Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 84 worden weergegeven.

Discussie: Serenity

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Mn mening na mn eerste kennismaking met Serenity (serie nooit gezien)

    Wat een ellende....acteerwerk was muv Fillion en Baldwin echt beneden alle peil....die Jewel Straite ziet er erg strak uit, maar acteren kan ze niet.

    Verhaal: totaal niet boeiend; het leek op een veredelde TV episode.

    Muziek: Laat dit mannen als Williams, Horner, Zimmer, Shore & co. maar niet horen...erg belabberd.

    Enige goede dingen: de achtervolgingscene in het begin (de reapers zitten die 'vliegmobiel' achterna) was campy op een goede manier.
    Enkele elementen zijn ook wel goed (de looks van de Serenity), de decors waren soms ook goed in orde.

    Wat er erg ontbrak naar mijn mening was 'dreiging en spanning'; een totaal oncharismatische badguy met een klein wannabe-samuraizwaardje....

    Nee, duidelijk niet mijn ding....
    Hm, mee eens. Alleen vond ik de film wel ''oke''.

  2. #52

    Standaard

    Serie kicks ass en zondag naar Serenity in de bios geweest. Waaaahoooo!!!!

    Nu iets rustiger Ik had de dvd van Firefly een tijdje geleden gekocht in de Amazon sale. Heeft maanden op de plank gestaan omdat ik me er op de één of andere manier niet toe kon zetten. Een paar weken geleden toch de moeite genomen. En hoewel het geen geniale serie is (raar dat sommige special effect zo goed zijn en een lasergun er uit kan zien als een Playmobiel pistooltje), krijg je toch een apart gevoel bij de serie. De crew wordt een soort familie van je en je kijkt dat seizoen in een zucht weg. Heel treurig dat het zo kort moest duren. Toen hoorde ik van de film, en nu moet ik zeggen dat ze in die twee uur toch een mooi einde aan de serie hebben gemaakt. Ik moet toegeven zonder de serie eerst te zien is het waarschijnlijk wat gehaast allemaal. Maar wat een gave film zeg. Ik zag dat de regio 1 er al weer aan komt. Dan ga ik 'm zeker nog eens kijken. Coole effecten en vechtscènes trouwens!

  3. #53

    Standaard

    Je kunt beter wachten op de regio 4 daar zitten meer extra's op. Vond de film goed te bekijken en een goede aanvulling op de serie Firefly. Hopelijk kan Whedon er voor zorgen dat er nog enkele sequels komen want daar leent het script zich wel voor en een goede SF-film is nooit weg.

  4. #54

    Standaard

    Van de week de regio 3 dvd binnen van Serenity.

    Ik moet zeggen dat ik de hype niet echt snap.
    8.0 op IMDB ?!


    [spoiler:3f3ea20b10]
    Ik vind de film maar overrated. Amper space combat, saai verhaal,
    langdradig, enkele one-liners die je al gezien hebt in de trailer, foute casting en een paar gevechtjes. Oh ja, en dit alles in het donker.
    [/spoiler:3f3ea20b10]

    Star Wars (originele 3) is 10 keer beter.


    Simon

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers
    Ik moet zeggen dat ik de hype niet echt snap.
    8.0 op IMDB ?!

    [spoiler:3c7b8ae8e2]
    Ik vind de film maar overrated. Amper space combat, saai verhaal,
    langdradig, enkele one-liners die je al gezien hebt in de trailer, foute casting en een paar gevechtjes. Oh ja, en dit alles in het donker.
    [/spoiler:3c7b8ae8e2]

    Star Wars (originele 3) is 10 keer beter.
    Heb jij de serie Firefly gezien?

  6. #56

    Standaard

    Nee,

    Ik heb Firefly niet gezien. Men zegt dat het goed is, maar dat zeiden
    ze ook van Serenity. Misschien ben ik het Sci-Fi genre ontgroeid?!

    Simon

  7. #57

    Standaard

    Ik denk dat je Serenity heel wat beter had kunnen waarderen als je de serie ook had gezien. Firefly is gewoon geen sci-fi zoals wij dat meestal voorgeschoteld krijgen (Star Wars, Star Trek, etc.). Space combat is overigens ook bij de serie schaars. Dit vond ik echter totaal geen gemis. Jouw opmerking over foute casting deel ik totaal niet. Alleen de acteur die Jayne speelt vond ik erg gemaakt acteren, de rest acteert naar mijn bescheiden mening wel erg goed. Al met al is het voor mij een serie die zich onderscheidt in originaliteit (western/sci-fi), humor en scherpe dialogen.

    Firefly is met kortingslink en kortingsvoucher voor 19.99 inclusief verzendkosten te krijgen bij cd-wow.nl. Maar ik kan me ook voorstellen dat je na het zien van Serenity er niets meer voor voelt om de serie te gaan kijken. Je weet immers al hoe een aantal zaken aflopen.

  8. #58

    Standaard

    Het bericht dat je Serenity "helemaal los" kan kijken van Firefly is toch niet echt waar. Enkele begrippen die je aanvankelijk niet kent, en die je ook nauwelijks worden uitgelegd: The Alliance, Battle in Serenity Valley, Reavers, Companions, "gorram"...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    volgens ro-disc word de nederlandse release (11 mei) een steelbook...........
    Shit, die dingen zijn zo lelijk............

  10. #60

    Standaard

    Ik weet niet... gaan er dan evenveel extra's op staan als de Australische steelbook? In dat geval...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61

    Standaard

    vond het een leuke film wel de moeite waard igg
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    vond het een leuke film wel de moeite waard igg
    Tell us more...maar wel zonder spoilers uiteraard.

  13. #63

    Standaard

    Je kan 'm nu voor 19,99 euro aanschaffen. Zie hier hoe.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Ik heb maandag de australische versie binnen gekregen.
    Disc 1 werkt op een regio 2 DVD speler alleen disc 2 niet ! Die is alleen regio 4

    Gisteren de film gekeken...........echt gaaf :wink:
    Hier kan Revenge of the Sith niet bij in de schaduw staan.

  15. #65

    Standaard

    Ik begon er redelijk onbevangen aan: verwachtingen waren vrij laag en voorkennis nog lager. De eerste 10 minuten viel ik zowat uit mijn stoel: totaal uit het lood geslagen door de mogelijkheden die er gecreëerd waren in de eerste paar scènes. Er onstond een nieuwe wereld met allerlei interessante personages en vreemde maatschappelijke ontwikkelingen. Het was daarom erg teleurstellend om te zien dat het verhaal daarna een voorspelbaar pad volgde.

    Best leuk, maar ook niet meer dan dat. Het voelt allemaal net wat te doordeweeks om een echte film waard te zijn.

  16. #66

    Standaard

    Had deze film blind aangeschaft en wist ook niets van een tv serie. De inleiding had iets uitgebreider moeten zijn, maar je komt er lekker snel in.

    Vind het een leuke film, verhaal is prima, aktie is goed en de cgi ook. De soundtrack is ook goed.

    Nu ik weet dat het van een serie afkomstig is moet ik natuurlijk ook de serie zien en die is dus ook al besteld

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Nu ik weet dat het van een serie afkomstig is moet ik natuurlijk ook de serie zien en die is dus ook al besteld
    Daar ga je geen spijt van krijgen ! Zeer leuke serie, moet zelf Serenity nog zien.

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    Zo zo.

    De film is ook wel erg populair in de UK volgens mij.

    Hij werd eind 2005 ook al verkozen tot "Beste Film van 2005" in het BBC-programma Film 2005. Andere films in de top 10 waren o.a. Batman Begins, Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith en War of the Worlds, die allemaal verslagen werden (ja, erg mainstream, maar dan nog).

    Heb de film zelf al anderhalve maand rondslingeren hier, maar nog steeds niet gekeken.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #70

    Standaard

    Beetje raar dit allemaal. Serenity was best een heel aardige film, maar de beste sci-fi ooit?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    Heb de film zelf al anderhalve maand rondslingeren hier, maar nog steeds niet gekeken.
    Indien je de serie nog niet heb gekeken die eerst kijken en dan pas de film. De serie kan je voor een habbekrats verkrijgen.

  22. #72

    Standaard

    De serie slingert hier al net zo lang rond.

    Ook nog niet gekeken.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Beetje raar dit allemaal. Serenity was best een heel aardige film, maar de beste sci-fi ooit?
    Het klinkt een beetje alsof de fanclub van deze serie gemobiliseerd is.

    Ik moet hem binnenkort toch ook maar eens zien. Eens kijken of deze film de hype overleefd. De trailer maakte in ieder geval weinig indruk.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Het klinkt een beetje alsof de fanclub van deze serie gemobiliseerd is.

    Ik moet hem binnenkort toch ook maar eens zien. Eens kijken of deze film de hype overleefd. De trailer maakte in ieder geval weinig indruk.
    Hmm, dan doe je star wars en bladerunner wele rg tekort! Een goede film zeker maar de beste ooit. persoonlijk mag je dat gersut van mij vinden maar internationaal zal er wel anders over gedacht worden.

  25. #75

    Standaard

    Het is niet de beste sci-fi ooit maar wel een extreem vermakelijke (western in space?) film. Zonder dat ik de serie ooit had gezien heb ik erg genoten van Serenity. Gewoon 100% pretentieloos vermaak en dat is, zeker voor een sci-fi, best knap. Leuke humor, snelle actie en goede special effects. Batman uit 2005 was bijvoorbeeld ook erg goed maar ik kan me voorstellen dat mensen Serenity leuker vinden. Meer entertainment, minder vermoeiend(zonder dat ik batman wil afkraken), gewoon héél erg leuk en dat is best een 8 waard vind ik.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •