Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 164 van 164 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een copyright scherm (zwart met witte letters of zoiets) dat 10 seconden in beeld staat vind ik voldoende en je bereikt er hetzelfde mee als met die flitsende filmpjes van 30-45 seconden.
    Namelijk helemaal niets (jammer genoeg)....ik kan me niet voorstellen dat er bij iemand een lichtje gaat branden.... ow mag da niet

    Het grootste nadeel van de Brein zooi vind ik dat wij (met onze originele DVDs) er 'last' van hebben terwijl de piraten alle overbodige zooi van de DVD af strippen...

    Laat ze eerst het onterecht in bezit hebben van Copyright materiaal maar eens verbieden (en aanpakken), tot die tijd is het gewoon een vrijmarkt.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Dat drankje haal ik al terwijl de dvd geladen wordt. Als ik dan terug ben hoop ik dat de dvd startklaar staat, maar dan moet ik vaak nog een taal kiezen en krijg ik die filmpjes. Dan maar hapjes halen?

    Belangrijkste reden waarom ik me eraan irriteer (en het is vaker genoemd) is de schreeuwerige en nutteloze verstoring van mijn filmbeleving. Waarom niet, zoals in de meeste andere landen, ALLEEN een copyrightscherm?
    Ik ERGER me ook aan die filmpjes, zoals ik hier al eerder gemeld heb.
    Maar sinds mijn DVD spelers op engels taal ingesteld staan heb ik er nauwelijks nog last van.
    En bij DVD's met een taalkeuze scherm kies ik ook engels.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik weet niet waar jullie last van hebben, maar ik kan (haast) elk filmpje gewoon doorspoelen of skippen. En dan nog, het filpje duurt hooguit een minuut, ga dan wat te drinken halen.
    Die bende hoort er gewoon niet op. Een irritant filmpje van een minuut is gewoon te lang, op het moment dat ik het filmpje alleen al zie beginnen (en niet te vergeten, het lawaai wat uit mijn speakertjes plotseling dreunt!) baal ik al.


  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Maar sinds mijn DVD spelers op engels taal ingesteld staan heb ik er nauwelijks nog last van.
    En bij DVD's met een taalkeuze scherm kies ik ook engels.
    Beide dingen doe ik ook. Bovendien vind ik Nederlandstalige menu's vaak er niet uitzien.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een copyright scherm (zwart met witte letters of zoiets) dat 10 seconden in beeld staat vind ik voldoende en je bereikt er hetzelfde mee als met die flitsende filmpjes van 30-45 seconden.
    En het is ook nog veel goedkoper.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #156

    Standaard

    Wat mij betreft zijn die filmpjes waarin staat dat de meningen en uitspraken in de interviews niet de mening zijn van de filmmaatschappij een stuk vervelender (dit omdat die filmpjes voor bijna alles op de dvd zitten, zelfs voor de hoofdfilm).
    Ikran is not horse!

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer Bekijk bericht
    Wat mij betreft zijn die filmpjes waarin staat dat de meningen en uitspraken in de interviews niet de mening zijn van de filmmaatschappij een stuk vervelender (dit omdat die filmpjes voor bijna alles op de dvd zitten, zelfs voor de hoofdfilm).
    Dat is om zich in te dekken tegen meningen van de cast en crew. Er zal wel een rechtszaak in Amerika over zijn geweest.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #158

    Standaard

    Er zijn er op deze wereld die niet eens weten hoe ze op een dag aan eten en drinken moeten komen, en hier ergeren we ons aan een kort filmpje van BREIN aan het begin van een dvd.

    Het is een rare wereld

    Mijn advies daarom ; stop met zeuren over een BREIN filmpje.

    (ik hou me voortaan maar in als er weer ontieglijk veel trailers voor het begin van een film staan )
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  9. #159

    Standaard

    Hoe je om een klacht tegen een irritant brein filmpje van tafel te vegen, er de hongersnood moet bijhalen, vind ik zwaar overdreven. Ga je bij iedere klacht of probleem dat zich stelt gaan zitten zeuren over hongersnood? Want dat helpt hun ook niet aan eten te geraken, en dat helpt ons in deze discussie absoluut niet verder.

    Er zijn mensen die zich storen aan zulke filmpjes, en als jij je stoort aan mensen die zich storen aan die filmpjes, dan stel ik voor dat je deze topic gewoon niet bezoekt, dan is je probleem direct opgelost.

  10. #160

    Standaard

    Even terug on topic nu:

    Het is belachelijk dat je die brein filmpjes te zien krijgt. Het feit dat je ze te zien krijgt, wil toch meestal al zeggen dat de dvd legaal is aangekocht (want degene die ze kopiëren rippen zulke filmpjes weg). Het enige gevolg van die filmpjes is voor mij dat de haat tegen brein zo groot wordt, dat ik uiteindelijk wel eens een illegaal kopietje van mijn legale dvd wil gaan weggeven.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassFace Bekijk bericht
    Hoe je om een klacht tegen een irritant brein filmpje van tafel te vegen, er de hongersnood moet bijhalen, vind ik zwaar overdreven. Ga je bij iedere klacht of probleem dat zich stelt gaan zitten zeuren over hongersnood? Want dat helpt hun ook niet aan eten te geraken, en dat helpt ons in deze discussie absoluut niet verder.

    Er zijn mensen die zich storen aan zulke filmpjes, en als jij je stoort aan mensen die zich storen aan die filmpjes, dan stel ik voor dat je deze topic gewoon niet bezoekt, dan is je probleem direct opgelost.
    Ik relativeer TS's "probleem" maar, ik zal me verder ook niet in deze discussie mengen hoor, als mensen zich al over zulke dingen druk maken......
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  12. #162

    Standaard

    Warner had (tot voor kort) de snelst op te starten DVD's:

    Schijf erin
    Wachten op Warner logo
    Meteen op menu drukken
    Menu verschijnt
    Op play of enter drukken en voila
    Geen enkele mededeling over wat dan ook.
    En zo hoort het.

    De lastigste DVD's tot nu toe zijn die van Universal, o.a. de James Stewart westerns.
    Daar krijg je dus 2 maal (!!!!!!!!!!) het breinfilmpje, 1 maal in het nederlands en 1 maal
    in het frans.
    De oplossing is zoals zo vaak heel simpel:
    zet de speler in het systeem menu op engels en kies ook engels als de DVD je een keuzescherm biedt en de Brein flauwekul verdwijnt als sneeuw voor de zon.

    Ik heb dat hier al vaker gemeld, maar beter te vaak dan te weinig.

  13. #163

    Standaard

    ik vind het allemaal wel meevallen, hoe lang bestaat dit wel niet

    ik krijg trouwens wel kippenvel van nostalgie als ik het weer op zo'n oude vhs hoor

    ik vind het zelfs een soort van trots opwekken dat je dit op een orgineel hebt staan

    en anders geef al die dvdtjes maar aan mij dan

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik vind het allemaal wel meevallen, hoe lang bestaat dit wel niet

    ik krijg trouwens wel kippenvel van nostalgie als ik het weer op zo'n oude vhs hoor

    ik vind het zelfs een soort van trots opwekken dat je dit op een orgineel hebt staan

    en anders geef al die dvdtjes maar aan mij dan
    Slimpie!
    Bij een VHS band kun je noteren bij welke teller- of tijdstand de film ECHT begint.
    In het vervolg kun je daar dan meteen naartoe spoelen!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •