Pagina 44 van 139 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb echt een supertheorie gevonden op het internet, soms wel vergezocht maar zeker één waarover je na gaat denken. Er zijn namelijk nog zoveel vragen die open staan.
    Deze theorie gaat er diep op in en verklaard veel en laat ook zien dat veel zaken met elkaar te maken hebben en dat alles een bedoeling heeft voor de makers.
    Zal hem hier wel eens posten, is namelijk nogal veel werk
    Laat me raden: die ene waar elektromagnetisme centraal staat?

    Daar haal ik ook mijn gedachtes min of meer vandaan ja

    Deze dus... Weet even niet of dit de goede versie is want volgens mij dwalen er meer over het net die van deze afstammen en uitgebreid zijn.

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb echt een supertheorie gevonden op het internet, soms wel vergezocht maar zeker één waarover je na gaat denken. Er zijn namelijk nog zoveel vragen die open staan.
    Deze theorie gaat er diep op in en verklaard veel en laat ook zien dat veel zaken met elkaar te maken hebben en dat alles een bedoeling heeft voor de makers.
    Zal hem hier wel eens posten, is namelijk nogal veel werk
    Laat me raden: die ene waar elektromagnetisme centraal staat?

    Daar haal ik ook mijn gedachtes min of meer vandaan ja

    Deze dus... Weet even niet of dit de goede versie is want volgens mij dwalen er meer over het net die van deze afstammen en uitgebreid zijn.
    Goed gevonden

  3. #1078

    Standaard

    Hij lijkt er grotendeels op ja, maar ik zag nog een uitgebreidere versie ervan. Erg interessant.

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    en de bunker waar Claire vastgehouden werdt is ook voorbijgekomen...
    En vergeet niet de plek waar Kate, Jack en Sawyer worden vastgehouden. Hier zijn ook veel symbolen te zien van Dharma en dit was de plek waar de ijsberen werden vastgehouden voor studie.
    Zes Dharma plekken hebben we dus al gezien of min of meer voorbij zien komen.
    Hoe die beren op een ander eiland terecht komen is me nog niet helemaal duidelijk maar we weten ook niet of Ben wel de waarheid spreekt hierover.

  5. #1080

    Standaard

    Hier een link naar de uitgebreide versie van de theorie en vertaald in het Nederlands en hij begint bij het plaatje:

    http://www.lost-tv.nl/forum/index.php?topic=1368.20

    Deze theorie is zeker interessant maar veel vragen blijven nog open.
    Over wie heeft Ben het als hij zegt "He's a great man." wanneer hij met Jack praat over een soort grote leider van The Others. Wat is dat beeld waarvan Sayid, Sun en Jin de voet zien, hoe kan het dat Locke weer kan lopen?

    Daarom nog een theorie die veel verder ingaat op de serie en die aantoont dat er connectie is met de film The Seventh Seal van Ingmar Bergman:

    http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=23991

  6. #1081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hier een link naar de uitgebreide versie van de theorie en vertaald in het Nederlands en hij begint bij het plaatje:

    http://www.lost-tv.nl/forum/index.php?topic=1368.20

    Deze theorie is zeker interessant maar veel vragen blijven nog open.
    Over wie heeft Ben het als hij zegt "He's a great man." wanneer hij met Jack praat over een soort grote leider van The Others. Wat is dat beeld waarvan Sayid, Sun en Jin de voet zien, hoe kan het dat Locke weer kan lopen?

    Daarom nog een theorie die veel verder ingaat op de serie en die aantoont dat er connectie is met de film The Seventh Seal van Ingmar Bergman:

    http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=23991
    Op zich zijn dit wel leuke theorieën om te lezen.
    Maar ik vind ze toch te ver gezocht.
    Ik denk dat de makers van Lost alle vragen op een redelijk makkelijke manier zullen beantwoorden.
    Oftewel het is denk ik niet allemaal zo moeilijk te verklaren als sommige mensen denken.

    Daarom ben ik ook niet zo bezig met de antwoorden op alle vragen, het kan alleen maar tegenvallen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #1082

    Standaard

    Wanneer komt afl. 7 eigenlijk? Ik wil verder kijken
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Wanneer komt afl. 7 eigenlijk? Ik wil verder kijken
    Februari

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Omen
    Wanneer komt afl. 7 eigenlijk? Ik wil verder kijken
    Februari
    Dankje, duurt nog wel een tijdje dus
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  10. #1085

    Standaard

    Grote spoiler/gerucht niet lezen dus als je niet gespoiled wil worden.




    [spoiler:452ae67fd2]Matthew Fox is going to be killed off Lost.

    If you've been anywhere near a Lost fansite this week, chances are you've heard this rumor and have initially dismissed it, thinking, "Pshaw! He's the freaking lead of the show! They can't kill off Matthew Fox!"

    But with this seemingly ludicrous rumor persisting, even the most disbelieving fan can't help but wonder, Wait a minute...could it actually be true?

    Of course, at this point, only a handful of people know for sure if it's true that Jack Shepard will be meeting his maker when the show returns in February—including, of course, Lost's maker, Damon Lindelof. So, since I've never been one for patience, I went to the loveable genius of a producer himself to get the word on these Jack-out (I nearly typed something else) rumors.

    And, tubers, I hope you're sitting down. 'Cause here's what Lindelof tells me exclusively:

    "This is the most insane rumor regarding Lost to date. The fact that you think we might do it is incredibly flattering."

    Now, if you're like me, your heart leaped, then sank, upon hearing these words. While it might seem a denial at first—oh, dear friends, how it is not. To the contrary, Lindelof finds the idea that they'd be brave enough to kill off our fearless, Other-defying leader (gasp!) flattering.

    All I can say is: Run, Jack, run for your liiife!

    Don't forget this is the same man who told us it was "absolutely not true" that Michelle Rodriguez would be killed off for bad behavior. She was killed off, but not for bad behavior. Tricky, tricky.

    Meanwhile, along with Lindelof's statement, there are a few factual snippets that could point to a Foxy demise:

    * Spoiler alert! We know Juliet shoots someone on the beach in an upcoming episode—and it is supposedly a huge plot point. Eeek!
    * We know Matthew Fox stars in a new movie called We Are Marshall, (sadly, not an Alias spinoff) which is already starting to get a few whispers here and there of the big O word. (Not Oprah. The awards one. Word is his performance is that good.) So, it stands to reason that Foxy could want to move on to a big, fancy film career.
    * We know that in the primary genesis of Lost, the initial plan was to kill off Jack by the end of the first episode. Of course, that was when a guest star like Michael Keaton would be playing him, but still, the idea was to prove to viewers that this is a show where anything can happen—a statement that could certainly give the show new life/buzz/ratings in its third season.

    And, well, jeez. That said, I can't believe I'm about to utter these words, but it might actually not be all that bad...

    Am I being crazy? I am, aren't I?

    Bron: E! Online

    Het is maar een gerucht, maar ik zou het in iig niet erg vinden.
    [/spoiler:452ae67fd2]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #1086

    Standaard

    Gerucht is inmiddels 3 weken oud en inmiddels al door diverse bronnen ontkend.

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Gerucht is inmiddels 3 weken oud en inmiddels al door diverse bronnen ontkend.
    Tja en dat zegt natuurlijk niks, denk niet dat ze dat openlijk toe gaan geven.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #1088

    Standaard

    Waar of niet waar, het zou een heel domme zet zijn.

  14. #1089

    Standaard

    Ben nu pas begonnen met het kijken van lost.
    S1 was heerlijk
    S2 en ben nog maar bij het begin, begint al langdradig te worden. Heb al het gevoel dat het allemaal wat teveel uigemolken wordt.
    Ik hoop voor de serie dat S3 het laatste seizoen is.

  15. #1090

    Standaard

    Trouwens de mensen die op zo'n vlucht zitten zien er allemaal opvallend goed uit, weinig kinderen, weinig ouderen,... niet te geloofwaardig allemaal. Je moet tegenwoordig maar eens een vlucht nemen en eens rondkijken!

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gvdl
    Trouwens de mensen die op zo'n vlucht zitten zien er allemaal opvallend goed uit, weinig kinderen, weinig ouderen,... niet te geloofwaardig allemaal. Je moet tegenwoordig maar eens een vlucht nemen en eens rondkijken!
    Tja, dit soort series moet je natuurlijk niet kijken van wege het hoge geloofwaardigheidsgehalte.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #1092

    Standaard

    Los daarvan kan alles (zelfs de passagiers) weleens een vooropgesteld complot zijn hè :wink: Dus het zegt niks over wat voor mensen er gemiddeld in een vliegtuig zitten...

  18. #1093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gvdl
    Ik hoop voor de serie dat S3 het laatste seizoen is.
    Weinig kans.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #1094

    Standaard

    Seizoen 3 moet toch nog beginnen in Nederland? Of is dat al aan de gang?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #1095

    Standaard

    Nee, seizoen 3 is nog niet op de Nederlandse televisie te zien geweest.

    In de VS zijn de eerste 6 afleveringen eerder dit najaar uitgezonden. Momenteel is er een winterstop. Lost keert terug op de Amerikaanse televisie met wekelijkse nieuwe afleveringen vanaf 7 februari.

    Ik heb zelf nog geen datum gezien voor de start van seizoen 3 in Nederland.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #1096

    Standaard

    Gelukkig, was al bang dat ik een deel gemist had...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #1097

    Standaard

    Ik geloof dat ik hoorde dat het in maart op de Nederlandse tv komt.

    Moet ook eerlijk zeggen dat ik seizoen 1 helemaal geweldig vond, maar ben nu eindelijk begonnen met seizoen 2 en de eerste 5 afleveringen gezien en vind het soms zelfs behoorlijk saai.

    Bij seizoen 1 had ik al gemerkt dat er eigenlijk vrij weinig gebeurd in een aflevering, maar het eindigd dan met een mega-cliffhanger.

    Zo van: "Hurley, I'm pregnant with your baby!"
    *iedereen kijkt geschokt*

    EINDE AFLEVERING

    BEGIN VOLGENDE AFLEVERING:
    Hurley: "You're pregnant with my baby?!?"
    Jin: "Nee, hoor was maar een grapje...hahaha"

    Dit is niet echt in de serie gebeurd, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. De mega-spannende cliffhanger wordt binnen drie seconden opgelost in de aflevering eropvolgend. Dan weer 35 minuten dat er haast niets gebeurd en dan weer een super-spannende cliffhanger.
    Bij seizoen 1 werkte dit voor mij,
    maar bij deze afleveringen die ik nu gezien heb van seizoen werkt het behoorlijk lachwekkend op mij. Hoop echt dat het iets spannender gaat worden. En ik hoop ook dat deze serie inderdaad niet gerekt wordt voor een eeuwigheid. 5 seizoen, met een opgelost eind!

    En nee, ik ben niet veeleisend.
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #1098

    Standaard

    Bij Lost heb ik daar totaal geen last van.

    Wat je omschrijft klinkt meer als Prison Break...
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #1099

    Standaard

    Jin die zwanger is??? Da's knap, een soort van Junior-kloon zeker? :P
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Jin die zwanger is??? Da's knap, een soort van Junior-kloon zeker? :P
    LOL...ik bedoelde idd Sun.
    Maar Jin zou een beter exemplaar bij mijn voorbeeld zijn.

    Prison Break heb ik nooit in kunnen komen.
    Voelde vanaf het begin aan als een 24-rip off bij mij.
    Mijn pa heeft het eerste seizoen laatst gekocht, maar ik ben na 8 afleveringen afgehaakt. Die serie doet t um niet bij mij.

    Helaas.

    Of gelukkig, anders was er weer een serie bij voor mij om te volgen
    én te kopen, uiteraard...
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 44 van 139 EersteEerste ... 344041424344454647485494 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •