Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.

Discussie: The West Wing

  1. #51

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    De NL versie komt op 27 september uit.
    Terwijl RTL4 nog achterloopt.
    Wanneer lopen ze niet achter in Nederland.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  2. #52

    Standaard

    De complete boxset is bij www.play.nl
    bestelbaar.

    Voor 239,99 euro seizoen 1 tot 7 43 dvd's
    release datum 7-11-2006.

    Alleen weet ik niet of alle delen NL subs zijn.
    Er staat bij dat je bij de losse delen moet kijken en sommige delen zijn niet met NL subs en sommige wel. Dit was echter ook zo met de box van Ally McBeal dus dit zegt niets.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb de HELE serie gezien, en inderdaad gaaf einde ook met [spoiler:33b22c2514]santos[/spoiler:33b22c2514]

    Nooit verwacht dat zo'n serie me kon boeien, maar toch gebeurd ;!
    | Safetrader | 2 Star Trader


  4. #54

    Standaard

    De op een na beste serie ooit gemaakt.
    Komt vlak achter BoB.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    De op een na beste serie ooit gemaakt.
    Komt vlak achter BoB.
    Dan ben ik bang dat je nog niet veel series gezien heb. The West Wing is een goede serie, maar er zijn nog betere drama series.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    De op een na beste serie ooit gemaakt.
    Komt vlak achter BoB.
    Dan ben ik bang dat je nog niet veel series gezien heb. The West Wing is een goede serie, maar er zijn nog betere drama series.
    West Wing is een ontzettend goed geschreven 'intelligente' serie over politieke actuele issues. Ik ben het met Hezingen eens dat het een van de beste series is die ik tot nog toe gezien heb. En ik ben een series-freak, heb er erg veel gezien.

    Hoe kun je trouwens zeggen dat er 'betere' drama series zijn? Wie bepaalt dat? En wie zegt dat BoB de beste serie ooit gemaakt is? Daar kan ik het bijvoorbeeld dan weer absoluut niet mee eens zijn.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    De op een na beste serie ooit gemaakt.
    Komt vlak achter BoB.
    Dan ben ik bang dat je nog niet veel series gezien heb. The West Wing is een goede serie, maar er zijn nog betere drama series.
    West Wing is een ontzettend goed geschreven 'intelligente' serie over politieke actuele issues. Ik ben het met Hezingen eens dat het een van de beste series is die ik tot nog toe gezien heb. En ik ben een series-freak, heb er erg veel gezien.

    Hoe kun je trouwens zeggen dat er 'betere' drama series zijn? Wie bepaalt dat? En wie zegt dat BoB de beste serie ooit gemaakt is? Daar kan ik het bijvoorbeeld dan weer absoluut niet mee eens zijn.
    Niemand, is natuurlijk je eigen mening. Maar de drama series van HBO bijvoorbeeld zijn wel van een hoge kwaliteit. Ik vind in ieder geval series als Six Feet Under en The Sopranos kwalitatief gezien beter dan The West Wing. Ook Band of Brothers is natuurlijk beter.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jOzh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hezingen
    De op een na beste serie ooit gemaakt.
    Komt vlak achter BoB.
    Dan ben ik bang dat je nog niet veel series gezien heb. The West Wing is een goede serie, maar er zijn nog betere drama series.
    West Wing is een ontzettend goed geschreven 'intelligente' serie over politieke actuele issues. Ik ben het met Hezingen eens dat het een van de beste series is die ik tot nog toe gezien heb. En ik ben een series-freak, heb er erg veel gezien.

    Hoe kun je trouwens zeggen dat er 'betere' drama series zijn? Wie bepaalt dat? En wie zegt dat BoB de beste serie ooit gemaakt is? Daar kan ik het bijvoorbeeld dan weer absoluut niet mee eens zijn.
    Niemand, is natuurlijk je eigen mening. Maar de drama series van HBO bijvoorbeeld zijn wel van een hoge kwaliteit. Ik vind in ieder geval series als Six Feet Under en The Sopranos kwalitatief gezien beter dan The West Wing. Ook Band of Brothers is natuurlijk beter.
    Kijk en dat ben ik weer niet met je eens. Heb geprobeerd naar Six feet under te kijken. dit heb ik een half uur volgehouden en toen was ik het zat.
    Vond het een saaie serie die me niet kon boeien, vond dat er geen snelheid inzat en dat er weinig gebeurde. The soprano's heb ik drie afleveringen van gezien en kon me niet pakken, was wel goed gedaan maar niet voor mij bestemd.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  9. #59

    Standaard

    Ik zag dat de nederlandse editie van season 7 in 4:3 formaat zou zijn (staat op de verpakking). Weet iemand of dit klopt, of dat het een drukfout is? Alle eerdere seizoenen, behalve seizoen 1, waren in 16:9. De uitzendingen in de VS van S7 waren gewoon in 16:9 HD.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    Ik zag dat de nederlandse editie van season 7 in 4:3 formaat zou zijn (staat op de verpakking). Weet iemand of dit klopt, of dat het een drukfout is? Alle eerdere seizoenen, behalve seizoen 1, waren in 16:9. De uitzendingen in de VS van S7 waren gewoon in 16:9 HD.
    Zal wel een drukfout zijn, lijkt me wel erg raar als ze weer terug schakelen naar 4:3.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    Ik zag dat de nederlandse editie van season 7 in 4:3 formaat zou zijn (staat op de verpakking). Weet iemand of dit klopt, of dat het een drukfout is? Alle eerdere seizoenen, behalve seizoen 1, waren in 16:9. De uitzendingen in de VS van S7 waren gewoon in 16:9 HD.
    Zal wel een drukfout zijn, lijkt me wel erg raar als ze weer terug schakelen naar 4:3.
    Is inderdaad een drukfout. Beeld is 16:9 (1.78:1 anamorph)

  12. #62

    Standaard

    Ik heb net de laaste aflevering van serie 1 gezien. Wat een cliffhanger.
    Je ziet dat er geschoten wordt. Maar of er iemand geraakt is dat weet je niet....

    Echt erg.

    Ben ik blij dat ik seizoen 2 ook in de kast heb staan

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM Bekijk bericht
    Ik heb net de laaste aflevering van serie 1 gezien. Wat een cliffhanger.
    Je ziet dat er geschoten wordt. Maar of er iemand geraakt is dat weet je niet....

    Echt erg.

    Ben ik blij dat ik seizoen 2 ook in de kast heb staan
    Zo, je hebt nog ff te gaan. Wens je heel veel kijk plezier me de nog 6 resterende seizoenen.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  14. #64

    Standaard

    Sorry dat ik hier even het topic kom vervuilen maar naar aanleiding van een discussie met Patrick v.d Hul die met in het TV Series tournament vroeg waarom ik vond dat The West Wing sucks, moest ik van hem even naar dit topic verhuizen.
    Mijn argumenten waren:
    * Ik vind de Amerikaanse politiek absoluut niet boeiend genoeg om een tvserie mee te vullen. Al die issues uit het Amerikaanse politieke bestel en het ellebogen-geintrigeer interesseert me geen moer.
    * Geen een van de acteurs vind ik ook maar iets leveren dat een prestatie boven het gemiddelde is. Vooral de reeks ophangen aan Martin Sheen is een kapitale vergissing.
    * Er gebeurt navenant geen laars. Zes afleveringen vullen met geleuter over Propositie 485 is not my idea of fun.
    * D'r is voortdurend zo'n vervelende politiek-correcte sfeer. Jack Bauer schiet in vergelijking dan eerst de verdachten in hun knie vooraleer hij ze ondervraagt.
    * Mijn aandachtsspan is na een paar minuten WW compleet weg, en al wat ik nog die is op mijn horloge kijken hoe lang het nog duurt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Sorry dat ik hier even het topic kom vervuilen maar naar aanleiding van een discussie met Patrick v.d Hul die met in het TV Series tournament vroeg waarom ik vond dat The West Wing sucks, moest ik van hem even naar dit topic verhuizen.
    Mijn argumenten waren:
    * Ik vind de Amerikaanse politiek absoluut niet boeiend genoeg om een tvserie mee te vullen. Al die issues uit het Amerikaanse politieke bestel en het ellebogen-geintrigeer interesseert me geen moer.
    * Geen een van de acteurs vind ik ook maar iets leveren dat een prestatie boven het gemiddelde is. Vooral de reeks ophangen aan Martin Sheen is een kapitale vergissing.
    * Er gebeurt navenant geen laars. Zes afleveringen vullen met geleuter over Propositie 485 is not my idea of fun.
    * D'r is voortdurend zo'n vervelende politiek-correcte sfeer. Jack Bauer schiet in vergelijking dan eerst de verdachten in hun knie vooraleer hij ze ondervraagt.
    * Mijn aandachtsspan is na een paar minuten WW compleet weg, en al wat ik nog die is op mijn horloge kijken hoe lang het nog duurt.
    Herkenbare punten, maar is dat niet ook een kwestie van smaak. Dat je bijv. Martin Sheen een miscast vindt en de serie saai vindt?

    Ik kan me er ergens wel in vinden dat de serie soms wat te 'politiek correct' is, hou zou realistischer zijn geweest als er soms écht fouten werden gemaakt.

    Waar ik dan weer helemaal niets van snap is hoe je het acteerwerk gemiddeld kunt vinden. Met name Allison Janey en Richard Schiff zijn écht heel erg goed bezig...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #66

    Standaard

    Tja, ik vind Sheen echt wel een droge pruim zonder charisma. Zoals je zelf zegt: allemaal wat te foutloos, te weinig realistisch en te afgelikt. 't Is al een tijdje geleden dat ik de reeks nog gezien had, maar veel indruk zullen Allison Janey en Richard Schiff niet op me gemaakt hebben, want ik kan me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren welke rol ze speelden.

    Ik heb overigens eens ergens gelezen dat d'r toch een negatieve correlatie bestaat tussen het appreciëren van TWW en de reeks die er ongeveer diametraal tegenover staat qua politieke ingesteldheid en dat is 24. Niet dat daar veel realisme in zit, in zes seizoenen verslijten ze een stuk of tien presidenten, en elk uur gebeurt er wel iets onwaarschijnlijks, al moeten ze er een cougar voor uit de mouw schudden. Maar ik heb liever dat soort van actie-nihilisme dan het belerende toontje van WW. Een kwestie van smaak natuurlijk en ik weet dat ik met mijn standpunt redelijk alleen sta, maar WW kan me écht niet boeien; het minste wat je kan zeggen is dat ik het geprobeerd heb want ik heb er een volledig seizoen van uitgekeken. Maar dan had ik er écht wel genoeg van.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #67

    Standaard

    Ik vind The West Wing een briljante serie, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het geen zak aan vinden. Maar dat het acteerwerk top is lijkt mij buiten kijf te staan. Ik heb zelf slechts de eerste 3 seizoenen gezien, maar heb vandaag toevallig de complete box aangeschaft, dus ik heb nog veel moois in het vooruitzicht...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #68

    Standaard

    Aan het eind van seizoen 7 was men nogal kritisch over de het realiteitsgehalte. Een latino president met een ervaren running mate die het net wint van een gematigde republikein met een conservatieve running mate.... dat zou nog niet gebeuren de komende 10 a 20 jaar.

    en dan nu de actualiteit:

    Over 9 dagen wordt Barack Obama gekozen met een ervaren Joe Biden als vice-president. Als tegenstander heeft hij John McCain, een gematigde republikein. Zijn running mate is Sarah Palin, een conservatieve christen.

    Zie deze link:

    http://nhsblogdoc.blogspot.com/2008/02/barack-obama-and-matt-santos.html

    De producer van serie heeft zelfs het personage van Matt Santos gebaseerd op een jonge Barack Obama die toen net de convention speech van 2004 had gehouden en op wet was om senator te worden voor de staat Illinois.

    In deze link wordt een uiteenzetting gedaan van de de overeenkomsten en die zijn er heel erg veel:

    http://www.deseretnews.com/article/1...0,00.html?pg=1
    Laatst aangepast door baltar : 27-10-2008 om 07:54

  19. #69

    Standaard

    Interessante post, maar dat laatste zinnetje slaat natuurlijk niet aan. Als grote fan van de serie hoop ik vurig dat er NOOIT een 8e seizoen of een film of iets dergelijks komt.

    Wat ze nu hebben neergezet, 7 jaar lang, is gewoon erg sterk. Niets meer aan doen!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Interessante post, maar dat laatste zinnetje slaat natuurlijk niet aan. Als grote fan van de serie hoop ik vurig dat er NOOIT een 8e seizoen of een film of iets dergelijks komt.

    Wat ze nu hebben neergezet, 7 jaar lang, is gewoon erg sterk. Niets meer aan doen!

    Post gewijzigd.
    De praktijk wijst id uit dat je gelijk hebt. Vaak wordt het dan een slap aftreksel. En eigenlijk hoeft er ook geen 8ste seizoen te komen. Dat krijgen we nu in realiteit al voorgeschoteld.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981 Bekijk bericht
    De complete boxset is bij www.play.nl
    bestelbaar.

    Voor 239,99 euro seizoen 1 tot 7 43 dvd's
    release datum 7-11-2006.

    Alleen weet ik niet of alle delen NL subs zijn.
    Er staat bij dat je bij de losse delen moet kijken en sommige delen zijn niet met NL subs en sommige wel. Dit was echter ook zo met de box van Ally McBeal dus dit zegt niets.
    Ik heb dezelfde vraag, hebben alle delen van de R2UK complete series box NL ondertiteling? Met de lage pond ga ik deze serie toch maar eens bestellen (maar 50 pond bij HMV momenteel) en het zou natuurlijk een leuke plus zijn als de hele serie ook nog eens NL ondertiteling heeft.

  22. #72

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 hebben geen Nederlandse ondertiteling.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Seizoen 1 en 2 hebben geen Nederlandse ondertiteling.
    Okay, bedankt voor de snelle reactie. Maar ik ga'm toch maar bestellen voor die prijs Heb er nog niets van gezien maar dat is echt geen geld voor bijna 160 afleveringen.

  24. #74

    Standaard

    En terecht, de dialogen worden toch gebrekkig vertaald. Veel woordgrapjes en uitdrukkingen komen gewoon niet over met NL ondertiteling.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #75

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 zijn 4:3??

    Box besteld bij Play.....

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •