Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 620 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Ja ik ik heb ongeveer 1400 dvd allemaal gekopieerd waarom betalen als het ook kan kopieeren

  2. #527

    Standaard

    In het geval van Zwartboek lijkt me dat inderdaad niet kloppen, aangezien dit een nederlandse film is. Buitenlandse films zijn idd eerder te verkrijgen dan de nederlandse release data.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdt11
    Ja ik ik heb ongeveer 1400 dvd allemaal gekopieerd waarom betalen als het ook kan kopieeren
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #529

    Standaard

    Ik koop normaal gesproken titels alleen origineel.. Enkele uitzonderingen daargelaten die ik nog niet origineel tegen gekomen ben..Op het moment dat ik de originele versie tegenkom mag het kopietje meteen de prullenbak in..
    Tired of being what you want me to be

  5. #530

    Standaard

    ik koop al mijn dvd,s orgineel wil mijn hele collectie orgineel houden

  6. #531

    Standaard

    Mijn collectie is uiteraard 100% origineel. Ik kijk natuurlijk wel eens divx als ik heel eerlijk ben, maar dat doet vrijwel iedereen, zoals ook wel in het filmlijstjes systeem is te zien. Die gooi ik alleen zonder uitzondering weg na het kijken en als ik een film goed genoeg vond koop ik hem tzt. Daarnaast vind ik ook altijd wel het geduld om films niet te downloaden ookal zijn ze al te krijgen, zoals nu Last King of Scotland en The Prestige, simpelweg omdat ik die op het witte doek wil meemaken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #532

    Standaard

    Mijn collectie is ook 100% orgineel. Maar goed ik kijk natuurlijk ook wel eens een gedownloade film, maar dat is dan vaak als de releasedatum met ons land erg verschilt met die in de VS. Wanneer ik een film dan echt graag wil zien download ik die gewoon. En zo erg vind ik dat niet want vaak koop ik die dvd dan ook nog wel als t in de schappen ligt.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Mijn collectie is ook 100% orgineel. Maar goed ik kijk natuurlijk ook wel eens een gedownloade film, maar dat is dan vaak als de releasedatum met ons land erg verschilt met die in de VS. Wanneer ik een film dan echt graag wil zien download ik die gewoon. En zo erg vind ik dat niet want vaak koop ik die dvd dan ook nog wel als t in de schappen ligt.
    Precies, ik zie het voor mezelf als een soort van trial versie. Eén keer kijken, en als het bevalt: Kopen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #534

    Standaard

    Ik koop DVD's enkel origineel, niet gekopieerd, dat oogt vele mooier in m'n kast als het originele zijn

  10. #535

    Standaard

    Ik denk dat ik van de 300 dvd's die ik heb ongeveer 10 kopietjes heb... Ik had een tijd geleden zo'n opwelling om wat films te downen, omdat ze hier niet uit waren of ik was gewoon nieuwsgierig.
    Nu doe ik dat ook niet meer. Als ik al iets download, dan zet ik het op een rewritable, ik kijk het, en gooi m dan weer weg. Als de film de moeite waard is dan koop ik m

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    In het geval van Zwartboek lijkt me dat inderdaad niet kloppen, aangezien dit een nederlandse film is. Buitenlandse films zijn idd eerder te verkrijgen dan de nederlandse release data.
    Zwartboek circuleert al maanden rond op bekende warez forums

  12. #537

    Standaard

    Het gaat hierbij vaak om films die op de Oscar-nominees lijst staan. Deze films worden naar juryleden en pers toegestuurd. Ik heb laatst zo ook Children of Men gekeken. Er scrolled dan af en toe tekst onder door het beeld.
    Ik meen dat Zwartboek ook genomineerd was voor bepaalde prijzen?

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Zwartboek circuleert al maanden rond op bekende warez forums
    Ja fake bestanden, sinds enkele weken pas screeners.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Zwartboek circuleert al maanden rond op bekende warez forums
    Ja fake bestanden, sinds enkele weken pas screeners.
    nee hor ik heb de dvd al

  15. #540

    Standaard

    Ik koop ze ook origineel

  16. #541

    Standaard

    Ik download de meeste films eerst of huur ze van de videotheek. Van de films die ik het herkijken waard vind koop ik vervolgens het origineel op dvd. Ik wacht dan wel tot de prijzen tot een aantrekkelijk peil gedaald zijn.

  17. #542

    Standaard

    Tussen de +/- 500 retail dvd's die ik heb, staat 1 kopietje tussen die ik ooit kreeg.

  18. #543

    Standaard

    Mijn volledige collectie is legaal. Vroeger weleens LOTR: FOTR gekeken op een cd die mijn broer bijhad, maar verder is dat ook niet gekomen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #544

    Standaard

    Ik heb ook enkel originele dvd's in mijn collectie, ik huur weleens een film die ik vervolgens kopieer op een rewitable zodat mijn vader hem ook kan zien ... Ja ik weet het, het is verboden....
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Ik heb ook enkel originele dvd's in mijn collectie, ik huur weleens een film die ik vervolgens kopieer op een rewitable zodat mijn vader hem ook kan zien ... Ja ik weet het, het is verboden....
    Ja en nee. Kopiëren van een gehuurde DVD is legaal. De kopie vervolgens uitlenen niet.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ja en nee. Kopiëren van een gehuurde DVD is legaal. De kopie vervolgens uitlenen niet.
    Dus als zijn vader het kopietje van de huurdvd bij hem komt kijken is het wél weer legaal
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #547

    Standaard

    ik heb zo'n 1000 originele dvds.. toen ik thuis woonde heb ik veel gekocht, nu ik een eigen huisje heb wat minder.. maar heb ondertussen alweer zo'n 15 blu-rays en 6 playstation 3 games, blijft toch een hobby.

    even dit. over de razzies NORBIT vindt ik zo slecht nog niet.. 5x genomineerd.. maar zullen veel mensen niet eens mee zijn.. maar ik heb toch een aantal keer gelachen.. HOW YOU DOING?

    The scariest movie of all time is a true story.
    The Blair Witch Project (1999)

    hitchcock fan

  23. #548

    Standaard

    The Blair Witck Project (1999) is niet waargebeurd hoor.

  24. #549

  25. #550

    Standaard

    Ik heb alles origineel, moet er niet aan denken om 1 kopietje in mijn kast te hebben.
    In Nomine Magni Dei Nostri Satanas

Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •