Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 846 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard









    Als de robots je niet overtuigen om de film te gaan zien, misschien dat deze fraaie dame dat wel doet


    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #327

    Standaard

    Die fraaie dame helpt inderdaad wel mee...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #328

    Standaard

    Is dat eerste plaatje met Megatron ? Visueel gezien is dit op Terminator 3 niveau, wat zeker niet mis is.

  4. #329

    Standaard

    Dat eerste plaatje lijkt mij gewoon Optimus Prime (blauwe helm enz.)

  5. #330

    Standaard

    Gave pics.. deze moet ik zeker zien !

    Heb er nu al zin in
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  6. #331

    Standaard

    Nog veel veel meer foto's:

    http://www.superherohype.com/forums/...=265450&page=8

    En veel van dat meisje. Eens zoeken wie zij is (in het echt) en dan eens gaan Googelen :d

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  7. #332

    Standaard

    De posters zijn lelijk maar de film lijkt me zeer goed.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    En veel van dat meisje. Eens zoeken wie zij is (in het echt) en dan eens gaan Googelen :d

    Steve
    Megan Fox

  9. #334

    Standaard

    Dankje pokalapoketl, (miljaar probeer die naam maar eens 10 keer na elkaar duidelijk en zonder fouten uit te spreken!!!)

    Ik heb een nieuwe favoriete actrice! Heb haar nog niet eens aan het werk gezien. Amanda Bynes (She's the man, What a girl Wants, Big Fat Liar) is ook niet mis.

    De vriendinnetjes uit superherofilms zijn dan maar gewoon voor mij (zoals Kirsten Dunst, Kate Bosworth, Bryce Dallas Howard en Katie Holmes)

    Go Megan Fox!! Woohoooooo!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #335

    Cool

    Ik zie het helemaal zitten. De posters zien er allemaal fantastisch uit. De teaser was erg leuk. De trailer was geweldig. Het komt allemaal serieus over. Het wordt realistisch benaderd. Dit kan gewoon haast niet mislukken.

    Ik ga voor deze film zeker naar de bios. En als het bevalt mogen de makers van mij een sequel gaan maken (wat origineel). Ik ben ook benieuwd hoe Megatron overkomt met de stem van Hugo Weaver.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Dat eerste plaatje lijkt mij gewoon Optimus Prime (blauwe helm enz.)
    bah, die lippen, terug met die face guard wat ik je brom! Verder vond ik Optimus Prime wel de moeite waard, meest geslaagde design wat dat betreft maar dat weet Bay nu weer teniet te doen.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    Hugo Weaver.
    Wie is dat? :wink:

    Vond vooral de teaser mooi gedaan. Mooi vervolg op de Heineken reclame :razz:

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankSplinter Bekijk bericht
    Wie is dat? :wink:

    Vond vooral de teaser mooi gedaan. Mooi vervolg op de Heineken reclame :razz:
    Hugo Weaver is vooral bekend als Agent Smith en Elrond uit de Matrix en TLotR triologie. En van V for Vendetta natuurlijk. Ik dacht dat hij de stem van Megatron ging inspreken? Of zijn die geruchten niet waar?
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  14. #339

  15. #340

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankSplinter Bekijk bericht
    Hugo Weaving heet die man toch?
    Inderdaad, nu je het zegt...

    Ik bedoelde Weaving, Hugo Weaving. Maar geef toe, Weaver zat in de buurt!
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    Inderdaad, nu je het zegt...

    Ik bedoelde Weaving, Hugo Weaving. Maar geef toe, Weaver zat in de buurt!
    Ach, ik heb laatst ook al Jack Hughman langs zien komen dus je bent niet de enige

    Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die East Clintwood schrijft of Anthony Hopper
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ach, ik heb laatst ook al Jack Hughman langs zien komen dus je bent niet de enige

    Ik zit nog steeds te wachten op de eerste die East Clintwood schrijft of Anthony Hopper
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  18. #343

    Standaard

    wat een strak buikje in die pics... yummie :P
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  19. #344

    Standaard

    Was deze al langs geweest?
    http://www.youtube.com/watch?v=BbK9r...related&search=

    alleen het laatste stukje is nogal bijdehand, maar de animatie op zich wel erg mooi!

  20. #345

  21. #346

    Standaard

    Ik hoop dat deze ook qua geluid flink wat uit mijn set gaat halen als hij op DVD komt.

  22. #347

    Wink

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #348

    Standaard

    .
    ..
    ...

    Transformers High Resolution

    Bumblebee



    Starscream



    Frenzy



    Jazz



    Blackout



    Ironhide



    Megatron



    Optimus



    Empire Online | Michael Bay
    Laatst aangepast door Jeroen C : 10-05-2007 om 19:06
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  24. #349

    Standaard

    Ziet er goed uit, en ben absoluut een fan van de tekenfilm-serie. Denk dat deze versies zeer goed op het scherm gaan overkomen. Kijk naar deze film dan ook het meeste uit van alle grote big budget movies.

  25. #350

    Cool

    Wauw, ik vind ze allemaal super. Zien er goed uit.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •