Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 254 worden weergegeven.

Discussie: Entourage (HBO)

  1. #101

    Standaard

    Geweldig!
    In Cannes liepen ze der alleen niet zo warm voor

  2. #102

    Standaard

    nog geen week geleden begonnen en zit inmiddels op de helft van S3. Weer een appart stukje HBO. Prachtige karakters, geweldig concept en mooie babes en lokaties. Geen straf om naar te kijken!

  3. #103

    Standaard

    ik ben ook van plan de dvd's te gaan kopen van deze serie. De prijsverschillen zijn nogal groot dus hier enkele weetjes/vraagjes:

    De R4 au release draait ook op R2 en heeft NL ondertiteling
    Alle releases zijn inhoudelijk gelijk, behalve de ondertiteling

    Heeft de R2UK uitgave ook NL ondertiteling?

    Kan het nergens terugvinden en zou het zonde vinden om de R2UK aan te schaffen en dan geen ondertitels te hebben!
    Duzzz, heeft iemand deze versie en weet je het antwoord?

  4. #104

    Standaard

    ik heb de r2uk van seizoen 2.. en die heeft NL-subs..

    kijk anders even op www.dvdcompare.net
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    ik heb de r2uk van seizoen 2.. en die heeft NL-subs..

    kijk anders even op www.dvdcompare.net
    had ik gekeken, maar wordt alleen de R2NL, de R4 uit Aus en de R1 uit de US vergeleken. Ik heb de R4 van seizoen 3 deel 1 MET nlsubs via cdwow nu besteld voor 12,99! Dan ga ik morgen bij het prijzencircus seizoen 1 voor 20 euro met 3 halen 2 betalen fixen. Nu ga ik eens op internet zoeken voor seizoen 2 uit de UK!

    thanks!

  6. #106

    Standaard

    Wanneer komt seizoen 3 part two uit op DVD met NL subs?

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Wanneer komt seizoen 3 part two uit op DVD met NL subs?
    Zal nog wel even duren, hij is nog niet op de releaselijst te vinden. Ik heb maar de R1 versie gekocht, geen zin om te wachten, NL subs gebruik ik toch nooit en qua geld is de R1 waarschijnlijk ook goedkoper.

  8. #108

    Standaard

    gaat seizoen 3 ook nog als geheel uitkomen? of heeft het geen zin om daar op te wachten?

  9. #109

    Standaard

    Ik heb nieuws van het Entourage front. Ik heb zojuist met m'm Monsterboardcoupon en 5 euro coupon Entourage Season 3 Part 2 Regio 2 besteld bij bol.com. De release staat gepland op 12-12-2007. Op dezelfde dag komt ook het gehele 3e seizoen uit.

  10. #110

    Standaard

    op http://www.ezydvd.com.au/item.zml/795421 staat deze gepland voor 31-10...
    er staat alleen niet bij dat hij nl subs heeft, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat zo is aangezien seizoen 1, 2 en deel 1 van 3 dit wel hebben...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    op http://www.ezydvd.com.au/item.zml/795421 staat deze gepland voor 31-10...
    er staat alleen niet bij dat hij nl subs heeft, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat zo is aangezien seizoen 1, 2 en deel 1 van 3 dit wel hebben...
    Van DVDcompare.net
      • R4 Australia - (Warner/HBO)


      • Subtitles:
        Danish, Dutch, English, English HoH, French, Finnish, German, Greek, Hebrew, Norwegian, Polish, Portuguese, Spanish, Swedish and Turkish
    Dit betreft alleen wel seizoen 3 compleet, maar seizoen 3 deel 2 zal deze subs dan ook wel hebben.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #112

    Standaard

    we gaan het zien
    lijkt me ook wel erg raar als ze er niet opzitten hoor

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    we gaan het zien
    lijkt me ook wel erg raar als ze er niet opzitten hoor
    En anders staat er wel Engelse op, lijkt me ook geen probleem toch?

    Overigens koop ik deze serie zelf niet. Geweldige humor en ik volg het ook zeker, maar vind de herkijkwaarde niet zo hoog.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #114

    Standaard

    Vond 1 en 2 erg goed, maar deel 1 van seizoen 3 vond ik veruit de minste.

    Heb de serie redelijk goedkoop aangeschaft, maar vlak niet uit dat hij in de toekomst verkocht of geruild gaat worden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #115

    Standaard

    Engels is zeker geen probleem, maar is meer een algemene opmerking voor die mensen die per se NL willen.
    ik vind seizoen 4 echt het allerleukste, maar dat zal nog wel even duren voordat die op dvd komt.
    heeft iemand trouwens enig idee of en wanneer seizoen 4 nog verder gaat? er zijn nu 12 afleveringen geweest...

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Engels is zeker geen probleem, maar is meer een algemene opmerking voor die mensen die per se NL willen.
    ik vind seizoen 4 echt het allerleukste, maar dat zal nog wel even duren voordat die op dvd komt.
    heeft iemand trouwens enig idee of en wanneer seizoen 4 nog verder gaat? er zijn nu 12 afleveringen geweest...
    Seizoen 4 is afgelopen voor zover ik weet, wanneer seizoen 5 start, is nog niet bekend.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #117

    Standaard

    heb ergens gelezen dat seizoen 5 in juni begint. Nog heeeeel even wachten dus
    Laatst aangepast door planethugo : 29-10-2007 om 20:59

  18. #118

    Standaard

    Is er al iets bekend waarneer S4 op DVD uitkomt, het is al weer een tijdje terug dat ik S3.2 hebgezien.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  19. #119

    Standaard

    daar ben ik ook wel erg benieuwd naar ja. en wanneer S5 begint. ik hoop echt dat deze serie nog een tijdje doorgaat. ik vind hem per seizoen beter worden...

  20. #120

    Standaard

    In recent interview with Rex Lee, he states that the Writers Guild of America strike may affect the projection of the show for its air date in June 2008, and also because in June/July the actors guild's contract expires. In Early December 2007, Adrian Grenier stated there is a chance Entourage may not return due to the writer's strike.
    Staat op de wiki...

  21. #121

  22. #122

    Standaard

    Entourage komt terug!

    We moeten nog wel even geduld hebben. Tot 8 september om precies te zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #123

    Standaard

    Dat is goed nieuws. Ik mag er graag naar kijken.

  24. #124

    Standaard

    Fantastisch nieuws! Ik wil ook heel graag seizoen4 op dvd hebben. Wel al gezien via internet maar wil het sowieso op dvd hebben

    Hoe officieel is het dat S5 eraan komt?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Hoe officieel is het dat S5 eraan komt?
    Volgensmij gewoon 100% zeker.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •