Pagina 87 van 136 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 3383 worden weergegeven.

Discussie: FilmValley

  1. #2151

    Standaard

    Krijg ik eindelijk Million Dollar Baby in mijn collectie.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  2. #2152

    Standaard

    Menace II Society ook maar. Zwakke maand.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #2153

    Standaard

    Zit al twee en een halve maand op mijn verlengings geschenk te wachten , dus heb ze maar even gebeld, word het pas vanaf vandaag verstuurd......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #2154

    Standaard

    Als ik mijn keuzedvd's wil kiezen omdat mijn abbonement is verlengd, wordt ik automatisch weer doorgelinkt naar de winkel wanneer ik op een titel klik. Ik ben wel ingelogd met abboneenummer en postcode bij de verleningscadeau's op filmvalley.nl. Wat doe ik verkeerd?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #2155

    Standaard

    Het is It’s all gone Pete Tong geworden voor deze maand.

  6. #2156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Als ik mijn keuzedvd's wil kiezen omdat mijn abbonement is verlengd, wordt ik automatisch weer doorgelinkt naar de winkel wanneer ik op een titel klik. Ik ben wel ingelogd met abboneenummer en postcode bij de verleningscadeau's op filmvalley.nl. Wat doe ik verkeerd?
    Niemand?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #2157

    Standaard

    Waarom bel je niet even met filmvalley....wellicht een optie??

  8. #2158

    Standaard

    Ik had een bijna gelijk probleem, even gemaild, en nu is het opgelost. Maar bellen kan natuurlijk ook.

  9. #2159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Ik had een bijna gelijk probleem, even gemaild, en nu is het opgelost. Maar bellen kan natuurlijk ook.
    Misschien handig als je dan ook even vermeld hoe het is opgelost, voordat ik contact met ze opneem met precies dezelfde vraag? :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Misschien handig als je dan ook even vermeld hoe het is opgelost, voordat ik contact met ze opneem met precies dezelfde vraag? :razz:
    Nou ik kon niet inloggen bij het verlengen van mijn abo. Na een mailtje terug kon ik dat wel, ze hadden een of andere update uitgevoerd:
    Beste Erwin,

    De betaling is inderdaad bij ons binnen gekomen en verwerkt. Je zou dus moeten kunnen inloggen, wij zullen een update maken van je gegevens zodat je binnen enkele dagen kunt inloggen. Mocht je dit te lang vinden duren, kun je ook via de mail je geschenk doorgeven wij zullen deze dan handmatig voor je verwerken.

    Met vriendelijke groet,
    abo@filmvalley.nl

  11. #2161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Nou ik kon niet inloggen bij het verlengen van mijn abo. Na een mailtje terug kon ik dat wel, ze hadden een of andere update uitgevoerd:
    Dan heb ik toch echt een andere probleem, ik kan wel inloggen maar wordt bij het aanklikken van mijn keuze dus doorgelinkt naar de winkel, ik mail ze wel ff. Toch bedankt!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #2162

    Standaard

    Wanner kunnen we de nieuwe verwachten????
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #2163

    Standaard

    ik moet hem nog steeds uitlezen, ben nog ergens in het begin

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    ik moet hem nog steeds uitlezen, ben nog ergens in het begin

    zo doe je daar dan een maand over??? Ik heb hem binnen een uurtje al uit
    I always tell the truth. Even when I lie.

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    zo doe je daar dan een maand over??? Ik heb hem binnen een uurtje al uit
    Als je het hele blad in een uurtje leest, sla je minstens de helft over, dat kan niet anders
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #2166

    Standaard

    Ik lees 'm meestal gelijk wel helemaal uit bij binnenkomst. Ben ik wel een avondje mee zoet. Ik lees dan ook alles, sla niks over.

    Ik moet trouwens wel nog een flink aantal dvd's kijken die er bij zaten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Als je het hele blad in een uurtje leest, sla je minstens de helft over, dat kan niet anders
    Dat valt reuze mee hoor. Ik sla alles over wat over films gaat die ik niet interesant vind. voor de rest lees ik bijna alles. En ja ik moet er bij zeggen dat ik snel kan lezen. Een boek met 400 pagina's doe ik 3 a 4 avonden over.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Dat valt reuze mee hoor. Ik sla alles over wat over films gaat die ik niet interesant vind. voor de rest lees ik bijna alles. En ja ik moet er bij zeggen dat ik snel kan lezen. Een boek met 400 pagina's doe ik 3 a 4 avonden over.

    Hoe weet je dan welke film interesant is voordat je er iets over gelezen hebt?

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Hoe weet je dan welke film interesant is voordat je er iets over gelezen hebt?
    Nice one
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Hoe weet je dan welke film interesant is voordat je er iets over gelezen hebt?

    Omdat bepaalde genre's mij gewoon niet liggen. Is toch niet zo moeijlijk. Maar goed uit deze opmerking merk ik dus op dat jij alle films bekijkt en alles interessant vind.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Omdat bepaalde genre's mij gewoon niet liggen. Is toch niet zo moeijlijk. Maar goed uit deze opmerking merk ik dus op dat jij alle films bekijkt en alles interessant vind.
    Nee, ik moet eerlijk bekennen ik kijk niet alles... Brokeback mountain en Sommersturm (2004) laat ik gewoon aan me neus voor-bij-gaan.

    Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd welke genres jou niet liggen?

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    zo doe je daar dan een maand over??? Ik heb hem binnen een uurtje al uit
    geen maand, gewoon lang niet gelezen. En binnen een uurtje alles uit ?

  23. #2173

    Standaard

    Zelf lees ik ook maar de helft ofzo...veel arthouse recensies die me niet interreseren. Filmvalley is een echt doorblader blad met zo hier en daar leuke artikels.

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Zelf lees ik ook maar de helft ofzo...veel arthouse recensies die me niet interreseren. Filmvalley is een echt doorblader blad met zo hier en daar leuke artikels.

    Idd zo bijzonder veel staat er trouwens nou ook weer niet in. Ben meer lid geworden voor de gratis welkomst box (in mijn geval sopranos 1 t/m4). Veel van het nieuws wat er in staat weet je ook al lang van te voren door het Internet. Ik ben er altijd zeer snel doorheen. Als ik alles zou lezen zou ik er ook niet meer dan 1 a 2 uur over doen.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    Nee, ik moet eerlijk bekennen ik kijk niet alles... Brokeback mountain en Sommersturm (2004) laat ik gewoon aan me neus voor-bij-gaan.

    Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd welke genres jou niet liggen?
    Wel eigenlijk zei ik het verkeerd. In elk Genre zit wel eens een film die boeit. Het gaat meer over het onderwerp van de film. als die me niet aanstaat hoef ik er ook niks van te weten. Veel films weet ik van te voren al dat ik het niks vind.
    Je gad precies het juiste vb. Een film als Brokeback mountain hoef ik echt niet te zien
    dus lees ik er ook niks over. Verder kijk ik niet naar martial arts films omdat die me ook niet echt interreseren. 9 v/d 10 comedy's boeien me ook niet. Dan heb je nog van die typische vrouwen films waar ik verder niks over hoef te weten en zien. en een groot deel van de Art-house films boeien me ook niet. Verder kijk ik ook niet echt veel naar Horror films. Waarom?? omdat ze me vaak veels te nep overkomen. Zowieso is er geen 1 film die ik eng zou vinden dus echt Horror kan ik het niet noemen.
    Laatst aangepast door Rotterdam5314 : 25-06-2007 om 08:54
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 87 van 136 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •