Pagina 62 van 63 EersteEerste ... 1252585960616263 LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1573 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Dat vind ik ook het leukste Louis..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #1527

    Standaard

    Mijn SQART P2110 is vandaag ook opgehaald door arjenvanlin en heb hem mooi bij zijn werk opgehaald. Bedank arjen Ga hem mooi dit weekend testen, heb het morgen te druk met school.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #1528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mastermano
    Ik heb vandaag mijn kabel bij herjan opgehaald.
    Ik heb 't gehoord ja. Excuus dat ik niet zelf thuis was (zat door m'n werk tot 18:15 in Enschede), maar de kabel ontvangen van mijn vriendin zal geen straf geweest zijn. Wel jammer je niet ontmoet te hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mastermano
    Beetje dom van mezelf. Ik had opgegeven dat ik de mp-sw3 wilde hebben, ik bedoelde de gewone p-sw. Dus volgende keer moet ik beter opletten bij het bestellen. Ik ga ervan uit dat er niet zoveel verschil zit tussen de kabels. Aangezien ze dezelfde prijs hebben.
    Ik weet niet of de P-SW beter of slechter is dan de MP-SW. De SR-SW is wel weer iets beter, maar ook bijna dubbel qua prijs. Ik denk dat je er sowieso wel plezier van zult hebben!

  4. #1529

    Standaard

    Vandaag mijn QED Qunex RVR kabel ontvangen voor mijn kabelradio-signaal 8) :P Ik had niet verwacht dat ik hem zo snel zou krijgen.
    Ik heb vandaag een heerlijk dagje gehad. Ik was op de filmbeurs in Rialto Amsterdam even lekker een paar films gezien. (HARVEST TIME, OUR DAILY BREAD & FROZEN LAND) Met name die laatste titel is erg geschikt voor ons filmhuis in Soest.

  5. #1530

    Standaard

    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #1531

    Standaard

    Ik heb nog een vraagje over de Qunex 3. Klopt het dat dit 2 losse kabeltjes zijn? Ik ben nl. zo gewend dat de links en rechts aan elkaar vast zitten.

  7. #1532

    Standaard

    GVD!

    De Bi-Wire is helemaal verkeerd gedaan.
    Er staat duidelijk op de kabel zelf dat de binnenste kernen voor de + gebruikt moeten worden.
    En dat hebben ze dus niet gedaan!
    Ze hebben ze gewoon stom weg om en om gedaan.
    Terwijl er 2 roden in het midden moeten zitten en de zwarte aan de buitenste draadjes.
    Is het nouw zo moeilijk om te lezen.

    En dan de bruggetjes, Ik zei duidelijk wel 50 keer dat ze niet langer dan 15 CM moesten zijn en niet 25 CM.

    En de pluggen horen toch afgesloten te zijn als ik aan de achterkan kijk zie ik gewoon nog een stukje kern zitten.

    Ik ben op dit moment heel erg pissed en heel ontevreden!


    edit:
    Ok ben nu al afgekoeld... zucht.
    Ziet ernaar uit dat de pluggen niet eens passen op mijn speakers.
    Hmm erg vaag, de spades passen gelukkig wel.
    EN het is gelukkig ook geen rot gezicht die 25 cm.

    Naja ik wil jullie iniedergevel bedanken voor deze fantastishe Powerbuy, jullie hebben echt je best gedaan, het is alleen dat ik zo stom ben geweest en niet alles goed uitgezocht heb.

    Als iemand dus op het HTforum QED kabels in de verkoop ziet van mij dan weten jullie wel genoeg.
    Ik ga vanavond naar Cinedream in Belgie met mijn achte speakers, zal eens bij ze kijken of er wel QED pluggen zijn die gaan passen.

  8. #1533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik heb nog een vraagje over de Qunex 3. Klopt het dat dit 2 losse kabeltjes zijn? Ik ben nl. zo gewend dat de links en rechts aan elkaar vast zitten.
    Dat klopt helemaal.

    Interlinks zijn meestal twee losse kabels. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #1534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    Gelukkig wel ja. En nu flink doorsparen voor een sub. Ik laat de ASW 675 defintief links liggen en ga nu kijken naar REL Stadium III en Velodyne DD-15 óf DD-18.

  10. #1535
    Junior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Omg Alphen ad Rijn

    Standaard

    De kabels zijn vannochtend door TNT bezorgd. Ik wil iedereen die meegewerkt heeft aan deze powerbuy bedanken!

  11. #1536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    Gelukkig wel ja. En nu flink doorsparen voor een sub. Ik laat de ASW 675 defintief links liggen en ga nu kijken naar REL Stadium III en Velodyne DD-15 óf DD-18.
    Dan zul je die Rel binnenkort ook links laten liggen...... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #1537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    Gelukkig wel ja. En nu flink doorsparen voor een sub. Ik laat de ASW 675 defintief links liggen en ga nu kijken naar REL Stadium III en Velodyne DD-15 óf DD-18.
    Dan zul je die Rel binnenkort ook links laten liggen...... :wink:
    Dat vermoeden heb ik ook ja :wink: .

  13. #1538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T&T
    De kabels zijn vannochtend door TNT bezorgd. Ik wil iedereen die meegewerkt heeft aan deze powerbuy bedanken!
    T&T en TNT 8)

  14. #1539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    Gelukkig wel ja. En nu flink doorsparen voor een sub. Ik laat de ASW 675 defintief links liggen en ga nu kijken naar REL Stadium III en Velodyne DD-15 óf DD-18.
    Dan zul je die Rel binnenkort ook links laten liggen...... :wink:
    Dat vermoeden heb ik ook ja :wink: .
    Zijn ze echt zo goed? die Velodyne's? Ik verheug me er nu al op. Alleen ik wil niet eerder een luistersessie thuis voordat ik ook echt tot aanschaf over kan gaan. Als ik ze nu al ga luisteren wil ik hem vast niet meer kwijt en ik heb die 4000 nu nog even niet.

  15. #1540

    Standaard

    Gisteren de 20m micro binnen gekregen.
    Bedankt voor het versturen Joost, en de rest ook bedankt voor al jullie inzet.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  16. #1541

    Standaard

    Goed dat iedereen zijn kabels heeft ontvangen, Heel veel plezier ermee!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  17. #1542

    Standaard

    Iedereen die aan de powerbuy meegeholpen heeft. Bedankt! zeer tevreden met mijn kabel.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  18. #1543
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  19. #1544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    He Louis, Wel de goeie ontvangen?
    Gelukkig wel ja. En nu flink doorsparen voor een sub. Ik laat de ASW 675 defintief links liggen en ga nu kijken naar REL Stadium III en Velodyne DD-15 óf DD-18.
    Dan zul je die Rel binnenkort ook links laten liggen...... :wink:
    Dat vermoeden heb ik ook ja :wink: .
    Zijn ze echt zo goed? die Velodyne's? Ik verheug me er nu al op. Alleen ik wil niet eerder een luistersessie thuis voordat ik ook echt tot aanschaf over kan gaan. Als ik ze nu al ga luisteren wil ik hem vast niet meer kwijt en ik heb die 4000 nu nog even niet.
    laat je niet beïnvloeden, straks luister je 'gekleurd' :wink:

  20. #1545

    Standaard Verzenden kabels door Sphinks

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Bedankt voor een top organisatie! Ik zal morgen alles gaan halen voor de Belgen... Dus de belgen onder ons moeten nog even geduld hebben vrees ik. Maar als ik morgen nog alles kan opsturen hebben zij tegen het einde van de week al hun gerief reeds en kunnen ze het in het weekend uitgebreid testen...
    Vandaag heb in zeer goede staat , zeer goed verpakt en verzonden door Sphinkx mijn kabels toegekregen.Spinkx,Mijn grote dank hiervoor.Hieraan kan men zien dat het toch nog bestaat in deze wereld dat mensen mekaar helpen,trouwens deze powerboy is daar een prachtig voorbeeld van.Nogmaals mijn oprechte dank hiervoor.

  21. #1546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    laat je niet beïnvloeden, straks luister je 'gekleurd' :wink:
    Dank je voor de tip

  22. #1547

    Standaard

    hallo

    ik ben er weer was gevloerd door een voorhooftholte ontsteking ik heb nu twee keer contact gehad met de dealer en daarna even niks
    hij heeft alleen het telefoon nummer van mijn werk dus als ik weer begin zal ik hem vragen wat we nu gaan doen
    hij was wel bereid om mij te helpen alleen wisten we nog niet hoe we dat zouden moeten doen tilburg is voor mij niet naast de deur namelijk
    maar ik denk dat we daar wel uitkomen met de dealer
    sorry dat ik dus even geen reactie heb gegeven op eventueele vragen ik was niet in staat om achter de computer te zitten
    maar we zijn er weer
    gr koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  23. #1548

    Standaard

    Welkom terug Koop!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #1549

    Standaard

    Zijn er nog mensen met problemen?
    Ik heb de dealer gesproken..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #1550

    Standaard .

    mijn kabel is reason-ably good.
    Geen klachten. Streep mij maar af.

Pagina 62 van 63 EersteEerste ... 1252585960616263 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •