Pagina 45 van 139 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Bij Prison Break had ik veel meer last van cliffhangers die werkelijk vanuit 't niets op 't laatste moment tevoorschijn kwamen.

    Al kunnen ze er bij Lost aardig wat van om de boel te rekken. Het is dan ook zo'n show die het beste in één ruk achter elkaar is te kijken.

    En ik vraag me af of de formule de show niet hindert. In het begin waren de flashbacks extra interessant omdat je de karakters nog helemaal niet kende, maar ligt de interesse van de kijker veel meer bij het "heden" (i.e. de gebeurtenissen en mysteries op het eiland) dan bij de achtergronden van de personages.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  2. #1102

    Standaard

    Ik herken het volledig, tijdens de eerste 6 afleveringen S2 had ik moeite om mijn ogen open te houden. Na die 6 wordt het weer beter (zit nu aan ep 16). Die flashbacks beginnen ook storend over te komen en die cilffhangers zijn in mijn situatie niet van belang als je ze allemaal achter elkaar bekijkt. Wel leuk om te zien hoe men de mensen doet snakken naar een volgende aflevering.
    Ik heb prisonbreak gezien voor hij op dvd te koop was en voor de afleveringen hier uitgezonden werden en ik vond de serie eigenlijk wel goed, maar ook hier als je ze allemaal achter elkaar ziet, merk je pas hoe uitgerokken het allemaal wel is. Ben benieuwd hoeveel seizoenen!

    Van die passagiers, het zou inderdaad opgezet spel kunnen zijn. Hopelijk kennen we het totale plaatje in S3!

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Bij Lost heb ik daar totaal geen last van.

    Wat je omschrijft klinkt meer als Prison Break...
    Die zit! 8)

    Bij Lost beginnen de flashbacks me wel te irriteren...[spoiler:caad0ee0fc]John zat in de drugs en Jack wilde niet scheiden...[/spoiler:caad0ee0fc]

  4. #1104

    Standaard

    Zo ik heb siezoen 2 er op een drafje doorgejaagd.
    Vraag mij nu af of er in seizoen 3 een cruiseschip op de klippen loopt (extra personages) er een nieuwe groep bewoners (misschien de echte natives) op het eiland wordt ondekt.
    We bij de flashbacks ook nog de kinderjaren van alle personages kunnen zien.
    Kortom S1 was boeiender dan S2. Ik heb een beetje schrik voor S3.

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gvdl
    Zo ik heb siezoen 2 er op een drafje doorgejaagd.
    Vraag mij nu af of er in seizoen 3 een cruiseschip op de klippen loopt (extra personages) er een nieuwe groep bewoners (misschien de echte natives) op het eiland wordt ondekt.
    We bij de flashbacks ook nog de kinderjaren van alle personages kunnen zien.
    Kortom S1 was boeiender dan S2. Ik heb een beetje schrik voor S3.
    Die schrik voor S3 is weloverwogen imo

  6. #1106

    Standaard

    'Lost' Star Lilly's Home Destroyed by Fire


    The Hawaii home rented by Lost star Evangeline Lilly burned down to the ground yesterday, but nobody was hurt. The house, which Lilly shares with two female crewmembers, was empty at the time of the blaze. The 27-year-old's representative Cara Tripicchio tells American publication People, "Yes, it is unfortunately true that her home in Hawaii burned down this morning. Thankfully, Evangeline is safe as she was on set already when it occurred." Honolulu Fire Captain Kenison Tejada was alerted of the fire at 6:43 am (local time) and fire engines reached the home in Kailua just minutes later. He explains, "When we arrived the house was fully engulfed in flames. It was a complete loss. Just the roof was still standing." Fire investigators arrived on the scene later in the day to help determine the cause of the accident.


    bron: IMDb.

    Toch wel zielig.

  7. #1107

    Standaard

    Ze mag wel bij mij intrekken... :P
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #1108

    Standaard

    Voor de Bittorrent kijkers die iets willen hebben om tot 7 februari (dan gaat seizoen na een pauze van 12 weken weer verder) over na te denken: scrollen naar 'Lost moment #5'


  9. #1109

    Standaard

    Whaaa spoiler!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Whaaa spoiler!
    wat is hier zo bijzonder aan??
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #1111

    Standaard

    [spoiler:c3d8052304] nu weten we eindelijk wat er met cindy is gebeurt, had altijd al zo'n vermoeden! [/spoiler:c3d8052304]

    Kan niet wachten

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Whaaa spoiler!
    wat is hier zo bijzonder aan??
    Ik had niet echt verwacht dat ABC zoiets weg zou geven. Eerder dit jaar verbaasden ze me ook al toen in de eerste seizoen 3 promo's [spoiler:680ac148ff]het onderwaterluik[/spoiler:680ac148ff] bevestigd werd.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #1113

    Standaard

    Wie is [spoiler:62b4aa433a]Cindy[/spoiler:62b4aa433a] nou ook alweer?
    Ik volg Lost uitvoerig, maar die is me effe ontschoten.

  14. #1114

    Standaard

    [spoiler:bc6cc2e9a2]Eén van de stewardessen van Flight 815. Ze serveerde Jack in de pilot, en landde met de andere tailies aan de andere kant van het eiland. Toen de tailies hun trek over het eiland maakten met de gewonde Sawyer, verdween Cindy plotseling, ontvoerd door de Others.[/spoiler:bc6cc2e9a2]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    [spoiler:569c6f5cdc]Eén van de stewardessen van Flight 815. Ze serveerde Jack in de pilot, en landde met de andere tailies aan de andere kant van het eiland. Toen de tailies hun trek over het eiland maakten met de gewonde Sawyer, verdween Cindy plotseling, ontvoerd door de Others.[/spoiler:569c6f5cdc]
    Og jah, holy crap!

  16. #1116

    Standaard

    [spoiler:221d515b9c]In die ene aflevering waar Jack een video ziet terwijl een vrouw (hoe heet ze ook alweer) tegen hem praat en een heel ander verhaal verteld dan op die video , waar was dat eigenlijk goed voor? Op die tape lieten ze steeds een papier zien en daar stond dan dan sommigen van "The Others" de big boss niet meer zagen zitten en als het kon die operatie op een ongeluk laten lijken, met andere woorden, hem gewoon uit de weg ruimen. Jack geloofde dit duidelijk niet....maar waarom lieten ze die tape zien? Want ik heb nooit het idee gekregen dat iemand van die gekke lui de big boss niet meer doogden.[/spoiler:221d515b9c]

  17. #1117

    Standaard

    Jezus toch, wat haat ik al die eindejaars-lijstjes die overal weer verschijnen.

    Dan doe je zo je best om niets van seizoen 3 te weten te komen tot je ze allemaal achter elkaar kan kijken op DVD, maar dan is er toch weer 1 of andere eikel van een recensent die het zonodig vindt om in vette letters in z'n inleiding te zetten dat [spoiler:79aadad9d9]Mr. Eko[/spoiler:79aadad9d9] sterft in het eerste deel van dit 3e seizoen. Daar gaat je dag dan Dat moest ik dus echt nog niet weten en had ik ook helemaal niet verwacht.

    Bon, maar hopen dat ik in de komende maanden niet meer voor zo'n onaangename verrassingen kom te staan. Maar ik vind toch echt dat ze daar wat rekening mee kunnen houden, niet iedereen is bij met al die series. Een soort disclaimer bovenaan een artikel met wat voor spoilers er in het artikel staan vind ik toch niet teveel gevraagd.

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Jezus toch, wat haat ik al die eindejaars-lijstjes die overal weer verschijnen.

    Dan doe je zo je best om niets van seizoen 3 te weten te komen tot je ze allemaal achter elkaar kan kijken op DVD, maar dan is er toch weer 1 of andere eikel van een recensent die het zonodig vindt om in vette letters in z'n inleiding te zetten dat [spoiler:d84766841e]Mr. Eko[/spoiler:d84766841e] sterft in het eerste deel van dit 3e seizoen. Daar gaat je dag dan Dat moest ik dus echt nog niet weten en had ik ook helemaal niet verwacht.

    Bon, maar hopen dat ik in de komende maanden niet meer voor zo'n onaangename verrassingen kom te staan. Maar ik vind toch echt dat ze daar wat rekening mee kunnen houden, niet iedereen is bij met al die series. Een soort disclaimer bovenaan een artikel met wat voor spoilers er in het artikel staan vind ik toch niet teveel gevraagd.
    Als ik niks wil weten erover ga je toch het Lost Tread vermijden denk ik zo? als ik iets niet wil weten over een bepaalde film of serie ga ik ook niet rondsnuffelen bij de geopende treads erover

  19. #1119

    Standaard

    ik kom dan ook niet in deze topic, maar de frustratie over die spoiler wou ik toch even kwijt

  20. #1120

    Standaard

    Cuse suggested the show could end once it hits 100 episodes in season five ("Lost" is currently shooting episode 62). But it's far more likely that "Lost" would continue at least through its seventh season, when the show's thesps' current contracts expire.

    Bron: Variety
    7 seizoenen is wel heel erg veel. Vind 5 eigenlijk al te veel.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #1121

    Standaard

    goh 5 zou nog net kunnen, 5 is een goed aantal vind ik. 7 is teveel

  22. #1122

    Standaard

    hier wordt gesproken over de langdradigheid van de serie en het feit dat het allemaal zo bizar wordt dat ze vast beginnen te zitten.

    Ik las van de week toevallig op nu.nl dat de schrijvers dat zelf ook vinden, en hebben gevraagd wanneer het laatste seizoen gepland kan worden zodat ze daar naar toe kunnen schrijven.

  23. #1123

    Standaard

    Ja hoor mensen, vanmorgen de nieuwe episode gedownload. Zodra ik thuis kom direct kijken ! Ik heb er weer zin in ! 8) Wat jullie ?
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andym
    Ja hoor mensen, vanmorgen de nieuwe episode gedownload. Zodra ik thuis kom direct kijken ! Ik heb er weer zin in ! 8) Wat jullie ?
    absoluut, alleen erg trage torrent vandaag en kom niet opde nieuwsgroep en surfnet ligt ook al down aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  25. #1125

    Standaard

    Not in Portland is wat mij betreft een geweldige heropening van seizoen 3. Als ze dit niveau vasthouden hebben ze aan mij een zeer tevreden kijker!

    Op The Tail Section een mooie theorie over het gebruik van tijd in Not in Portland.

Pagina 45 van 139 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •