Pagina 60 van 63 EersteEerste ... 10505657585960616263 LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 1573 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Hoppa! Weer twee keer bezoek gehad. Seth__Gekko en Trailer Trash kunnen gaan spelen. Nu alleen nog mark_a (vanavond) en mastermano (donderdag).

    @Louis: kun je Sancus niet beter even mailen of zo? Want volgens mij is hij verder helemaal niet actief op dit forum. Hoeveel hoofdletters je ook gebruik...
    Hij had al een mail gestuurd dat hij op vakantie was maar sindsdien heb ik niets meer van hem vernomen. Ik zal hem nog een keer mailen.

  2. #1477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Gaat lekker zo! Mark is ook al geweest (uitermate gezellig trouwens!), dus alleen de subwooferkabel van Mastermano ligt hier nog tot donderdag.

    Mark, laat even weten of je de receiver nog gekocht hebt! Zal wel laat bedtijd worden voor je in dat geval!
    Het was zeker uitermate gezellig!

    Receiver is helaas niks meer geworden omdat het een plankmodel was. Maar misschien heb je dat al in je mailbox gelezen. Was wel een teleurstelling. Deze week komt die er nog wel.

    edit: Ik heb trouwens net mijn speakers aan m'n oude sony stereo versterker gehangen all in one. Er komt nog geluid uit ook. Weet iemand of dit kwaad kan? Ik speel trouwens op erg zacht volume.

  3. #1478

    Standaard

    Louis,

    De kabels gisteren gelijk aangesloten op mijn nieuwe HTPC. Ondanks de waarschuwing dat een s-video -scart kabel wat minder beeld zou geven, moet ik zeggen dat het er best strak uitziet. Geen klagen dus. De digitale coaxkabel doet het ook prima.

    En nog bedankt voor de demonstratie van je eigen bioscoop. Helemaal super. Voor mij om iets naar uit te kijken

    Bedankt voor het organiseren en het vele werk wat jullie hebben verricht. Petje af.

    Dave alias duf.

  4. #1479

    Standaard Stand van zaken ophalen bij LouisXIV in Soest

    - KOOP VAN DER SCHAAF (OOK VOOR EDGAR)
    ==> Afspraak gemaakt dinsdag 14 november tussen 13.00 en 14.00 afhalen.

    - REASON
    ==> Afspraak gemaakt woensdag 15 november tussen 17.45 en 19.00 uur afhalen.

    - SANCUS (Ik heb op maandag 13 november om 19.30 uur zijn kabel bij een collega van hem in Soest afgegeven)

    - DUF (Heeft zijn kabels zondag 12 november opgehaald)

  5. #1480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duf
    Louis,

    De kabels gisteren gelijk aangesloten op mijn nieuwe HTPC. Ondanks de waarschuwing dat een s-video -scart kabel wat minder beeld zou geven, moet ik zeggen dat het er best strak uitziet. Geen klagen dus. De digitale coaxkabel doet het ook prima.

    En nog bedankt voor de demonstratie van je eigen bioscoop. Helemaal super. Voor mij om iets naar uit te kijken

    Bedankt voor het organiseren en het vele werk wat jullie hebben verricht. Petje af.

    Dave alias duf.
    Mooi dat alles naar wens werkt en geen dank voor wat betreft de moeite. Ik vond het leuk om te doen en met name Joost en Herjan hebben veel werk verzet. Ook bij een eventuele volgende powerbuy wil ik helpen de spullen op te halen en te verdelen. Ik denk alleen wel dat voor mij een nieuwe powerbuy met name om hardware zal gaan bijv een subwoofer óf een nieuwe beamer.

    Vraagje aan DUF: Doe je alles met een HTPC óf heb je ook een receiver?

  6. #1481

    Standaard Stand van zaken ophalen kabels bij LouisXIV

    - KOOP VAN DER SCHAAF (OOK VOOR EDGAR) Heeft dinsdag 14 november om 12.50 uur zijn kabels bij mij opgehaald.

    - REASON
    ==> Afspraak gemaakt komt woensdag 15 november tussen 17.45 en 19.00 uur afhalen.

    - SANCUS: Ik heb op maandag 13 november om 19.30 uur zijn kabel bij een collega van hem in Soest afgegeven

    - DUF: Heeft zijn kabels zondag 12 november opgehaald.

  7. #1482

    Standaard

    Ik heb deze morgen alles gaan halen voor de Belgen. Ik ben wel teleurgesteld in de locks, bij de Silver Micro kabel zit er 1 fiche los... Natuurlijk heb ik dat pas gemerkt als ik thuis was waardoor ik nu bij een andere dealer een nieuwe fiche mag gaan halen... Naar daar rijden voor enkel zo'n fiche is een beetje te zot...

    Voor de rest is alles ok...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #1483

    Standaard

    Dat meen je niet?!

    Dat bewijst het wel dat het niet helemaal in orde was!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  9. #1484

    Standaard

    Jammer genoeg wel. Bij die Silver Micro kabels zijn het wel niet zo'n airlocks. Dus zo'n ramp is het niet gelukkig... Het is gewoon om dezelfde fiche gaan bij een andere dealer en zelf even snel monteren... Het is toch maar gewoon dichtnijpen dat ze doen met zo'n fiches...

    Testen zal ik jammer genoeg pas morgen kunnen doen omdat mijn locale dealer vandaag dicht is...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  10. #1485

    Standaard

    De volgende Powerbuy zal ik opzoek gaan naar een andere dealer.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  11. #1486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door duf
    Louis,

    De kabels gisteren gelijk aangesloten op mijn nieuwe HTPC. Ondanks de waarschuwing dat een s-video -scart kabel wat minder beeld zou geven, moet ik zeggen dat het er best strak uitziet. Geen klagen dus. De digitale coaxkabel doet het ook prima.

    En nog bedankt voor de demonstratie van je eigen bioscoop. Helemaal super. Voor mij om iets naar uit te kijken

    Bedankt voor het organiseren en het vele werk wat jullie hebben verricht. Petje af.

    Dave alias duf.
    Mooi dat alles naar wens werkt en geen dank voor wat betreft de moeite. Ik vond het leuk om te doen en met name Joost en Herjan hebben veel werk verzet. Ook bij een eventuele volgende powerbuy wil ik helpen de spullen op te halen en te verdelen. Ik denk alleen wel dat voor mij een nieuwe powerbuy met name om hardware zal gaan bijv een subwoofer óf een nieuwe beamer.

    Vraagje aan DUF: Doe je alles met een HTPC óf heb je ook een receiver?
    Louis,

    Ik heb een receiver naast mijn htpc. Twee componenten om alles mee te doen. Ik ga wel een nieuwe receiver kopen nl. de Yamaha 2600 of 2700. Nu heb ik een goedkope HarmanKardon.

    Maar eerlijk gezegd ben ik ook wel geinteresseerd in een beamer en in mijn geval dan ook een projectiescherm. Hmm loopt al aardig richtig de 3000 euries.

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door duf
    Louis,
    Ik heb een receiver naast mijn htpc. Twee componenten om alles mee te doen. Ik ga wel een nieuwe receiver kopen nl. de Yamaha 2600 of 2700. Nu heb ik een goedkope HarmanKardon.

    Maar eerlijk gezegd ben ik ook wel geinteresseerd in een beamer en in mijn geval dan ook een projectiescherm. Hmm loopt al aardig richtig de 3000 euries.
    Dat word dus een baantje erbij zoeken :wink: Als je je best doet kun je best voor aardige prijzen spullen zoeken hoor. Maar zoals ik al eerder zei een goed scherm doe je jaren mee dus het is verstandig als je aan projectie wil beginnen daar niet te veel op te bezuinigen. En misschien dat je bij een volgende powerbuy dergelijke producten kunt kopen.

  13. #1488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    De volgende Powerbuy zal ik opzoek gaan naar een andere dealer.
    die heb je al www.homefidelity.nl

    gr koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  14. #1489

    Standaard

    hallo
    ik heb vanmiddag bij louis mijn spullen op gehaald.
    en bij het bekijken van de spullen viel meteen op dat ze bij de normaale QED speaker kabel de pluggen er heel erg lelijk hebben op gemonteerd ze zitten daarbij ook nog ongelijk en niet zo,n klein stukje ook.
    ik zit er zelfs over te denken QED nederland of de importeur te bellen en het bij hun voor te leggen hoe ze dit hebben afgeleverd voor een merk naam als QED kunnen ze dit toch niet accepteren. het ziet er niet uit blijkbaar hebben ze bij deze dealer er gewoonweg geen kaas van gegeten.
    en ik hoop dan dat ik ze bij homefidelity van nieuwe kabel schoenen kan laten voorzien en dan wel onder garantie
    als ik hier meer over weet is het te lezen in dit forum

    in iedergeval iedereen bedankt tot zover en louis het was leuk je te ontmoeten

    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  15. #1490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    hallo
    ik heb vanmiddag bij louis mijn spullen op gehaald.
    en bij het bekijken van de spullen viel meteen op dat ze bij de normaale QED speaker kabel de pluggen er heel erg lelijk hebben op gemonteerd ze zitten daarbij ook nog ongelijk en niet zo,n klein stukje ook.
    ik zit er zelfs over te denken QED nederland of de importeur te bellen en het bij hun voor te leggen hoe ze dit hebben afgeleverd voor een merk naam als QED kunnen ze dit toch niet accepteren. het ziet er niet uit blijkbaar hebben ze bij deze dealer er gewoonweg geen kaas van gegeten.
    en ik hoop dan dat ik ze bij homefidelity van nieuwe kabel schoenen kan laten voorzien en dan wel onder garantie
    als ik hier meer over weet is het te lezen in dit forum

    in iedergeval iedereen bedankt tot zover en louis het was leuk je te ontmoeten

    groet koop
    Hoi Koop,

    Wat betreft de afwerking moet ik je helemaal gelijk geven. Ik denk dat onder normale omstandigheden dit ook niet was gebeurd. De kabels waren immers dinsdag al binnen volgens de dealer. Zaterdag ochtend om 10.30 uur stonden wij voor zijn neus en moest onze complete bestelling nog afgemonteerd worden. In plaats van dat hij dan gewoon tegen ons zegt jongens sorry ik moet alles nog doen en ga eerst nog even rustig de stad in. Nee hij houd ons 4 uur aan het lijntje en raffelt die kabels af op een slechte manier. En tot overmaat van ramp kregen we niet eens koffie toen we aankwamen. Ja om half drie toen we met z'n vieren stonden te voeteren in de winkel begonnen ze zich zorgen om ons te maken en kregen we eindelijk een bakje koffie aangeboden. Mijn RVR kabel was niet goed en die heb ik dus helaas nog niet. We wilden een luistersessie houden op zaterdag en hij reageerde niet op onze mail. Kortom een @3*!. Ik houd me nog even in want ik moet nog 1 kabel krijgen maar ik ben echt pislink.

    Maar ik vond het ook leuk en interessant om je te ontmoeten ik droom al helemaal weg bij al die domotica

  16. #1491

    Standaard

    Zelfde verhaal hier met de kabels dus. Er zat onmiddelijk al 1 plug los bij mij. Dan is er ook nog een 2de losgekomen bij het plaatsen van de kabels. Gelukkig is dit alles niet met de dure airlocks gebeurd maar wel met de goedkopere kleine plugjes... Ik hoop dan wel dat die airlocks goed geplaatst zijn want dat zijn dure rakkers...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #1492

    Standaard

    Ik denk dat we maar eens contact gaan opnemen met de dealer.. Want dit is geen stijl!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #1493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik denk dat we maar eens contact gaan opnemen met de dealer.. Want dit is geen stijl!
    Ga jij dat doen? Ik vraag me overigens af of hij gevoelig is voor deze kritiek gezien zijn reactie op mijn opmerkingen afgelopen zaterdag.

    Misschien is het verstandig eerst met Herjan te overleggen wat de beste manier is om hierop te reageren. Misschien dat Ago dan kan bemiddelen gezien het feit dat de dealer hem beter kent? Dus mijn advies overleg eerst met Herjan en neem dan pas contact op met de dealer. Het lijkt me namelijk verstandig om eerst alle kritiek punten duidelijk op een rij te hebben en die in 1 keer voor het voetlicht te brengen. Ipv dat iedereen op eigen houtje met de dealer gaat praten. Hij moet ook de kans krijgen om alle klachten te verhelpen. Doet hij dit niet dan kunnen we altijd nog een klacht indien bij de importeur. Het lijkt mij het meest eerlijk en slim dat we het op die spelen.

  19. #1494

    Standaard

    Louis, Hier heb je gelijk in.
    Ik vind ook dat alle kritieken op een rijtje moeten staan, en deze dan ook in een keer voorleggen.
    Ik weet niet of ik het doe. Moeten we het maar even over hebben.
    Wel vind ik het rond-uit schandalig dat er meerder mensen hun locks verliezen. Dat zegt genoeg.
    En dan kunnen we altijd die klacht nog gaan indienen, want ik weet zeker dat de importeur niet blij is dat zo iemand een naam als QED kapot maakt.
    En in kwade zin kunnen wij de dealer naam verkondigen en hem een slechte naam bezorgen, maar dat is zijn bedoeling niet hoop ik.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #1495

    Standaard

    hallo
    ik heb met de importeur gesproken en uitgelegt hoe de situatie is
    ik heb haar aangeboden een foto te sturen met het vreselijke resultaat van de dealer in Tilburg ze vroeg aan mij of ik dit in eerste instantie met de dealer op zou willen nemen en als deze hier niks aan wil doen zou ik haar weer terug bellen.
    de airlocks zitten er vreselijk slecht op gemonteerd en dit is voor het merk als QED niet echt wenselijk.
    ik ga net zo lang door tot de airlocks onder garantie worden vervangen en dan gaat het niet eens zo zeer om de kosten is het wel om het vijt dat je gewoon veel beter verwacht van een merk als QED.
    welicht wordt het nog wel vergoed door de importeur zelf ,maar als dat het geval zou zijn ben ik bang dat de firma in tilburg dealer af is.

    P.S. heeft iemand voor mij het nummer van de dealer in tilburg dan kan ik ze nog een kans geven, lijkt me wel zo eerlijk .

    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  21. #1496

    Standaard

    Koop,

    Zoals je hierboven leest.
    Er zijn meedere mensen met problemen, als we alles bundelen en dan op de dealer afstappen is dat net zo netjes.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #1497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koop van der Schaaf
    P.S. heeft iemand voor mij het nummer van de dealer in tilburg dan kan ik ze nog een kans geven, lijkt me wel zo eerlijk .

    groet koop
    Zoals je hierboven leest willen we alle klachten bundelen zou je dus nog even willen wachten met jou klacht? Waarschijnlijk krijgt de dealer nu ook op zijn donder heb je iets verteld over onze korting?

  23. #1498

    Standaard

    Beetje jammer dat je dan toch meteen de importeur belt. Waarom niet eerst de dealer een kans geven? Daarnaast is de importeur waarschijnlijk niet zo happy met het hele korting verhaal.

    Overigens vind ik het wel slecht van de dealer dat de kabels niet in eerste instantie goed zijn afgemonteerd.

  24. #1499

    Standaard

    Is het ook, maar aub wacht nog met dealer contacteren. En begin niet over de korting.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #1500

    Standaard

    Inderdaad niet (massaal) de importeur bellen en de dealer de kans geven met een oplossing te komen. Vorig jaar ging het prima, dus geef hem nog een kans. Hij heeft er dit jaar haastwerk van gemaakt, want helaas niet goed is afgelopen. Laten we eerst inventariseren bij wie de montage van de pluggen misgegaan is. Dan kan een centraal contactpersoon dit aan de dealer voorleggen.

Pagina 60 van 63 EersteEerste ... 10505657585960616263 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •