Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 116 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De site is vanmiddag wederom enige tijd uit de lucht geweest. Wat precies de oorzaak is van de problemen van de laatste dagen zijn aan het uitzoeken. We doen er alles aan op dit zo snel mogelijk op te lossen
    Fijn om horen dat jullie ermee bezig zijn. So easy life can be!

  2. #77

    Standaard

    Het is soms weer erg traag op het forum
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Het is soms weer erg traag op het forum
    Heb er vandaag al de hele dag last van.

  4. #79

    Standaard

    Er zijn nog altijd wat problemen en momenteel lijkt een van de twee webservers niet te werken. Uiteraard wordt hiernaar gekeken en proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen.
    Eric van Ballegoie

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    Heb er vandaag al de hele dag last van.
    ik alweer 2 dagen, maar ja. zowel hardware.info als dvd.nl, gewoon te weinig capaciteit lijkt het. Tja, en ze hebben geen geld voor nieuwe servers.....

  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Tja het werkt inderdaad sinds de toenemende drukte niet echt helemaal lekker meer neer, misschien toch eens tijd voor een groote server update...

    Misschien eens een inzamelingsactie houden onder de sponsors
    StarTrader

  8. #83

    Standaard

    Het gaat idd de laatste dagen geregeld erg traag; en normaal gesproken gaat het ook al niet zo snel met mijn 56k modempje...(nog maar even, dan ook breedband)

    Maar goed: er wordt dus aan gewerkt...afwachten dus...
    Arrivederci

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    normaal gesproken gaat het ook al niet zo snel met mijn 56k modempje...(nog maar even, dan ook breedband)
    Een troost heb je: met breedband gaat dvd.nl ook niet echt rap op het moment
    Startrader, Safetrader

  10. #85

    Standaard

    Weer de grootste problemen vanavond. Hopelijk zijn die serverproblemen snel achter de rug want voor het moment draait het volledig in de soep.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Een troost heb je: met breedband gaat dvd.nl ook niet echt rap op het moment
    Dat scheelt weer; ben ik eens niet de traagste...

    Overigens, nu gaat het al een half uurtje wel gewoon goed!
    Spitsuur over...???
    Arrivederci

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Dat scheelt weer; ben ik eens niet de traagste...

    Overigens, nu gaat het al een half uurtje wel gewoon goed!
    Spitsuur over...???
    nee hoor, vandaag s'middags ook erg slecht eigelijk de hele tijd, waardeloos. Ook hardwareinfo.net

  13. #88

    Standaard

    Ook vanuit het "verre" Limburg is de site vandaag vrijwel onbereikbaar. Jammer maar helaas.
    Succes met oplossen van The Problems...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  14. #89

    Standaard

    Nog altijd is een van onze twee webservers buiten bedrijf en ondanks het feit dat we het eigenlijk te druk hebben zullen we morgen afreizen naar onze IPP in Amsterdam waar we de server uit elkaar zullen halen en zullen trachten te problemen op te lossen. Dit kan morgen overdag wellicht tot enige downtime leiden.
    Eric van Ballegoie

  15. #90

    Standaard

    Mooi dat het toch weer even van tevoren wordt aangegeven. Kan ik me vast op het ergste voorbereiden.
    Het was vanavond jammergenoeg weer k*t met peren.
    Ach ja, we kunnen niet alles hebben he. Weer mooi tijd gecreëerd voor een filmpje.

    Ik wens de crew iig veel succes met het opsporen en hopelijk ook oplossen van de problemen.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Ik wens de crew iig veel succes met het opsporen en hopelijk ook oplossen van de problemen.
    En daar sluit ik me bij aan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Het was vanavond jammergenoeg weer k*t met peren.
    Kijk, het heeft geen enkele zin om perzikken met peren te vergelijken. Laten we hopen dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost, want er is de afgelopen dagen geen doorkomen aan. Aan mijn MxStream verbinding is op deze site weinig Mx te behalen. Alvast succes crew...

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En daar sluit ik me bij aan
    Ja, ik ook. Heb dit soort server-perikelen een paar maal ook 'van de andere kant' meegemaakt en ik kan me voorstellen dat de crew niet bepaald happy zal zijn.

    Btw: zullen we vandaag trouwens maar helemaal tot 'black wednesday' dopen?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Kijk, het heeft geen enkele zin om perzikken met peren te vergelijken. Laten we hopen dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost, want er is de afgelopen dagen geen doorkomen aan. Aan mijn MxStream verbinding is op deze site weinig Mx te behalen. Alvast succes crew...

    pff probeer het eens met mijn arme isdn verbinding

  20. #95

    Standaard

    Beste mensen,

    Helaas konden we vandaag niet bij onze IPP terecht om aan de webserver te werken. De werkzaamheden zijn helaas verschoven naar aanstaande maandag. Tot die tijd zullen de problemen in de 'spitsuren' waarschijnlijk aanhouden, waarvoor onze excuses.
    Eric van Ballegoie

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste mensen,

    Helaas konden we vandaag niet bij onze IPP terecht om aan de webserver te werken. De werkzaamheden zijn helaas verschoven naar aanstaande maandag. Tot die tijd zullen de problemen in de 'spitsuren' waarschijnlijk aanhouden, waarvoor onze excuses.
    Geeft niet Eric, en vreemd genoeg heb ik vandaag geen problemen gehad
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #97

    Standaard

    Ondervind voor het moment ook geen problemen. Gisterenavond ook probleemloos alle pagina's kunnen laden.

  23. #98

    Standaard

    Zojuist is onze dierbare Vincent weer gerepareerd, dus als het goed is zou vanaf nu weer alles probleemloos moeten werken!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Zojuist is onze dierbare Vincent weer gerepareerd, dus als het goed is zou vanaf nu weer alles probleemloos moeten werken!
    het loopt als een zonnetje, Koen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #100

    Standaard

    Frank en ik hebben Vincent inderdaad even moed ingesproken, Ezechiel 25:17 voorgelezen en voorzien van een brandnieuwe Athlon 1800+ CPU en voorlopig zouden we dus weer vooruit moeten kunnen.
    Eric van Ballegoie

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •