De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard films/tvseries kijken via internet (eyeburn)

    Hoi,
    Hier even een suggestie voor iedereen die twijfelt of een bepaalde tvserie of film iets voor hem/haar is:
    ga naar www.eyeburn.com en kijk bekijk een film of een episode van een serie gewoon online. Toegegeven: lang niet alles staat erop, maar toch is het een leuke site.
    Met name de ietwat minder populaire series en de afleveringen die wat ouder zijn krijg je zowat meteen (en vloeiend) op je scherm. En ook hier staat lang niet alles er vaak op, maar het is een goede manier om eens te kijken of een serie of film ook de aanschaf op een dvd waardig is!

  2. #2

    Standaard

    leuk idee, maar die link werkt niet
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  3. #3

    Standaard

    Ok, dit zal beter zijn:

    http://eyebum.com/

  4. #4

    Standaard

    Klinkt wel grappig, misschien eens een keertje wat kijken daar.

  5. #5

    Standaard

    Oeiiiii wat leuk
    En erg slecht voor mij. Ik ben al een serie freak nu ga ik zometeen nog meer series kopen. Ach het moet maar Wat je verdien moet je ook uitgeven, zonde om je hele leven te werken en niet uitgeven en dan rijk doodgaan ofzo

    (oke je merkt dat ik even niets te doen heb op mijn werk)

  6. #6

    Standaard

    Even een paar seconden 24 gekeken. Erg jammer. Heeeeeel erg slechte beeldkwaliteit en chinees? ondertiteld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PiAir Bekijk bericht
    Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.
    Ik weet pas na een paar afleveringen of een serie iets voor me is, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PiAir Bekijk bericht
    Ja maar daar moet je ook niet vanuit gaan vindt ik. Mijn insteek is dat je zo kunt zien of een serie iets voor je is. Daar hoef ik geen hele aflevering voor te kijken. Dat zie ik al aan hoe iets gefilmd is en hoe het verhaal zich ontwikkeld in de 1e minuten. Je moet er idd niet al te veel van verwachten als je naar de site gaat om hele films of afleveringen te kijken.
    Das natuurlijk helemaal verkeerd. bijv de Pilot van een serie is meestal slechter dan een serie is. Normaal moet je 2 tot 4 afleveringen krijgen voor een inzicht.

    Als ik alleen de Pilot van Prison Break had gezien (die niet spectaculair was) dan had ik toch echt wat gemist.

  10. #10

    Standaard

    wat een ontzettende slechte kwalitiet zeg! als je eens wil kijken of een serie wat voor jou is, dan zijn er veel betere manieren om dat te doen! en idd, vaak heb je wel meer afleveringen nodig dan alleen de pilot om het direct af te keuren. een tweede kans geven is nooit verkeerd

  11. #11

    Standaard

    Zal ik uitleggen waarom dit topic op slot gaat? Nah....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •