Pagina 23 van 74 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1849 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Het geheugen is 77 euro per stuk, dus bij mekaar 154 euro. En ik had gelezen dat Windows Vista minimaal 2 gb ram nodig had, dus ik weet niet of dit zo handig is?

  2. #552

    Standaard

    1 x Logitech Cordless Desktop EX110 (zwart) 29 euro
    1 x Logitech Speakerset Z-3e 2.1 (zwart) 61 euro
    Heb je dit extra nodig? Heb je nu geen computer waar je je oude spulletjes van over kunt zetten?

    1 x Sapphire Videokaart PCI-e Radeon X1950XT 256MB GDDR3 2xDVI/VIVO 198 euro
    Ik weet niet wat je bedoelt met "andere media toepassingen" bedoelt, maar dit is een stevige kaart als je geen spelletjes speelt. Daar valt dan zeker wat op te bezuinigen. Of je moet heel veel video monteren e.d.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    1 x Logitech Cordless Desktop EX110 (zwart) 29 euro
    1 x Logitech Speakerset Z-3e 2.1 (zwart) 61 euro
    Heb je dit extra nodig? Heb je nu geen computer waar je je oude spulletjes van over kunt zetten?

    1 x Sapphire Videokaart PCI-e Radeon X1950XT 256MB GDDR3 2xDVI/VIVO 198 euro
    Ik weet niet wat je bedoelt met "andere media toepassingen" bedoelt, maar dit is een stevige kaart als je geen spelletjes speelt. Daar valt dan zeker wat op te bezuinigen. Of je moet heel veel video monteren e.d.
    De speakers en de deskopset ben ik wel nodig, want de pc waar ik eventueel onderdelen vanaf zou kunnen halen blijft helaas gewoon in gebruik.

    Met andere media toepassingen bedoel ik bijvoorbeeld een filmpje kijken, maar niet video monteren of iets dergelijks. Ik had zelf ook al bedacht dat de videokaart wel wat gedowngrade zou kunnen worden, maar ik ben nog niet tegen een andere goede optie aangelopen. Misschien dat iemand tips heeft?

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    1 x Logitech Cordless Desktop EX110 (zwart) 29 euro
    1 x Logitech Speakerset Z-3e 2.1 (zwart) 61 euro
    Heb je dit extra nodig? Heb je nu geen computer waar je je oude spulletjes van over kunt zetten?

    1 x Sapphire Videokaart PCI-e Radeon X1950XT 256MB GDDR3 2xDVI/VIVO 198 euro
    Ik weet niet wat je bedoelt met "andere media toepassingen" bedoelt, maar dit is een stevige kaart als je geen spelletjes speelt. Daar valt dan zeker wat op te bezuinigen. Of je moet heel veel video monteren e.d.
    De speakers en de deskopset ben ik wel nodig, want de pc waar ik eventueel onderdelen vanaf zou kunnen halen blijft helaas gewoon in gebruik.

    Met andere media toepassingen bedoel ik bijvoorbeeld een filmpje kijken, maar niet video monteren of iets dergelijks. Ik had zelf ook al bedacht dat de videokaart wel wat gedowngrade zou kunnen worden, maar ik ben nog niet tegen een andere goede optie aangelopen. Misschien dat iemand tips heeft?
    Gewoon even rondkijken in winkels en op internet. Videokaarten zijn er in allerlei soorten en prijzen. Check bijvoorbeeld eens op MyCom ofzo: http://www.mycom.nl

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    1 x Logitech Cordless Desktop EX110 (zwart) 29 euro
    1 x Logitech Speakerset Z-3e 2.1 (zwart) 61 euro
    Heb je dit extra nodig? Heb je nu geen computer waar je je oude spulletjes van over kunt zetten?

    1 x Sapphire Videokaart PCI-e Radeon X1950XT 256MB GDDR3 2xDVI/VIVO 198 euro
    Ik weet niet wat je bedoelt met "andere media toepassingen" bedoelt, maar dit is een stevige kaart als je geen spelletjes speelt. Daar valt dan zeker wat op te bezuinigen. Of je moet heel veel video monteren e.d.
    De speakers en de deskopset ben ik wel nodig, want de pc waar ik eventueel onderdelen vanaf zou kunnen halen blijft helaas gewoon in gebruik.

    Met andere media toepassingen bedoel ik bijvoorbeeld een filmpje kijken, maar niet video monteren of iets dergelijks. Ik had zelf ook al bedacht dat de videokaart wel wat gedowngrade zou kunnen worden, maar ik ben nog niet tegen een andere goede optie aangelopen. Misschien dat iemand tips heeft?
    http://tweakers.net/reviews.dsp?Cate...Best+Buy+Guide

    Check de link. Ik vind het multimedia systeem van januari beter dan die van maart. Check ook de rest van tweakers. Ik heb ook laatst mijn pc geupdate en heb er veel aan gehad.

    Dus ik zou bezuinigen op de videokaart. Bijvoorbeeld een 7900gs of een 7600gt.
    Ik zou daarnaast sowieso niet de sapphire kaart nemen, er zijn veel problemen met hun X1950pro kaarten. Ik heb zelf de club3d gehad, hier zit al standaar een andere koeler op. Toch heb ik de kaart weer snel geruild, maar dit is ook meer omdat ik niet aan de ATI kaart kon wennen, ik ben toch meer van de NVIDIA kaarten.

    Daarnaast kan je misschien nog iets kunnen bezuinigen op het moederbord. Kijk bijvoorbeeld naar de Asus P5B serie borden of de gigabyte (D)S3.

    Ook op het geheugen kan je nu bezuinigen, je kan altijd later nog een gig erbij in zetten.
    Turn around and feel the vibe.....

  6. #556

    Standaard

    Op het moederbord gaat ook bezuinigd worden, want het word nu een Neo-F. Is in principe hetzelfde als het moederbord wat ik nu heb alleen wat minder aansluitingen en 34 euro goedkoper.

    De videokaarten vind ik ook een goeie tip en daar gaat ik dan ook even naar kijken.

  7. #557

    Standaard

    Ik weet niet hoeveel waarde je aan het scherm hangt, maar 20"TF kan ook 17", vooral als je geen spellen speelt. Ook kun je overwegen een "no-name" scherm te kopen, dat scheelt ook al aanzienlijk in de kosten.
    Deze bijv : klik ook een samsung maar dan 17"voor 269, scheelt weer 120 euro :wink: .

  8. #558

    Standaard

    Ik vind het scherm wel belangrijk, omdat ik van plan ben er ook af en toe een filmpje of te kijken. Dan kijkt een 20" denk ik toch net iets fijner als een 17". Toch bedankt voor de tip.

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik vind het scherm wel belangrijk, omdat ik van plan ben er ook af en toe een filmpje of te kijken. Dan kijkt een 20" denk ik toch net iets fijner als een 17". Toch bedankt voor de tip.
    Films/series kijken doe ik toch liever via de TV-out op mijn normale televisie. Kwaliteit is perfect, maar ik weet natuurlijk niet of je tv een beetje in de buurt staat van je pc. Maar 't kijkt toch een stuk lekkerder dan achter je pc.

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik vind het scherm wel belangrijk, omdat ik van plan ben er ook af en toe een filmpje of te kijken. Dan kijkt een 20" denk ik toch net iets fijner als een 17". Toch bedankt voor de tip.
    Films/series kijken doe ik toch liever via de TV-out op mijn normale televisie. Kwaliteit is perfect, maar ik weet natuurlijk niet of je tv een beetje in de buurt staat van je pc. Maar 't kijkt toch een stuk lekkerder dan achter je pc.
    Da's ook waar en misschien dat je met de besparingen die tot nu toe genoemd zijn meteen alsnog een TVkaart aanschaffen waardoor je je filmpjes op TV kunt kijken :wink: .

  11. #561

    Standaard

    De tv op mijn kamer is kleiner als 20", dus dan ga ik er nog niks op vooruit. :wink:
    Toch bedankt voor de tips.

    Ik had nog wel een vraagje, wil iemand van jullie misschien eens op surfspot.nl kijken of ze op het vervolgscherm kunnen komen van Saxion Hogescholen?
    Want ik wil zit nu dus op die hoofdpagina en dan kies ik voor Saxion Hogescholen (is mijn school) en dan geeft die een error. Dat is bij mij de enige school waar die een error bij geeft en die moet ik dus toevallig net hebben. Kan dit misschien aan mijn instellingen liggen?

  12. #562

    Standaard

    Krijg ook een error


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  13. #563

    Standaard

    Ok, bedankt. Ik heb ze maar even gemaild wat ik nu moet doen.

  14. #564

    Standaard

    Ik ook...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #565

    Standaard

    probleem:

    tv-scherm met 1 vga aansluiting waarop nu de xbox 360 staat aangesloten.

    Nu wil ik straks ook een pc aansluiten maar ik wil liever niet steeds de vga stekkers verwisselen, bestaat er zoiets als een kastje waarop ik de twee vga stekkers (PC en xbox ) kan aansluiten en met een knopje kan omzetten??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #566

    Standaard

    Ja, heet een switchbox.
    Die gebruiken ze ook om 2 pc's met 1 monitor te bedienen.
    Dit is een voorbeeld....

    Switchbox


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Ja, heet een switchbox.
    Die gebruiken ze ook om 2 pc's met 1 monitor te bedienen.
    Dit is een voorbeeld....

    Switchbox


    Jeroen.
    Ik weet genoeg, bedankt!
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #568

    Standaard

    Let er wel op dat er behoorlijk wat veschil kan zitten tussen de diverse swithckastjes. Ook werken deze vaak niet altijd even goed samen met multimedia toetsenborden, maar in dit geval zal dat niet doorgelusd worden naar ik aanneem.

  19. #569

    Standaard

    Ik krijg als ik Quicktime 7.1.5 ofzo probeer te installeren telkens een foutmelding dat er al een andere public preview versie aanwezig is die niet geupdate kan worden. Heb al vanalles geprobeerd. Natuurlijk oude versies verwijderd, register van quicktime geschoond. Maar 't probleem blijft, iemand die dit ook heeft gehad en weet hoe het opgelost kan worden?

  20. #570

    Standaard

    Dit ff installeren en uitvoeren.
    Moet goedkomen

    http://support.microsoft.com/kb/290301/

    Succes.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Dit ff installeren en uitvoeren.
    Moet goedkomen

    http://support.microsoft.com/kb/290301/

    Succes.


    Jeroen.
    Bedankt, maar ook die oplossing was ik al ergens tegengekomen. Het werkt helaas nog steeds niet. Quicktime komt niet in de remove lijst voor.

  22. #572

    Standaard

    Mannen, ik heb een vraag:

    Wat is de beste manier om zo hoog mogelijk in de google te komen, behalve sponsoring dan?

    worden bijv Metat tags nog steeds gebruikt of loop ik nu hopeloos achter?

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Mannen, ik heb een vraag:

    Wat is de beste manier om zo hoog mogelijk in de google te komen, behalve sponsoring dan?

    worden bijv Metat tags nog steeds gebruikt of loop ik nu hopeloos achter?
    Meta tags worden nog zeker gebruikt, maar wat erg goed werkt is als je veel gelinkt wordt vanaf andere sites. Probeer dus zoveel mogelijk links te krijgen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Dit ff installeren en uitvoeren.
    Moet goedkomen

    http://support.microsoft.com/kb/290301/

    Succes.


    Jeroen.
    Bedankt, maar ook die oplossing was ik al ergens tegengekomen. Het werkt helaas nog steeds niet. Quicktime komt niet in de remove lijst voor.


    Probeer dit is als je het nog niet hebt geprobeerd:

    Start, Uitvoeren, regedit en daarna HKEY_LOCAL_MACHINE, software en uit deze lijst Apple Computer, Inc. verwijderen en hetzelfde ook doen bij HKEY_CURRENT_USER als Apple Computer in delijst staat.

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Dit ff installeren en uitvoeren.
    Moet goedkomen

    http://support.microsoft.com/kb/290301/

    Succes.


    Jeroen.
    Bedankt, maar ook die oplossing was ik al ergens tegengekomen. Het werkt helaas nog steeds niet. Quicktime komt niet in de remove lijst voor.


    Probeer dit is als je het nog niet hebt geprobeerd:

    Start, Uitvoeren, regedit en daarna HKEY_LOCAL_MACHINE, software en uit deze lijst Apple Computer, Inc. verwijderen en hetzelfde ook doen bij HKEY_CURRENT_USER als Apple Computer in delijst staat.
    't Probleem blijft helaas. Schijnt dat het ook aan je Service Pack 2 kan liggen, maar om die nu helemaal te deinstalleren. Waardeloos dit. Toch weer bedankt voor je hulp.

Pagina 23 van 74 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •