Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 76 worden weergegeven.

Discussie: Hellraiser (2008)

  1. #51

    Standaard

    Ik vind het juist krachtig dat Pinhead op de achtergrond wordt gezet en toch nog altijd zo uitstraalt. En aangezien clive barker niet tevreden was met Pinhead's rol in Hell On Earth zal hij in de remake de rol van Pinhead ook klein maken.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Kijk iedereen kan in dat pak van pinhead kruipen maar wat ik dan vooral zal missen is de stem van Doug Bradley die pinhead zo uniek maakt.
    Klopt, ben ik het helemaal met je eens! Kijk bijvoorbeeld eens naar de volgende korte film (misschien heb je em al eens gezien), hoewel ik em erg gaaf vind (precies de juiste sfeer etc) heb ik toch door de stem van deze pinhead niet het gevoel dat het de enige echte is! En ja ik weet wel dat het een bejaarde pinhead moet voorstellen, maar dan nog.

    Hellraiser - No More Souls

    -
    jep net zoals bij Samson en Gert, een televisiereeks op Ketnet. De acteur die Samson jarenlang heeft gespeeld is nu vervangen en kan gewoon de echte acteur niet vervangen en dat komt ook door de stem die totaal anders is. Pinhead mag niet veranderd worden vind ik, Doug Bradley doet het keigoed. Niet iedereen kan in het kostuum van Pinhead stappen. In Michael of jason's kostuum daarentegen wel, maar Freddy, Pinhead en ja... Chucky... Horroriconen die je niet mag vervangen door een andere acteur vind ik.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  3. #53

    Standaard

    Samson en Gert??? Ben ik nu zo oud of ben jij net uit de luiers?

    Samson en Gert aanhalen in een Hellraiser thread en dan nog serieus zijn ook!
    Het moet niet gekker worden.

  4. #54

    Standaard

    tis maar een voorbeeld.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead
    Samson en Gert??? Ben ik nu zo oud of ben jij net uit de luiers?

    Samson en Gert aanhalen in een Hellraiser thread en dan nog serieus zijn ook!
    Het moet niet gekker worden.
    Bassie & Adriaan dan :P :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #56

    Standaard

    weet je wat?

    Doe Schwarzenegger als Pinhead, en Doug Bradley als terminator.
    "I'm everyone, and no one. Everywhere. Nowhere. Call me....Darkman"

  7. #57

    Standaard

    Weetjewat? Laat het lekker doodbloeden. Splatterhead weet van hoeden en randen, overig geraaskal over de zogenaamde kwaliteiten van die halfbakken theateracteur Bradley kan zo, hop, de kliko in.

    Amen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #58

    Standaard

    Ik snap trouwens niks van 'Hellraiser: Deader'

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ik snap trouwens niks van 'Hellraiser: Deader'
    en dat voor een echte horror kenner als jij

    [spoiler:191071d7c0] Am Klein, is journalist die op pad wordt gestuurd om te infiltreren. In een occult clubje the deaders..
    Waar van de leider mensen terug kan halen uit de dood.
    De leider belooft hun koeien met gouden horens,
    alleen gaat het bij hem er om dat de persoon vindt!
    Die de met behulp van box kan openen naar de hel
    Am is dus de uit verkoren uitverkorene.
    Vervolgens neemt Amy het op tegen De leider van de deaders en Pinhead
    [/spoiler:191071d7c0]

    Maar goed ik ga off topic
    Van af deel 4 ging het voor mijn berg afwaarts.
    En slechter dan het laatste deel kan niet.
    Toch?
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  10. #60

    Standaard

    Het laatste deel was meer een tienerslasher! Ze hadden beter een combi kunnnen maken van 'Hellraiser: Hellworld' en 'Halloween: Resurrection', en die film 'Michael vs Pinhead' noemen :wink:


  11. #61

    Standaard

    ik vind hellworld eigenlijk echt niet gelijken op Halloween : resurrection :s
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  12. #62

    Standaard

    Ik vind van wel hoor... Ze hadden echt een combi moeten maken daarvan. Maar ja...

  13. #63

    Standaard

    @volledig van samenhang, interpunctie en spelling gespeende Demon: dyslect?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    @volledig van samenhang, interpunctie en spelling gespeende Demon: dyslect?
    Wat bedoel je?

  15. #65

    Standaard

    hij bedoelt de persoon die de nickname "Demon" bedraagt denk ik.
    Welcome to the worst nightmare of all. REALITY

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ze hadden beter een combi kunnnen maken van 'Hellraiser: Hellworld' en 'Halloween: Resurrection', en die film 'Michael vs Pinhead' noemen.
    Die was volgens jou toch al officieel aangekondigd? Of ben je er intussen ook achter dat je bron (weer) niet helemaal up-to-date was?

    Wat mij betreft zit er geen meerwaarde in die cross-overs. Ik zie liever een fatsoenlijke 'stand-alone' Hellraiser-film. Na deel 2 is het armoe troef in deze reeks. Voor de Halloween-reeks geldt dit overigens al sinds deel 1.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    @volledig van samenhang, interpunctie en spelling gespeende Demon: dyslect?
    Ja jammer genoeg wel
    En kan je vertellen dat dyslexie knap kloten is!
    Ik gebruik normaal altijd office spelling & grammaticacontrole.
    Daar mee filter ik wel een hoop.
    Alleen had ik die niet goed ingesteld na een format c:

    Excuses daar voor.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  18. #68

    Standaard

    Hellraiser Remake Update




    Clive Barker and Dimension Films are still aiming to raise a little hell. From the set of Lakeshore's Midnight Meat Train, our Shock correspondent confirmed the Hellraiser remake announced last fall is still on the slab. Seraphim Film's Joe Daley tells us Barker has turned in a treatment for the film. Sources tell us the manuscript consisted of forty-pages, all hand-written, which was later typed into something presentable. As you may recall, when the idea to update Barker's '87 milestone, the author agreed to write and produce the film to ensure it was done the right way.

    "There are some areas of the first movie where I think we can be a lot more intense and a lot more scary," he told Variety. "It will not be simply a reworking or reshooting of the first picture."

    Since the November '06 announcement things have been quiet. Unsubstantiated talk that Barker was not going to write the script after all floated our way. Daley says otherwise, that Clive - amid his busy schedule - still aims to flesh out his treatment into a proper screenplay. It just may not be happening as fast as everyone anticipated - some speculated that Dimension would shoehorn it in for an '07 release to mark the original film's 20th anniversary.

    Phil and Sarah at Revelations spoke to Barker not long ago who expounded on the above. "The 'Hellraiser' treatment has been signed off on by Miramax. They have it in their hands and they like it, and they want a bit more 'Hellraiser' mythology, which is music to my ears - it’s the first time I’ve ever heard that request! You know, where do I sign? But they’ve already signed so that's fine..."
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #69

    Standaard

    Hellraiser Directors Speak!



    Alexandre Bustillo and Julien Maury - whose wet horror film Inside is currently playing at the Sitges Film Fest - are seeking to raise a different kind of hell when they tackle Clive Barker's Hellraiser for Dimension Films.

    We are actually writing the script right now and we don't want to remake exactly the Cliver Barker movie," Bustillo tells Twitch Film. "We have met Clive and told him what we want to do with 'Hellraiser' and he said, "It's f**king good do it!' We are happy to have his benediction. It will not be a remake. It will still be called 'Hellraiser' and it will have a new Pinhead." He added, "We are big fans of the original but we don't want to do it as a remake since that would be complete nonsense to do [or approach] it that way. Our story is very very different I promise! It will be cool!"

    Inside is the centerpiece film of Los Angeles' Screamfest. It will play Wednesday, October 17th followed by an after-party at Mood. Click on the Screamfest link for more details and stay tuned for more on Hellraiser.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #70

    Standaard

    Als het geen remake gaat worden waarom heet het dan nog steeds "Hellraiser" en niet "Hellraiser huppeldepup" ? En de zin "..and it will have a new Pinhead" spreekt me ook totaal niet aan, (buiten het feit dat het Doug Bradley niet gaat worden) immers Hellraiser draait niet om Pinhead... ziet er naar uit dat dit het zoveelste fiasco gaat worden binnen de reeks.. *zucht*

    Waarom wordt er niks meer gedaan met het labyrinth / leviathan? Veel interessanter naar mijn mening.
    Laatst aangepast door JJB : 14-10-2007 om 03:34

  21. #71

    Standaard

    Zo zo de volgende in een reeks van cash cows hellraisers.
    Hollywood begintzielige neigingen te vertonen met al die sequels, prequels en remakes.

    Verzin eens wat nieuws!

  22. #72

    Standaard

    Scriptschrijvers Marcus Dunstan en Patrick Melton zullen verantwoordelijk zijn voor het script van Clive Barker Presents: Hellraiser. De schrijvers zijn beiden verantwoordelijk voor Saw IV en Saw V, de laatst genoemde is op dit moment in productie. We kunnen de remake van Hellraiser, die voor het eerst verscheen in 1987, rond januari 2009 verwachten.


    bron : www.comingsoon.net

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Scriptschrijvers Marcus Dunstan en Patrick Melton zullen verantwoordelijk zijn voor het script van Clive Barker Presents: Hellraiser. De schrijvers zijn beiden verantwoordelijk voor Saw IV en Saw V
    Naast de schrijvers van de Saw-sequels, wordt nu ook de regisseur van de Saw-sequels, Darren Lynn Bousman, genoemd als mogelijke regisseur van de Hellraiser-remake/-reboot. Hij ontkent nog, maar volgens bloody disgusting is hij nadrukkelijk kandidaat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #74

    Standaard

    De laatste deel die ik zag was met jongeren die werden gelokt om een online-hellraiser game te spelen Waarna ze werden uitegnodigd in een groot huis.
    Ik vraag me nogsteeds af of die krachtige "halucinogen" ook echt bestaat en hoe dat heet?

  25. #75

    Standaard

    Een oud topic (misschien de titel aanpassen?), maar zojuist weer relevant geworden. In een deja vu-opwekkende verklaring van Clive Barker laat-ie weten dat hij (opnieuw) met de Weinsteins om tafel heeft gezeten om weer eens een poging te ondernemen om een remake van z'n Hellraiser van de grond te krijgen. Hij heeft intussen het groene licht gekregen om aan een script te gaan werken. En ze zijn het erover eens dat Doug Bradley de beste kandidaat is om de rol van Pinhead te vertolken.

    Er moeten intussen toch al de nodige scripts in meer of minder uitgewerkte vorm zijn. Ik ben benieuwd of het dit keer wat wordt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •