Haha, ja dan heb je wat!!!!Oorspronkelijk gepost door Mikey
Wordt dus toch een doorzichtige keepcase kopen....
Haha, ja dan heb je wat!!!!Oorspronkelijk gepost door Mikey
Wordt dus toch een doorzichtige keepcase kopen....
i am possessed by all that is evil
the dead of your god, i demand
i spit at the virgin you worship
and sit at lord Satan's left hand
???Oorspronkelijk gepost door kruspe
Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
wil ook DD gaan omruilen maar ben het bonnetje kwijt....
Ja,de chapter index staat dus aan de binnenkant geprint!!Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
Oorspronkelijk gepost door joost83
Bij de FRS kun je hem zonder problemen omruilen,ook als je geen bonnetje meer hebt
Tenminste....hier in Weert in ieder geval wel...
Aaah... Slim van die jongensOorspronkelijk gepost door kruspe
Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
Ik heb 'm gisteren ook omgeruild bij de FRS zonder bonnetje. De tikken in de surroundkanalen zijn nu gelukkig ook weg.Oorspronkelijk gepost door kruspe
DVDProfiler Movie Collector
LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
"Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."
ik heb mijn oude versie gisteren terug gebracht naar de mediamarkt heerlen en het bleek dat ze alleen maar oude verkeerde versies hadden en van nieuwe versies wisten ze niets af. Beetje vreemd allemaal.
Als je gewoon naar de FRS was gegaan, dan had je hem zo kunnen ruilen. Ik heb hem van mij gewoon bij FRS kunnen ruilen, zonder bon. Doen ze helemaal niet moeilijk over. En ik raad je het zker aan om dat te doen, omdat het klopt dat de MMen de goede versie niet hebbenOorspronkelijk gepost door frankpeeters
Toch ook weer wat goed nieuws over de FRS (voor het slechte bericht: zie Friends Superbox). Vanmiddag mijn Donnie Darko dvd zonder problemen omgeruild bij de FRS zonder problemen. Ik had gelukkig mijn bon nog (van begin januari) en een printje gemaakt van een email van A-film die hier door een medeforumlid is geplaatst.
Ik moest het nog wel even uitleggen, maar voor de rest geen probleem
Ik was net bij de FRS en nu zit ie wel in een transparante case
Ik was benieuwd of er op dvd.nl een recensie zal komen van de Donnie Darko (New Version) DVD. Aangezien ik hem de eerste keer al had gekocht en dus weer ingeruild ben ik nu wel benieuwd of deze versie echt de moeite waard is.
Als het goed is, is Koen Koene daarmee bezig. Even geduld dus nog.Oorspronkelijk gepost door Brian De Vore
mooi, daar hoopte ik opOorspronkelijk gepost door Nathan Strik
Ik heb vorige week in de '3 voor 33' aktie bij de FRS ook Donnie Darko SE gekocht. Ondanks dat het hoesje 'DS90115N' vermeld, zat er een oud (dus fout) schijfje in. Ik heb de DVD net om kunnen ruilen, maar na controle heb ik dus weer die verkeerde uitvoering!
Is er een manier om aan de DVD zelf te zien of het de nieuwe versie is, aangezien ze bij de FRS wel nieuwe hoesjes hebben, maar geen nieuwe dvd's?
Weet iemand nog een webadresje waar de duitse tin (DC) nog nieuw te kopen is? Thanks
**** Mijn Traderstatus (160+ trades)
Niemand??Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
IK denk dat deze al lang uitverkocht is. Je beste kans is waarschijnlijk Ebay...Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
I'm not a complete idiot. Some parts are still missing...
TKA: Collectie opruiming (gift sets & limited editions)
TKA Merchandise: Sideshow Weta LOTR, Kill Bill, Matrix, Reservoir Dogs,...
So it seemed... Maar ik heb denk ik wel geluk gehad, binnen 1 dag een nieuw exemplaar gewonnen op ebay (inderdaad) en voor een zacht prijsje dus ik kan blij zijn. Sterker nog, ik ben het ookOorspronkelijk gepost door LordLeto
Die duitse tin heb ik in de zomer nog in oostenrijk gekocht, en er waren er nog best veel..
Deze week ben ik nog de oude SE tegengekomen meteen aangeschaft.
"If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
~James Dean