ja er zijn nog vrineleike uhum vriendelijke mensen hier......Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
ja er zijn nog vrineleike uhum vriendelijke mensen hier......Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
hé.. ik zie dat je je signature hebt aangepast?????Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
staat veel leuker he !!!
The greatest thing, you'll ever learn,
is just to love, and be loved in return...
Ja vond ik ook en nu zelfs aan de goede spelling aangepastOorspronkelijk gepost door Hanna
hmmz... ik hoop dat er nog wat meer mensen gaan gaan reageren die regelmatig op dit board komen.
grtz Youp
Your wish is my command In dit geval danOorspronkelijk gepost door Mous
Allereerst welkom alle nieuwe leden die er al zijn en alle nieuwe leden die gaan komen. Ik ben hier ongeveer anderhalve maand lid en had nooit vermoed dat ik hier zoveel aanwezig zou zijn. Maar ik plak nou eenmaal waar ik t gezellig vind. Hoop nog een tijdje te blijven plakken ook
Wat leuk Hanna, ik sta bij jou op de 1e plaats. zelfs nog vóór Luther.Oorspronkelijk gepost door Hanna
Waaauuuw!!!
Voor alle nieuwe leden: heel fijn leuk hartelijk blij welkom allemaal. Ga naar de leden en tik top 10-posters aan dan zullen jullie zien dat ik wel "meeval".
Tikkie verslaafd, toegegeven, maar verder.....
Die is snel thuis!!!!Oorspronkelijk gepost door Mous
Ik type vrij langzaam (ambtenaar) en kijk het ook nooit na (ambtenaar).Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
Kan best zijn als je thuis achter de computer zit.Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
[Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]
't Gat 'r hiero om dat je maf-fia bent van DVD.Oorspronkelijk gepost door Robert Slegers
Hallo allemaal, laat ik mij in deze draad ook maar even voorstellen.
Ik ben Hayo (31) en ik kom hier toch al weer een tijdje, hoewel ik in het begin alleen passief mee las en pas recentelijk ook een beetje aktief aan het posten ben.
Ik heb al weer ruim 3,5 jaar een DVD-speler (sinds kort m'n derde al weer) in mijn bezit en in de loop der jaren inmiddels een leuke collectie DVDs opgebouwd, al zeg ik het zelf! Vooral in het begin, toen de US-$ nog ruim onder de 2 gulden was heb ik voornamelijk via het Internet in de VS/Canada gekocht (nam zelfs speciaal een credit-card om online DVDs te kunnen kopen!), maar toen de Euro zo in waarde daalde werden mijn aankopen ineens allemaal Regio-2.
Dankzij dit Forum ben ik ook achter een paar leuke voordeeltjes gekomen welke ik anders misgelopen zou zijn. Om recente voorbeelden te noemen: bij Videoland 2 DVDs voor 25 Euro waardoor ik eindelijk Jurassic Park C.E. voor een leuke prijs vandaan heb, en de recentelijk geposte Media Markt ArenA prijs voor Saving Private Ryan voor 18 Euro, die ik ook nog steeds een keer wou hebben!
Leuk om met jullie over onze film-liefhebberij te kletsen en te discussieren en elkaar te helpen met tips en voordeeltjes!
welkom aan alle nieuwe forummers
Welkom op het forum veel plezier.
Mvg
Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.
Welkom op het Date Voor Danielle (DVD) forum...wees lief voor elkaar
"I like it sideways"
Erg aardig, maar gedraag jij je ook een beetje beter dan voor je afwezigheid? Ik heb geen zin om weer iedere dag een uur nietszeggende berichtjes door te lopen...Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
Nietszeggend? Waarom heb ik dat altijd? Ik ben niet de enige, maar ik krijg zo'n bad girl imago...snik snikOorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
"I like it sideways"
En anders Offie wel...Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
Enne.. Welkom iedereen!
Erg leuk om je erbij te hebben. Dus van harte welkom hier. Maar ik hoop ook dat je, behalve de voordeeltjes kwa centen (altijd leuk meegenomen en niks mis mee), ook je mening en je smaak met ons deelt en niet deelt.Oorspronkelijk gepost door Haay1971
Op die manier groeit het forum tot een mooie verrijking voor ons allemaal.
Schat jezelf niet te hoog in hoor... Mag het ook "annoying girl" zijn?Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
Annoying is toch minder erg? Als ik zoooo annoying ben schop me dan d'r uit; JIJ hebt die POWER...Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
"I like it sideways"
Ja Henk een ambtenaar is nou eenmaal onweerstaanbaar.Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
Ik ben Luther
Welkom Luther...Op het DVD.NL forum, dat je nog lang hier mag blijven en veel zult lerenOorspronkelijk gepost door Luther Hartog
Eigenlijk niet zo nieuw.. maar toch ook weer wel. Ik ben Frank 26jr sinds kort in het bezit van mijn eerste HT. Favouriete films.. uhhm. .erg veel ... films van Sergio Leone. .. films van Stanley Kubrick. .. en Tarantino... Ik hoop jullie allemaal nog vaak tegen te komen met posts.
mzzl!
"No one needs to know about this except you, me and Mr.-soon-to-be-living-the-rest-of-his-short-ass-life-in-agonizing -pain-rapist here. "
Waarom komen jullie niet eens op mIRC?
Het zou een leuke manier zijn om hallo te zeggen en dan kan er wat meer gesproken worden over zaken zonder dat het al te veel boardspace in gaat nemen.
btw dan kan Danielle d'r hart ook ophalen imo
Wat een contradicttie: onze Luther welkom heten.Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
Hij is tot ver over de grenzen bekend, tot ver over de Hongaarse grens zelfs. Zelfs jeugd van roond de 15 zegt hem te kennen.