Gewoon uit nieuwsgierigheid, wie heeft er een zelfgebouwd (of laten bouwen) A/V danwel HT meubel?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wie heeft er een zelfgebouwd (of laten bouwen) A/V danwel HT meubel?
Nu niet meer, heb er in het verleden wel 1 op maat laten maken.
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.
DVD.NLLER januari 2007
Edgar,
Ik ga deze week beginnen aan mijn eerste zelfbouw project.
Dit moet het gaan worden:
Op htforum heb ik een topic lopen met mijn vorderingen van het bouwen ervan;
linkje: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57241.0
Ik heb zelf ook een DIY audiomeubel.
Van RVS en hout.
ZAl wel eens een foto plaatsen.
Mvrg,
Raymen
LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET
Ja ben benieuwd hoe dat eruit ziet 8)Oorspronkelijk gepost door raymen
Mijn eerste plankjes zijn gelijmd. Zijn nu aan het drogen :P
@Robbert, je topic daar had idd al gezien. Eindresultaat gaat er mooi uitzien .
@Raymen, jouw meubel ben ik wel benieuwd naar, gezioen de kwaliteit van je rekken en meubel voor Joost :wink: .
Ho ho.
verwacht niet teveel hoor.
heb een vrij simpel meubel in de breedte onder mijn tv.
Wel hangend aan de mur.
ZAl morgen een foto trekken.
Mvrg,
Raymen
LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET
Ik houd wel van simpel 8)Oorspronkelijk gepost door raymen
Raymen, dat is wel heel mooi .
Yep, heel mooi Raymen, wat zijn de afmetingen Heb zelf iets in de breedte van 150cm (niet zelf gemaakt )en kan 3 apparaten naast elkaar kwijt, bij zie ik zelfs 4 apparaten naast elkaar staan Wat is het schermformaat van je TV, is het de Thomson DLP projector
Have fun and enjoy your collection
heb het proces bekeken en gelezen op htforum en ben zeer benieuwd naar de foto´s van de vorderingen tot nu toe....
als ik ook zoiets in elkaar zet valt het dan onder de noemer: beter goed gejat dan slecht verzonnen? :wink:
Hoe heb je dit in de muur bevestigd? Zit er gewoon een achterplaat in die aan de muur bevestigd is?Oorspronkelijk gepost door raymen
Groeten,
Bas
Inderdaad!
Erg mooi gedaan Raymen. 8)
Ikzelf ben nu ook een massief meubel aan het bouwen van berkenmultiplex. Ben erg benieuwd hoe zwaar het uiteindelijk gaat worden. Ik gok een kilootje of 30.
Moet het daarna ook nog eens naar boven zien te krijgen. :S
De maten van het meubel zijn. 2100mm breedt ,750mm diep en maar 300 hoog.
Er passen 4 apparaten naast elkaar.
En is volledig aan de muur hangend.
Aan grote keilbouten 16 stuks.van m10.
En ja het is een DLP PROJECTIE tv van 155cm ..
Mvrg,
Raymen
Laatst aangepast door Offtrack : 05-04-2007 om 21:08
Heb een erg leuk programmatje gevonden om zelf kasten mee te ontwerpen:
http://www.portegies.nl/cgi-bin/meub...ina=index.html
eerste ontwerp mijnerzijds:
de dichte versie:
De open versie (met indraaischuifdeuren):
Ziet er inderdaad grappig uit... Binnenkort 'ns even checken.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler
mijn uiteindelijke meubel:
Hij blijft erg mooi Robbert
Heel VET !!
Robbert, al enig idee wanneer Raymen met je steun komt?
Vandaag.!!!
heb hem net thuis.
Ik zal straks een foto naar robbert sturen.
Mvrg,
Raymen