De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Deja Vu [DVD]

  1. #1

    Standaard Deja Vu [DVD]

    Deja Vu

    Denzel Washington kijkt terug in de tijd om een aanslag te voorkomen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Redelijke sci fi thriller, maar je geeft met het 'terugkijk principe' wel de verrassing van het plot weer Marcel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Heb deze destijds in de bios gezien en was niet echt heel enthousiast over. Geen slechte film, maar zeker geen topper.

  4. #4

    Standaard

    Als pure thriller weet het geheel aardig te boeien en de toevoeging van het snufje science fiction lijkt overbodig.
    Het snufje science fiction is juist wat deze film aanvankelijk zo interessant maakt. Als er geen machine was geweest waarmee Denzel Washington terug in de tijd kan kijken, dan was deze film waarschijnlijk verzand tot een standaard aflevering van Crime Scene Investigation. De science fiction toevoeging biedt deze actiethriller IMO juist dat beetje meer (zoals de genoemde achtervolging, maar ook een paar inventieve staaltjes speurwerk met terugwerkende kracht).
    Alleen op het einde gaat het idd ook wat mij betreft een beetje mis. Een aardig idee, maar het rijmt niet met wat we aan het begin van de film gezien hebben, en hoe vaak ik mijn hersens er ook over breek, de logica is ver te zoeken. Toch ruïneerde het de film voor mij niet, en dat is knap.

    7,5/10
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #5

    Standaard

    dit is eccht zo'n film die alleen de eerste keer boeit
    toen ik hem terug zag kon het me niet snel genoeg gaan..... 6/10

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •