Pagina 13 van 29 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 715 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    311 punten (Y)

    Was een leuke westrijd door alle vreemde incidentjes op de baan.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  2. #302

    Standaard

    En Albers weer kansloos achterin het veld. Enige positieve is dat de wedstrijd door beide Spijkers uitgereden is. Tijd voor een test van Verstappen die volgens eigen zeggen "na een paar rondjes precies weet wat er met de wagen mis is en wat er zou moeten veranderen". Jaja mooi gesproken, maar lijkt me meer op een grote publiciteitsstunt...

  3. #303

    Standaard

    Ik heb Hamilton aan m'n team toegevoegd maar ik hoop dat dit geen "kiss of death" zal blijken te zijn: hij heeft z'n auto vandaag al beschadigt door hem tijdens de vrije training in een bandenstapel te planten.:sad:

  4. #304

    Standaard

    Ik heb ook maar eens gewissled, maar had amper geld dus zal wel niet veel helpen.
    Maar goed we zullen zien :razz:

  5. #305

    Standaard

    Ik laat Mercedes gewoon staan, verder nog niet echt genoeg geld om een versterking te kopen.
    Update: Toch maar een gok genomen en Sato ingeruild met Sutil. Daarmee net genoeg geld gegenereerd om een Red Bull Chassis te kopen. Denk dat die het nog wel aardig gaan doen.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 25-05-2007 om 18:49
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #306

    Standaard

    Startopstelling:

    1. Fernando Alonso,Spa,McL
    2. Lewis Hamilton,Eng,McL

    3. Felipe Massa,Bra,Fer
    4. Gian.Fisichella,Ita,Ren

    5. Nico Rosberg,Dui,Wil
    6. Mark Webber,Aus,Red

    7. Nick Heidfeld,Dui,BMW
    8. Robert Kubica,Pol,BMW

    9. Rub.Barrichello,Bra,Hon
    10. Jenson Button,Eng,Hon

    11. Alexander Wurz,Oos,Wil
    12. Vitanton.Liuzzi,Ita,Tor



    Ik zou het wel leuk vinden als Hamilton eens kon winnen morgen.

  7. #307

    Standaard

    Wat een enorme oetlul die Coulthard, als hij nou gewoon even in zn spiegels kijkt.. Dan was het een potentiele top-6 positie voor hem geweest.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #308

    Standaard

    Ik heb de kwalificatie niet gezien, wat deed Coultard nu?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #309

    Standaard

    Coulthard hield Button (?) zwaar op in een hotlap. Volgens mij was Coulthard met een outlap bezig en probeerde hij Button tegen te houden om zijn teammaat te helpen. Zeer terechte beslissing dus van de FIA.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Coulthard hield Button (?) zwaar op in een hotlap. Volgens mij was Coulthard met een outlap bezig en probeerde hij Button tegen te houden om zijn teammaat te helpen. Zeer terechte beslissing dus van de FIA.
    Volgens mij was het Heikki Kovalainen die opgehouden werd. Button was de snelste uitvaller uit de 2e sessie en vandaar dat hij door ging.

  11. #311

    Standaard

    Geen bijzondere race. Gebeurde eigenlijk niets bijzonders op de baan. Alonso en Hamilton pakten de eerste twee plaatsen op het podium en Mass werd derde. Maar niemand had een antwoord op Alonso en Hamilton die de rest van het veld heel ver achter zich lieten.

    Mijn fok score is 111 volgens die ene site. Had Webber en Rosberg en die deden het in de race een stuk minder dan in de kwalificatie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #312

    Standaard

    Was niet echt een spannende race. Normaal is Monaco wel leuker.

    Ik heb maar 186 punten Super Aguri deed het niet best

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  13. #313

    Standaard

    Ik had inderdaad wel wat interessants verwacht in Monaco, jammer... En jammer dat Hamilton opnieuw net niet winnend afsloot.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #314

    Standaard

    Wat is die site ook alweer? Voor het berekenen van je punten?

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Wat is die site ook alweer? Voor het berekenen van je punten?
    http://www.wizards.nu/fokf1calc.php

  16. #316

    Standaard

    196 punten, kan ermee door.

  17. #317

    Standaard

    91 puntjes. Beter dan vorige keer, maar nog steeds vrij mager.

    Jammer dat Hamilton weer niet weet te winnen, maar die doet het toch wel fantastisch tot nu toe. Die overwinning zit er echt wel aan te komen.

  18. #318

    Standaard

    228 punten. Netjes maar wel jammer dat Rosberg zo ver terugviel. Erg saaie race trouwens.

  19. #319

    Standaard

    Niet één geslaagde inhaalpoging gezien Echt vreselijk saai, gelukkig had ik de radio bij staan met Langs de Lijn

    Heb 230 punten, da's redelijk, maar jammer van het uitvallen van Webber.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #320

    Standaard

    Nou, de Indy 500 was gelukkig zo'n beetje compleet het tegenovergestelde van de Monaco GP. Wel jammer van het afgebroken einde maar verder genoeg spanning en sensatie.

  21. #321

    Standaard

    Was zeker een lange zit, maar nog wel even een spectaculaire crash op het einde. Jammer van de regen aan het einde

  22. #322

    Standaard

    FIA onderzoekt dubbelslag McLaren

    De internationale autosportbond FIA stelt een onderzoek in naar de gang van
    zaken bij de Grand Prix van Monaco. De race eindigde zondag in een dubbelslag
    voor McLaren. Fernando Alonso won voor zijn stalgenoot Lewis Hamilton.

    Nadat de jonge Brit de wereldkampioen tot op 0,8 seconden was genaderd, deed
    hij het iets rustiger aan, waardoor de zege van de Spanjaard niet in gevaar
    kwam.

    De FIA onderzoekt of de renstal daarmee in strijd met de sportieve code heeft
    gehandeld.Hamilton was teleurgesteld, al wilde hij van stalorders niet spreken.
    "Ik heb nu eenmaal nummer twee op mijn wagen. Daar zal ik mee moeten leven."

  23. #323

    Standaard

    Beetje overdreven van de FIA, Hamilton was idd iets sneller maar inhalen was gewoon onmogelijk in Monaco.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Beetje overdreven van de FIA, Hamilton was idd iets sneller maar inhalen was gewoon onmogelijk in Monaco.
    Vindt de FIA blijkbaar nu ook:

    FIA:McLaren treft geen blaam

    De internationale autosportbond FIA onderneemt geen stappen tegen McLaren.
    De FIA onderzocht of de renstal in de Grand Prix van Monaco de sportieve code
    had gebroken, maar kwam tot het oordeel dat daar geen sprake van was.

    Fernando Alonso won de race van zondag, voor zijn ploeggenoot Lewis Hamilton.
    Hamilton zat de Spaanse wereldkampioen in Monaco op de hielen, maar toen hij
    hem tot op een seconde was genaderd, kreeg de Brit de opdracht wat gas terug
    te nemen, zodat Alonso's zege niet meer in gevaar zou komen.

    Op haar website zegt de FIA dat McLaren geen enkele blaam treft en dat verdere
    acties niet nodig zijn.

  25. #325

    Standaard

    Een reminder voor de managers: dit weekend vindt de Grand Prix van Canada plaats dus je hebt tot middernacht om nog je team aan te passen.

Pagina 13 van 29 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •