzonden, vandaag binnen. Wel iets langer dan dat ik gewend was bij Play.

Pagina 5 van 67 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •