Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.

Discussie: My Name Is Earl

  1. #26

    Standaard

    Alyssa Milano zal vanaf 3.08 een vaste castlid worden!

  2. #27

    Standaard

    Heb net de eerste (dubbele) aflevering van het derde seizoen gezien. Heerlijke aflevering meteen weer!!

  3. #28

    Standaard

    Ow wist niet dat ze al terug bezig waren, ik ga deze serie ook zeker weer volgen.

  4. #29

    Standaard

    En ja hoor erg leuke dubbel-aflevering waar seizoen 3 mee begint. De serie heeft tijdelijk een nieuwe setting de gevangenis en daar kunnen ze ongetwijfeld weer een hele tijd leuke grappen over maken. Dit blijft wel mijn favoriete sitcom van het moment.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb vandaag het eerste seizoen afgekeken en het was, na een rustige start, zeker een hele toffe serie. Is er trouwens al iets bekend over een R2 uitgave van het tweede seizoen, ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd of de schrijvers Earl steeds verder door laten sukkelen door hem per aflevering één ding van de lijst te laten doen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb vandaag het eerste seizoen afgekeken en het was, na een rustige start, zeker een hele toffe serie. Is er trouwens al iets bekend over een R2 uitgave van het tweede seizoen, ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd of de schrijvers Earl steeds verder door laten sukkelen door hem per aflevering één ding van de lijst te laten doen.
    In het slechtste geval kan dat nog wel een tijdje duren en komt seizoen 2 volgend jaar uit rond dezelfde tijd als seizoen 1 dit jaar is uitgekomen (en dat was pas ergens in juni). In het beste geval verschijnt het seizoen nadat het bij ons op televisie is geweest (op Kanaaltwee zijn ze er al een tijdje mee bezig, ik weet niet hoe het in Nederland zit). Maar bij nieuwe series is het vaak één release om het jaar. Nog even afwachten wat het bij deze serie zal worden dus.

    Ik vind het 2e seizoen in ieder geval zeker zo sterk als het eerste. Het is wel een beetje voortborduren op hetzelfde natuurlijk, Earl die zijn lijstje afwerkt, maar het blijven toch stuk voor stuk leuke afleveringen met in seizoen 2 ook een leuke rode draad door het seizoen. En seizoen 3 is momenteel ook weer sterk begonnen, de 3e aflevering vond ik ook weer helemaal geweldig

  7. #32

    Standaard

    Bedankt voor de info. Erg jammer dat het misschien nog een tijd kan gaan duren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #33

    Standaard

    Met wat vertraging ben ik dan ook door seizoen 3 van My Name Is Earl geraakt. Gisteren en eergisteren alle afleveringen gekeken van na de schrijversstaking en die waren weer goed als gewoonlijk, alleen vond ik het eerste deel van het seizoen toch wat beter. Earl in de gevangenis was leuker dan Earl in een coma. Die stukjes waar hij een TV-show naspeelt in zijn coma waren gewoon niet erg grappig, de rest wel . Maar dit blijft voor mij één van de beste Amerikaanse sitcoms die momenteel lopen dus laat dat vierde seizoen maar komen

    Ook leuk dat deze serie een nog bijna volledig seizoen heeft gekregen met in totaal 22 afleveringen, dus bij deze serie alvast geen half seizoen aan de prijs van een heel seizoen (al zal het nog wel een tijd duren voor er een R2NL versie verschijnt).

  9. #34

    Standaard

    al zal het nog wel een tijd duren voor er een R2NL versie verschijnt
    Seizoen 2 staat nog niet in releaselijsten... 1 seizoen per jaar was ook te mooi om waard te zijn!

  10. #35

    Standaard

    Ik heb ook maar een paar maanden terug de R1 gekocht. En hij was nog goedkoper ook.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #36

    Standaard

    Aangezien ik het seizoen nu toch al gezien heb wacht ik wel gewoon op die R2NL versie. Uiteindelijk komt die toch wel, al duurt het soms erg lang.

  12. #37

    Standaard

    Van de week het eerste seizoen overgenomen van Coen. Ben benieuwd of het wat is. Een komedie serie trek ik meestal niet echt maar wil het wel uitproberen alvorens ik van het dak spring. Wordt de eerste serie vol met humor die ik kan waarderen...?

  13. #38

    Standaard

    Misschien een beetje een slechte vergelijking maar ik vind My Name Is Earl een beetje de Amerikaanse versie van Flodder, zelfde soort personages. Maar het verhaal is wel iets heel anders omdat Earl karma ontdekt in tegenstelling tot bijv. Johnnie

  14. #39

    Standaard

    Inderdaad nogal een slechte vergelijking!

  15. #40

    Standaard

    Ik zag het vanavond weer even op RTL5, was het op DVD ook in 4:3? Een serie uit 2005 in 4:3?! Daytiime programma's in de US zijn ook nog steeds in 4:3... WHY!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik zag het vanavond weer even op RTL5, was het op DVD ook in 4:3? Een serie uit 2005 in 4:3?! Daytiime programma's in de US zijn ook nog steeds in 4:3... WHY!
    De DVD is 16:9.

  17. #42

    Standaard

    Toch! Vond het al zo vreemd dat het me toen niet opviel. Vreemd dat RTL dat bronmateriaal dan niet heeft...

  18. #43

    Standaard

    Seizoen 4 is alweer een hele tijd bezig (laatste is aflevering 19) en ik vind het nog steeds een hele leuke sitcom. Het kabbelt rustig voort eigenlijk, af en toe proberen ze eens uit het concept van Karma en Earls lijst te breken om daar uiteindelijk toch altijd weer terug toe te komen. Maar de serie blijft aantrekkelijk dankzij zijn leuke cast (ook veel aardige gastrollen zoals in de laatste aflevering nog Danny Glover) en de gevatte trailer trash humor. Ik hoop dat dit nog een paar seizoenen zo mag voortgaan.

  19. #44

    Standaard

    Was 19 ook echt de laatste aflevering van seizoen 4? Op tvrage staat geen volgende aflevering meer in elk geval. Volgens mijn heeft elk seizoen ook een ander totaal aan afleveringen, niet echt duidelijk zo.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Was 19 ook echt de laatste aflevering van seizoen 4? Op tvrage staat geen volgende aflevering meer in elk geval. Volgens mijn heeft elk seizoen ook een ander totaal aan afleveringen, niet echt duidelijk zo.
    Nee hoor het seizoen loopt nog, met laatste aflevering bedoelde ik laatst uitgezonden aflevering

    Ze zullen wel weer eindigen met een dubbel-aflevering ofzo.

    EDIT: op IMDB geeft men voorlopig 22 afleveringen aan voor seizoen 4. Er is blijkbaar wel een kleine onderbreking nu, de volgende aflevering wordt - ook weer volgens IMDB - uitgezonden op 5 maart.
    Laatst aangepast door intexor : 21-02-2009 om 20:46

  21. #46

    Standaard

    Vond het ook al een merkwaardig einde, al was het wel weer een leuke aflevering (na een aantal wat mindere). Maar volgens mij komt er voorlopig even niks, kan er niets over vinden in elk geval.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Vond het ook al een merkwaardig einde, al was het wel weer een leuke aflevering (na een aantal wat mindere). Maar volgens mij komt er voorlopig even niks, kan er niets over vinden in elk geval.
    Inderdaad, zie m'n edit hierboven

  23. #48

    Standaard

    eerste seizoen besteld na een paar afleveringen op tv te hebben gezien, vind het zeker wel leuk maar ik heb eerst seizoen 1 alleen gekocht om te kijken of ik het na een heel seizoen ook nog steeds leuk zal vinden, ik ben benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #49

    Standaard

    Waar ik in het begin moeite had met de humor en de vlakheid van My Name Is Earl is het toch wel goed gekomen met mij en de serie. Ik heb Earl maar in me leven geaccepteerd.

    Ik weet niet hoe het komt maar een serie word in vergelijking met film beter met de aflevering. Je accepteert min of meer de mankementen. Waar ik bij een film blijf hangen in ergernis zet ik het bij een serie om in plezier.

    Als extra's op de DVD van het eerste seizoen (bovenop de commentaartracks en andere zaken) een leuke variant op het thema karma. Earl's Misadventure: ''Bad Karma''.
    In een vlaag van verstandverbijstering, maakt Earl een lijst van personen die hem ooit hebben genaaid... het is tijd om ze terug te betalen!

    Jammer dat ze de serie nooit zo gemaakt hebben want dat was misschien wel het foutste en grappigste wat ik tot nu toe zag.

    Hoe zijn die andere seizoenen? Blijven ze doorgaan met die lijst (in verband met de eentonigheid daarvan)?

  25. #50

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar ik in het begin moeite had met de humor en de vlakheid van My Name Is Earl is het toch wel goed gekomen met mij en de serie. Ik heb Earl maar in me leven geaccepteerd.

    Ik weet niet hoe het komt maar een serie word in vergelijking met film beter met de aflevering. Je accepteert min of meer de mankementen. Waar ik bij een film blijf hangen in ergernis zet ik het bij een serie om in plezier.

    Als extra's op de DVD van het eerste seizoen (bovenop de commentaartracks en andere zaken) een leuke variant op het thema karma. Earl's Misadventure: ''Bad Karma''.

    Jammer dat ze de serie nooit zo gemaakt hebben want dat was misschien wel het foutste en grappigste wat ik tot nu toe zag.

    Hoe zijn die andere seizoenen? Blijven ze doorgaan met die lijst (in verband met de eentonigheid daarvan)?
    In alle 4 de seizoenen wordt met de "list"gewerkt! Maar er zit voldoende variatie in om het niet saai te laten worden.

    IK ben bijna klaar met seizoen 4 en ik heb me kostelijk vermaakt vind top serie en behoorlijk grappig

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •