Pagina 49 van 139 EersteEerste ... 394546474849505152535999 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    Briljante aflevering!

    En wat 'Some fans and critics complain that the story has gotten confusing and unsatisfying' betreft, moeten we gewoon maar afwachten hoe en of het allemaal beantwoord wordt. Voor nu is Lost wekelijks prima vermaak voor mij.
    Mee eens, ik vind het langzaam ontrafelen van het mysterie juist de grote kracht van lost. Als er een iemand schuldig is aan het dalen van de kijkcijfers is het ABC zelf! Die met hun ellenlange onderbrekingen van een seizoen (paar maanden pauze) het ritme uit de serie halen en daarmee ook voor veel mensen de kijk beleving.
    En vergeet het driemaal verschuiven (naar nog later op de avond) van de uitzendtijd ook niet, daar wordt namelijk geen enkele serie beter van.

  2. #1202

    Standaard

    Volgend seizoen wordt non-stop (net als 24, maar met wat minder dubbelafleveringen).
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Deze vond ik toch ook wel weer aardig gevonden..
    Foto van het schilderij van Thomas/Claire (ergens uit S1 al geloof ik??) en die uit de office van Widmore in 3.08

    schilderij
    Lost Easter Eggs
    Tijdgebonden kan dat niet kloppen. Toen we dat schilderij bij Thomas zagen hangen, was het zo'n 8 maanden voor de crash. Toen we Desmond bij Widmore zagen, was dat op z'n minst 3 jaar voor de crash, want Desmond maakte 3 jaar geleden (in Lost-tijd) z'n reis rond de wereld.

    "It was three years ago. I was on a solo race around the world." - Desmond in Orientation (2x03)

  4. #1204

    Standaard

    Ach ja, met dat tijdrijzen of die levenscyclus die blijkbaar steeds maar door blijft gaan, of leven in een soort van Matrixwereld, kunnen schilderijen overal hangen als je het mij vraagt

  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ach ja, met dat tijdrijzen of die levenscyclus die blijkbaar steeds maar door blijft gaan, of leven in een soort van Matrixwereld, kunnen schilderijen overal hangen als je het mij vraagt
    Remember, als je een deja vu hebt betekent het dat er iets werd veranderd in de Matrix... Dus misschien de deja vu van deze schilderij is het feit dat Desmond zijn toekomst wilde veranderen...

  6. #1206

    Standaard

    geodendag zeg, ik heb vandaag pas afl 8 kunnen binnenhalen en heb hem meteen gekeken.

    De 1e 7 afleveringen vond ik dat Lost een stuk achteruitgaan was, maar deze aflevering maakt echt alles goed (ik heb weer hoop ). Kan niet wachten op de volgende aflevering. ben blij dat ik hem vandaag pas binnen heb gekregen, want ik weet niet hoe ik die 7 dagen had doorgekomen als ik 'm donderdag al had gehad.

    In elke aflevering zit een ''Lost'' moment, zoals je dat noemt. maar deze aflevering was in z'n geheel een Lost moment.

  7. #1207

    Standaard

    Damn right. Heb 'm al drie keer opnieuw aangezet

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    In elke aflevering zit een ''Lost'' moment, zoals je dat noemt. maar deze aflevering was in z'n geheel een Lost moment.
    Zo kun je het beschrijven, ja. Zo had bv. aflevering 7 als Lost moment die kamer met Karl erin, vond ik. Maar aflevering 8 was briljant gewoon. Ik heb nog meer respect voor Henry Ian Cusick!

  9. #1209

    Standaard

    In de nieuwsbrief van McFarlane:

    Die Sun en Sawyer zagen er niet echt goed uit, maar deze 2 zijn geweldig:
    (Dit zijn nog wel de prototypes)

    Jin.



    PROP: Includes a full-scale replica of PAGES FROM SUN'S TRANSLATION BOOK. At the conclusion of Season 1, Jin's wife Sun gives him a booklet of Korean-to-English translation so that he can communicate with Sawyer, Michael and Walt while on the raft.

    SOUND: "Others! Others! Others! Others!" - "I love you." - Spoken in Korean: "I can't talk to anyone. I can't understand them. I need you, Sun." - "Everything is going to change" - Spoken in Korean: "Bahlie!" ("Hurry!")



    Mr. Eko.



    PROP: Includes a full-scale replica of the DHARMA ORIENTATION FILM FRAME. Eko finds a missing portion of the Dharma Initiative orientation film hidden within a Bible. When spliced into the portion of the film that Locke has found in the hatch, it reveals vital information to the survivors of Flight 815.

    SOUND: "And tell your friends I let you live. That Mr. Eko let you live." - "I understand that you live in a world where righteousness and evil seem very far apart, but that is not the real world." - "Hello, I am Mr. Eko."


    Lost Serie 3 gaan worden:

    - Sayid
    - Desmond
    - Claire
    - Henry Gale

    En nog meer info over de poppetjes Sawyer en Sun:

    Sawyer:
    PROP: Includes a full-scale replica of SAWYER'S LETTER. The ultimate conman, James "Sawyer" Ford boards Oceanic Flight 815 after being arrested and deported from Sydney. Among his only possessions is the never-mailed letter he wrote as a child addressed to "Mr. Sawyer," the man who swindled James' parents out of their life savings, which led to their deaths.

    SOUND:"I'm a complex guy, sweetheart." - "There are nicer ways to wake a man up, Freckles." - "There's a new sheriff in town boys, y'all best get used to it." - "Fun time is over, Bongo. Why don't you go hit the buffet."


    Sun:
    PROP: Includes a full-scale replica of Sun's OCEANIC BOARDING PASS SLEEVE. Every passenger aboard doomed Flight 815 carried a boarding pass. This exact reproduction of the Oceanic boarding pass sleeve is available for the first time exclusively from McFarlane Toys!

    SOUND: "Have you never lied to a man you've loved " - "I was going to leave you..... I was going to get away" - "My wedding ring ... it's gone!" - Spoken in Korean: "I'm not saying you should go alone. I'm coming with you."

  10. #1210

  11. #1211

    Standaard

    Don't get your hopes up mensen, het is een beetje teleurstellend als je de previews hebt gezien ! Ik hou van Lost dus elke aflevering vind ik wel ok, maar deze (aflevering 9 dus) is niet meer dan ok......volgende week hopelijk weer beter !
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  12. #1212

    Standaard

    Het begint erop te lijken dat de Sell-out theory nog weleens dichter aan de oorspronkelijke motivatie ligt dan gehoopt.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #1213

    Standaard

    Het was idd een wat slomere aflevering ,maar zoals de makers zelf al zeiden ; niet elke aflevering is even spannend en onthullend. Jack blijft mijn favoriet!

    Toch vond ik de promo weer veelste overdreven...


  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Het begint erop te lijken dat de Sell-out theory nog weleens dichter aan de oorspronkelijke motivatie ligt dan gehoopt.
    Dat is werkelijk de domste theorie die ik ooit over deze serie heb gelezen

    Ik heb een keer iets heel uitgebreids gelezen dat veel ging over het elektromagnetisme, ik denk ook dat dat wel een grote rol gaat spelen in de ontknoping. Daarnaast begint het meer en meer te lijken op een experiment van een regering/invloedrijke organisatie.

    Ook heb ik sterk het gevoel dat ze allemaal dingen fout hebben gedaan en zonden hebben gemaakt en nu een nieuwe kans krijgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1215

    Standaard

    Nadeel was dat de werkelijke grote onthulling, wat betreft [spoiler:7b43a03082]Cindy en de kinderen[/spoiler:7b43a03082] al onthuld was in de trailer, en zelfs 2 maanden terug al in die Lost Moments. Dat is gewoon zonde. Gemiste kans, deze aflevering.

    Enfin, volgende week een lekkere stand-alone episode als ik het goed heb.

  16. #1216

    Standaard

    Niet echt een denderende aflevering maar toch is iedere Lost episode weer genieten Hopen op een betere volgende week. Dit was een beetje vaag allemaal...

  17. #1217

    Standaard

    Klopt het dat één van de volgende mensen dood is?

    [spoiler:42068a0111]Charlie en/of Claire[/spoiler:42068a0111]

    En hopelijk is [spoiler:42068a0111]Sun[/spoiler:42068a0111] ook nog in leven?

    Horen we nog iets over Walt en Michael?
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #1218

  19. #1219

    Standaard

    [spoiler:17f608be72]Wat een ***serie zeg.. ik weet t.. dit replytje levert niets op voor dit topic, maar wat zo leuk leek in seizoen 1 hebben ze in 2 seizoenen erna goed verziekt vind ik... bah[/spoiler:17f608be72]

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Wijsbroek
    [spoiler:5deffc40bf]Wat een ***serie zeg.. ik weet t.. dit replytje levert niets op voor dit topic, maar wat zo leuk leek in seizoen 1 hebben ze in 2 seizoenen erna goed verziekt vind ik... bah[/spoiler:5deffc40bf]
    [spoiler:5deffc40bf]Ik weet ook niet precies wat het is, bij seizoen 1 kon ik niet wachten op een nieuwe aflevering, nu is dat helemaal weg.
    Het is ook niet raar dat de kijkcijfers dalen, ze laten amper meer iets zien van de orginele cast en ze laten veel vragen onbeantwoord. Vind de others ook stukken minder interessant dan de problemen/vragen die de personages hadden in seizoen 1. De flashbacks zijn ook niet echt meer wat het geweest is, in seizoen 1 zag je meer dat door die gebeurtenissen de personen zo zijn als ze zijn.

    Aflevering 9 was erg zwak, er zaten misschien 5 van de 42 minuten in die werkelijk wat toevoegen aan het hele verhaal. De rest is gewoon onnodige opvulling.
    Blijft een leuke serie, maar er moet zeker dit seizoen nog iets veranderen. Meer van dit soort afleveringen en dan ben ik bang dat nog een aantal miljoen de serie niet meer gaat volgen.
    [/spoiler:5deffc40bf]

  21. #1221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Klopt het dat één van de volgende mensen dood is?

    [spoiler:8d45763112]Charlie en/of Claire[/spoiler:8d45763112]
    [spoiler:8d45763112]Charlie gaat waarschijnlijk snel dood[/spoiler:8d45763112]

  22. #1222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Klopt het dat één van de volgende mensen dood is?

    [spoiler:bc5b71cee3]spoiler[/spoiler:bc5b71cee3]

    En hopelijk is [spoiler:bc5b71cee3]spoiler[/spoiler:bc5b71cee3] ook nog in leven?

    Horen we nog iets over Walt en Michael?
    [spoiler:bc5b71cee3]Nee, die leven alletwee nog, maar Charlie gaat misschien dood.[/spoiler:bc5b71cee3]

    [spoiler:bc5b71cee3]Ja, Sun leeft nog[/spoiler:bc5b71cee3]

    [spoiler:bc5b71cee3]Nog niets van gehoord, nee. Die komen waarschijnlijk heel het derde seizoen niet meer terug.[/spoiler:bc5b71cee3]

  23. #1223

    Standaard

    Qua verhaal een niet zo sterke aflevering maar wel héél erg grappig
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1224

    Standaard

    Ik vond 't een goede karaktergedreven aflevering deze week. Misschien niet veel onthullingen ([spoiler:bdf4d899b7]oh, dus nu heeft DHARMA ook een bus[/spoiler:bdf4d899b7]), maar wel een goed achtergrondverhaal.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #1225

    Standaard

    en het einde is toch wel veel belovend...
    [spoiler:4041ff5ceb] hopelijk nu een keer een Danielle flashback!

    de canadese promo ziet er goed uit 8) [/spoiler:4041ff5ceb]

Pagina 49 van 139 EersteEerste ... 394546474849505152535999 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •