De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Online shops voor Blu-Ray

    Waar bestellen jullie je Blu-Ray's ? bevatten de BR's uit het buitenland (regio A) NL subs ? of laat anders even weten welke van jou BR's NL subs hebben. thx alvast iedereen. Mocht je de mogenlijkheid hebben laat even weten of jou disks op een PS3 afspelen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  2. #2

    Standaard

    Mijn eerste disks heb ik bij Mediadis besteld alleen maar goede ervaringen mee en best leuke prijzen. het gaat om:

    Mediadis.com

    X-men 3 Last Stand (Met NL subs)
    Underworld Evolution (Met NL subs)
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #3

    Standaard

    amazon en ebay. De MEESTE regio A dvs bevatten geen nlsubs

  4. #4

    Standaard

    www.ezydvd.com.au, heb daar net world trade center hd dvd gekocht, met nl.ot. Maar BD hebben ze natuurlijk ook.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik bestel ze bij www.rodisc.nl en verschillende 2e handssite's

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •