Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard V&D Prijzencircus: Rome: 40 euro

    Het is 3 halen, 2 betalen bij prijzencircus, volgens de folder valt Rome daar ook onder. Dat betekent dus 40 euro per Rome box!

    Ik heb wel interesse in een box, wie wil de overige twee van me overnemen?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb wel interesse voor die prijs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Alleen staat er met kleine lettertjes:

    goedkoopste dvd gratis.

    Met drie dezelfde dvd's gaat dit dus niet en hey, het is v&d. Zal wel niet mogen.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Dat is wel een hele niet slimme opmerking :P tuurlijk mag dat wel, no problemo
    4 8 15 16 23 42

  5. #5

    Standaard

    Is er ook een niet-houten editie in omloop trouwens? Of zijn ze allemaal wooden-box en hoek ik er niet op te letten?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SurfDude
    Dat is wel een hele niet slimme opmerking :P tuurlijk mag dat wel, no problemo
    Zucht, sommige mensen ontberen de intelligentie een post dermate te ontleden op vormen van humor en doordachtzaamheid

    ps:

    Er staat toch niet 3 halen 2 betalen?? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Alleen staat er met kleine lettertjes:

    goedkoopste dvd gratis.

    Met drie dezelfde dvd's gaat dit dus niet en hey, het is v&d. Zal wel niet mogen.... :wink:
    Je mag best 3 dezelfde dvd's nemen.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb wel interesse in de derde dvd box.

  9. #9

    Standaard

    Dat is mooi, kan ik mijn boxen dus kwijt
    Komt wel verzendkosten bij (www.gratispakjeversturen.nl -> gratis bij mij op laten halen) maar dat spreekt voor zich. Stuur me even een PM met je adres?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  10. #10

    Standaard

    Mischien is zoiets ok te regelen met andere dvd's, bijvoorbeeld met de James Bond Attache case....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djtrustno1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Alleen staat er met kleine lettertjes:

    goedkoopste dvd gratis.

    Met drie dezelfde dvd's gaat dit dus niet en hey, het is v&d. Zal wel niet mogen.... :wink:
    Je mag best 3 dezelfde dvd's nemen.
    Dat weet ik ook wel en bij 1 persoon zal men niet moeilijk doen.....

    Maar men kan toch eigenlijk zeggen: Nee meneer, u moet 1 artikel kopen dat goedkoper is dan de rest.... dat staat er immers als je het goed leest en op deze manier weer je handelaren? :wink: En men is zelf echt niet gek hoor, je krijgt nooit iets voor nop in de winkel. Ik vraag me nu al weer af, hebben ze Rome echt in grote getale liggen? is hij wel gewoon 60 en niet veel duurder enz.. Gebeurt regelmatig bij v&d immers.. :wink:

    Want anders kun je dus a.s. zaterdag 30 rome boxen kopen (eventueel door meerdere personen van het gezin) om zo 10 gratis te krijgen en ze lekker door verkopen voor bv 50 euro p/stuk?. Toch ff mooi 300 winst... ? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Maar men kan toch eigenlijk zeggen: Nee meneer, u moet 1 artikel kopen dat goedkoper is dan de rest.... dat staat er immers als je het goed leest en op deze manier weer je handelaren? :wink: En men is zelf echt niet gek hoor, je krijgt nooit iets voor nop in de winkel. Ik vraag me nu al weer af, hebben ze Rome echt in grote getale liggen? is hij wel gewoon 60 en niet veel duurder enz.. Gebeurt regelmatig bij v&d immers.. :wink:

    Want anders kun je dus a.s. zaterdag 30 rome boxen kopen (eventueel door meerdere personen van het gezin) om zo 10 gratis te krijgen en ze lekker door verkopen voor bv 50 euro p/stuk?. Toch ff mooi 300 winst... ? :wink:
    Het goedkoopste is gratis is alleen bij toepassing als je 3 titels koopt van verschillende prijzen, zodat je niet bijv. prijzen van 30,- en 20,- euro afrekend en nog een 3de titel hebt van 40,- euro, om verwarring te voorkomen bij personeel en klanten zowel. Zo komt V&D zogenaamd het goedkoopst uit en de klant het duurst, wat tuurlijk voor V&D gunstig is. Als je dit zogezegd slimmer wil af zijn koop je 3 titels van gelijke prijzen, zoals bij dit geval.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Maar men kan toch eigenlijk zeggen: Nee meneer, u moet 1 artikel kopen dat goedkoper is dan de rest.... dat staat er immers als je het goed leest en op deze manier weer je handelaren? :wink: En men is zelf echt niet gek hoor, je krijgt nooit iets voor nop in de winkel. Ik vraag me nu al weer af, hebben ze Rome echt in grote getale liggen? is hij wel gewoon 60 en niet veel duurder enz.. Gebeurt regelmatig bij v&d immers.. :wink:

    Want anders kun je dus a.s. zaterdag 30 rome boxen kopen (eventueel door meerdere personen van het gezin) om zo 10 gratis te krijgen en ze lekker door verkopen voor bv 50 euro p/stuk?. Toch ff mooi 300 winst... ? :wink:
    Het goedkoopste is gratis is alleen bij toepassing als je 3 titels koopt van verschillende prijzen, zodat je niet bijv. prijzen van 30,- en 20,- euro afrekend en nog een 3de titel hebt van 40,- euro, om verwarring te voorkomen bij personeel en klanten zowel. Zo komt V&D zogenaamd het goedkoopst uit en de klant het duurst, wat tuurlijk voor V&D gunstig is. Als je dit zogezegd slimmer wil af zijn koop je 3 titels van gelijke prijzen, zoals bij dit geval.
    Nou, zo slim hoef je hier ook niet voor te zijn lijkt mij en v&d geeft je echt niet het duurste gratis natuurlijk. :wink: Maar goed. Is altijd leuk dergelijke acties toch!? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Rome kost bij V&D Nijmegen 69 euro (dus dat zou bij 3 voor 2 46 euro per box worden).

    Andere keer heb ik bij 3 voor 2 in V&D ook dvd's van dezelfde prijs genomen (dan is het voordeel het grootst). Nog nooit problemen mee gehad, en lijkt me ook niet meer dan logisch.

  15. #15

    Standaard

    is deze nu dan met 3 gesloten? ik heb namelijk ook nog wel interesse
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaatmaster
    is deze nu dan met 3 gesloten? ik heb namelijk ook nog wel interesse
    Als je nog twee mensen vindt....

  17. #17

    Standaard

    En, is het gelukt?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    Yes, ik heb de boxen gehaald, ware het niet dat ik er maar twee kon krijgen. Heb dus een andere box erbij moeten nemen om de korting te krijgen, m.i. geen probleem. Ik heb nog even gecheckt en het is de houten. Die ik ter beschikking heb is nog geseald.

    Ik PM A. Duijmelinck dat ie 'm mag hebben, de anderen moet ik helaas teleurstellen.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  19. #19

    Standaard

    Is er nog een box over?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    En voor mij ook... ?
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  21. #21

    Standaard

    Een box was voor mezelf, die andere wordt vanavond opgehaald, helaas dus. Maar het is nog steeds prijzencircus dus misschien dat iemand anders jullie kan helpen? De box kwam uiteindelijk uit op 46 euro.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  22. #22

    Standaard

    Hoi allen,

    Ik was zelf ook aan het kijken en heb het volgende ontdekt. Als je bij de Postbank genoeg rentepunten hebt, kan je ook Rome krijgen voor 40,95 incl verzendkosten. Je moet wel genoeg rentepunten hebben.

    Groet,
    Jack.

  23. #23

    Standaard

    Hij is hier : Bij HMV.co.uk voor 40 euro verkrijgbaar (geen verzendkosten alleen CC).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    Niet meer dus, en er komt ook 1.75 pond verzendkosten bij.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Bij Blah voor £29.99 / €44,50

    Géén verzendkosten en deze uitgave heeft NL ondertiteling. Ook zijn er nog vouchers voor Blah in omloop!


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •