Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: trance/dance dvd's

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Als liefhebber van de hardere house stijlen kan ik ook wel aanraden Hellraiser live 2003 (met goede DD5.1), A Nightmare in Rotterdam (duurt jammergenoeg maar een uurtje en is stereo) Thunderdome X (compilatie van de thunderdomes gegeven tussen 1992-2002)
    M.O.H vind ik zelf niet zo goed van kwaliteit, al heb ik de laatste nog niet gezien.
    Nou ik heb hem wel gezien en kwaliteit is echt slecht. Vergelijkbaar met de filmpjes van 1992 van de thunderdome compilatie... niet de moeite waard. Muziek vindt ik ook niet lekker gemixt.

    Gelukkig maar dat er inmiddels weer nieuwe Thunderdomes zitten aan te komen (Thunderdome 2nd generation!)
    De cd heb ik gister al gekregen, maar komt er dan ook een nieuwe dvd??
    Op het laatste Thunderdome feest vorig jaar is er gefilmd dus....
    Daar was ik bij in Utrecht...dat was de minste Thunderdome ever...als ze dan een dvd uitbrengen dan het liefst de set van Vince die gozer is super 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Qlimax 2006 dvd+cd uit!!!
    Heerlijk feestje geweest...
    Krijg alweer de kriebels als ik de voorproefjes zie...

  3. #28

    Standaard

    Ik wil zelf de Housequake CD/DVD gaan kopen.. Kijk op www.housequake.nl voor meer informatie.

  4. #29

    Standaard

    Underworlds Everything, Everything was die eerste dvd die ik ooit kocht. Het heeft nog zeker een half jaar geduurd voordat ik een dvd speler had!!

    Waar ik zelf ook een grote fan van ben (het is geen trance, maar wel dancd/animatie) is Daft Punks Interstella 5555.
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •