Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 251 worden weergegeven.

Discussie: Rome (TV-serie)

  1. #226

    Standaard

    Vandaag de finale gezien. Helaas zit deze serie er alweer definitief op terwijl die eigenlijk nog maar net begonnen is. Ik kan iedereen in ieder geval alvast verklappen dat dit tweede seizoen minstens net zo goed is als de eerste :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #227

    Standaard

    Binnenkort maar eens beginnen aan Seizoen 1.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  3. #228

    Standaard

    Ik vond seizoen 2 net zo goed als seizoen 1. Daarnaast wil ik graag deze serie kopen op DVD. Mijn vraag wordt er een DVD box uitgebracht van seizoen 2 of komt er een combinatiebox uit van seizoen 1 en 2 tezamen.

  4. #229

    Standaard

    Reken op één seizoensbox van seizoen 2 rond einde augustus. Ze gaan seizoen 1 nog eens uitbrengen in een andere goedkopere verpakking. En dat einde mei op 30 mei.
    dus nog dit jaar een combinatiebox uitbrengen zie ik niet gebeuren . Eerder volgend jaar of nog later.
    Tv serie fan

  5. #230

    Standaard

    geweldige serie, wacht nog even met aanschaffen van season 1 of 2.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  6. #231

    Standaard

    Rome - Seizoen 2 komt uit op 15/08

    Hier te preorderen en natuurlijk (waarschijnlijk) ook bij andere (internet)winkels

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Reken op één seizoensbox van seizoen 2 rond einde augustus. Ze gaan seizoen 1 nog eens uitbrengen in een andere goedkopere verpakking. En dat einde mei op 30 mei.
    dus nog dit jaar een combinatiebox uitbrengen zie ik niet gebeuren . Eerder volgend jaar of nog later.
    Bij amazone.co.uk is de wooden-box editie ongeveer 37 euro (incl.)...

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Bij amazone.co.uk is de wooden-box editie ongeveer 37 euro (incl.)...
    Mooie prijs! Maar goed, ik moet mezelf maar even houden aan mijn voorgenomen koopstop.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Bij amazone.co.uk is de wooden-box editie ongeveer 37 euro (incl.)...
    Pond bedoel je dus, wat dus wel ergens in de EUR 50,- gaat lopen!

    Maar ik kijk ernaar uit, laat ze maar opschieten met die box!
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Pond bedoel je dus, wat dus wel ergens in de EUR 50,- gaat lopen!

    Maar ik kijk ernaar uit, laat ze maar opschieten met die box!
    Ik heb toch *echt* Rome voor €37 nogwat gekocht hoor.
    *En* het is de wooden box.
    Ben je niet in de war met S2?

  11. #236

    Standaard

    ach,

    de wooden box van seizoen 1 is ook een week 17 pond (nog geen 25 euro) bij hmv geweest
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #237

    Standaard

    Voor wie waren jullie eigenlijk in seizoen 1? Voor Caesar of voor Brutus en zijn groep?

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Voor wie waren jullie eigenlijk in seizoen 1? Voor Caesar of voor Brutus en zijn groep?
    Oei! Gruwelijke spoiler, want in het begin van de serie lijkt het nog Caesar of Pompeius te zijn.

    Maar goed.

    Caesar natuurlijk. Een verlicht despoot! Volgens mij *kun* je ook bijna niet tegen Caesar zijn nav de serie.

  14. #239

    Standaard

    Inmiddels is seizoen 2 op dvd verkrijgbaar bij de Mediamarkt. Als ik me het goed herinner voor 45,-

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phreaky Bekijk bericht
    Inmiddels is seizoen 2 op dvd verkrijgbaar bij de Mediamarkt. Als ik me het goed herinner voor 45,-
    Ik denk niet dat je het je goed herinnerd, 45 euro lijkt me vrij onmogelijk, de vorige is maandenlang minstens 70 euro geweest.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #241

    Standaard

    Voor die prijs schijnt ie toch echt in het krantje te staan.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Voor die prijs schijnt ie toch echt in het krantje te staan.
    Bij ons in het krantje stond die voor EUR 50,-, ik ga hem morgen maar eens oppikken.
    Turn around and feel the vibe.....

  18. #243

    Standaard

    Nette prijs, voor dat geld komt deze ook bij mij binnenkort in de collectie. Heb nog wel even geduld verder, want wil even een jaartje wachten voordat ik de serie herkijk. Het is nu nog te kort geleden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #244

    Standaard

    Staat wel in de MM folder, maar is 2 weken uitgesteld (zoals verwacht). Prijs blijft op de releasedatum wel hetzelfde.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Staat wel in de MM folder, maar is 2 weken uitgesteld (zoals verwacht). Prijs blijft op de releasedatum wel hetzelfde.
    Ik kwam er gisteren ook achter....
    Turn around and feel the vibe.....

  21. #246

    Standaard

    Net ff bij de Van Leest geweest, dvd komt eind augustus en gaat daar liefst 69,99 kosten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #247

    Standaard

    Wanneer komt die nu?
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Reken op één seizoensbox van seizoen 2 rond einde augustus. Ze gaan seizoen 1 nog eens uitbrengen in een andere goedkopere verpakking. En dat einde mei op 30 mei.
    dus nog dit jaar een combinatiebox uitbrengen zie ik niet gebeuren . Eerder volgend jaar of nog later.
    Hier kun je al de dubbele box pre-orderen:
    Rome-seizoen 1&2 voor € 132,49

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71 Bekijk bericht
    Reken op één seizoensbox van seizoen 2 rond einde augustus. Ze gaan seizoen 1 nog eens uitbrengen in een andere goedkopere verpakking. En dat einde mei op 30 mei.
    dus nog dit jaar een combinatiebox uitbrengen zie ik niet gebeuren . Eerder volgend jaar of nog later.
    Hier kun je al de dubbele box pre-orderen: releasedatum: 28-11-2007
    Rome-seizoen 1&2 voor € 132,49
    Nogal wat veel als je het mij vraagt en ik ken deze winkel niet echt

    Bij Bol.com is ie beschikbaar op de 07-11-2007 en dit voor €104,99 (das al beter)
    Rome - Seizoen 1 & 2 (11DVD)

  25. #250

    Standaard

    Afgelopen week heb ik zowel seizoen 1 als seizoen 2 bekeken. En ik moet zeggen dat ik het een erg goeie serie vind. Niet alleen omdat Rome onzettend lekker wegkijkt (de balans tussen avontuur, drama, geweld en zelfs erotiek is uitmuntend) maar ook vooral vanwege de ijzersterke cast. Eigenlijk kende ik vooraf geen van de acteurs, maar ze hebben bijna allemaal indruk gemaakt. Ik vraag me eigenlijk af of je bijv. met een Amerikaanse cast een kwalitatief vergelijkbare serie had gehad: ik betwijfel het.

    Waar ik me trouwens echt over verbaas is hoe makkelijk de makers historische feiten hebben kunnen volgen en er toch een dramatisch erg goeie serie van hebben kunnen maken. Men heeft eigenlijk vrij weinig kunstgrepen hoeven nemen om er een goed verhaal van te maken. In de plotlijnen rondom Pullo en Vorenus is er natuurlijk wel veel verzonnen, maar voor de meeste andere karakters is men erg trouw gebleven aan de geschiedenisboeken en de wat meer geaccepteerde theorieën. En waar er werd afgeweken ( bijv. bij de dood van Brutus en de dood van Servilia ) was het maar heel beperkt en zeker niet overdadig.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •