Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #301

  2. #302
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  3. #303

    Standaard

    afl 2 gezien, en was al een pak beter vond ik

  4. #304

    Standaard

    weer een dikke aflevering!

    Sylar is zijn krachten kwijt, wat is 'The Company' met hem van plan? En Mr. Bennet is behoorlijk genaaid Ik denk dat Wes weleens de moordenaar van de vader van Hiro kan zijn, als je ook zo kijkt naar de 8e tekening, en wat gaat er gebeuren met Peter, wordt ie evil?

  5. #305

    Standaard

    Seizoen 2 van Heroes is niks anders dan bullshit.

    Na het geweldige seizoen 1, wat ook minder eindigde, komt het maar langzaam op gang. Veel te veel verhaallijnen in 1 aflevering gepropt, waarvan iedere verhaallijn maar tussen de 2 en 5 minuten kijktijd krijgt. Doe dan meer verdelen, 3 verhaallijnen per aflevering. Zo vind ik het niet lekker kijken, een afzondelijke aflevering heeft ook dan echt geen climax en is maar ineens klaar.

  6. #306

    Standaard

    Mij spreekt het ook niet erg aan. Heb wel nog maar 2 episodes gezien, maar het mist datgene dat S1 zo goed maakte. Of toch de eerste helft van het seizoen. De tweede helft moesten ze zoeken om de bestaande verhaallijnen vlug af te ronden en dan kregen we een enorm zwakke finale tegen Sylar.

  7. #307

    Standaard

    s1 kwam in mijn ogen ook traag op gang, maar dat is uiteindelijk toch nog goed gekomen, daarnaast heb ik nog alle hoop voor s2, ben alleen niet zo'n fan van Sylar, maar goed het kijken naar Hayden & Ali Larter maken ook veel goed hoor
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #308

    Standaard

    Denk niet dat peter evil wordt. Van binnen is hij nog steeds een goed persoon.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  9. #309

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    s1 kwam in mijn ogen ook traag op gang, maar dat is uiteindelijk toch nog goed gekomen, daarnaast heb ik nog alle hoop voor s2, ben alleen niet zo'n fan van Sylar, maar goed het kijken naar Hayden & Ali Larter maken ook veel goed hoor
    ...en binnenkort ook Kristen Bell (aka Veronica Mars)
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  10. #310

    Standaard

    Vond ep 3 toch maar flauw. Net bekeken en snap niet waar ze heen willen. Om de 2 seconden verspringt het beeld naar een ander personage om met die zijn verhaallijn verder te doen. De 2 nieuwe personages die Maya en haar broer vind ik niet interessant. Tot nu toe is de verhaallijn van Pa Bennet, Mohinder en Parkman het interessants. Niki kreeg ook te weinig screentime. Het gejammer van Claire ben ik ook beu. Haar verhaallijn stelt niets voor met die van S1. Ook krijg ik bij haar vaak het been there done that gevoel. In S1 hebben we toch al vaak genoeg gezien hoe ze haar genas om nu telkens te horen te krijgen van: "WHAT IF...?"

  11. #311

    Standaard

    Net ep4 gezien, het begint toch weer langzaam in elkaar te vallen. Maar wederom een nieuwe held erbij. Ik moet alleen zeggen de nieuwe personage rondom Claire lijkt te veel op clark van smallville.

  12. #312

    Standaard

    Ik vind het eerlijk gezegd nogal voorspelbaar worden,vooral in de nieuwste aflevering kon je toch op een aantal punten wel minuten van te voren voorspellen wat er ging gebeuren.

    Verder mis ik een beetje die spannende sfeer,die het eerste seizoen tioch wel had een beetje.

  13. #313

    Standaard

    Net een mailtje van Bol.com binnen gekregen dat Seizoen 1 onderweg is naar mij

  14. #314

    Standaard

    Zojuist binnengekregen. Erg mooie box. Hoe de DVD's erin zitten is ook een erg gaaf mechanisme.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Zojuist binnengekregen. Erg mooie box. Hoe de DVD's erin zitten is ook een erg gaaf mechanisme.

    Picca's?
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #316

    Standaard

    ik heb hem ook net binnen. even snel wat foto's gemaakt:


  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddythee Bekijk bericht
    ik heb hem ook net binnen. even snel wat foto's gemaakt:

    Thanks....ik heb de Regio 1 Box vorige week gekregen en die ziet er ongeveer hetzelfde uit, alleen gaat de DigiPack er aan de andere kant uit en staan er geen teksten op als "7 DISCS" en leeftijdwijzers.

    Gisteren de eerste disc gekeken....ik dacht dat de Director's Cut van de Pilot 90 minuten zou duren? Maar hij duurde iets van 50 ofzo en leek hetzelfde als op TV...

    heb ik iets verkeerd begrepen?
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #318

    Standaard

    op de R2NL uitgave staat de "The Tim Kring Cut" en dat die 72 minuten duurt.

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Thanks....ik heb de Regio 1 Box vorige week gekregen en die ziet er ongeveer hetzelfde uit, alleen gaat de DigiPack er aan de andere kant uit en staan er geen teksten op als "7 DISCS" en leeftijdwijzers.

    Gisteren de eerste disc gekeken....ik dacht dat de Director's Cut van de Pilot 90 minuten zou duren? Maar hij duurde iets van 50 ofzo en leek hetzelfde als op TV...

    heb ik iets verkeerd begrepen?
    Khonnor hier ben ik ook ingetrapt, waarsch heb je play all gedaan. de 90 min. versie moet je apart in het menu selecteren.

  20. #320

    Standaard

    Net binnen van Bart Smit. Inderdaad een fraaie box in de stijl van Superman (George Reeves) en Wonder Woman. De discs die elkaar overlappen zitten vernuftig opgeborgen.
    Gauw met kijken beginnen.....

  21. #321

    Standaard

    iemand al opgevallen dat er een fout op de achterkant van de box staat namelijk de vader van Claire tussen Claire en Peter op de achterkant!
    of zou dit zijn gave zijn
    op de foto in de binnenkant staat die er wel fatsoenlijk tussen

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    iemand al opgevallen dat er een fout op de achterkant van de box staat namelijk de vader van Claire tussen Claire en Peter op de achterkant!
    of zou dit zijn gave zijn
    op de foto in de binnenkant staat die er wel fatsoenlijk tussen
    er is nog een verschil; het (halve) spiegelbeeld

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    er is nog een verschil; het (halve) spiegelbeeld
    ja maar dat is te begrijpen ivm de tekst!

  24. #324

    Standaard

    vandaag de nieuwe aflevering gezien, vinden jullie ook niet dat het allemaal teveel van het goede wordt? d'r blijven maar nieuwe personages binnen komen

  25. #325

    Standaard

    Meen eens,er worden er veel geintroduceerd,maar er gebeurd nog vrij weinig,alhoewel ik de laatse aflevering wel beter vond als de vorige.Kirsten Bell,kan wel eens een goede aanwinst worden(is het eigenlijk nu al voor mij ).

Pagina 13 van 24 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •